Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
denice schreef:Voor de mensen die werken echt niks vinden, er zijn zoveel manieren waarom parttime werken of vervroegd pensioen er wellicht voor je inzit! Google maar eens op financiële onafhankelijkheid en er gaat een wereld voor je open!
Dilan93 schreef:denice schreef:Voor de mensen die werken echt niks vinden, er zijn zoveel manieren waarom parttime werken of vervroegd pensioen er wellicht voor je inzit! Google maar eens op financiële onafhankelijkheid en er gaat een wereld voor je open!
Dan kom ik al gauw op beleggen uit en dan met een startkapitaal wat ik niet heb
Kaitlyn schreef:Lara_Silver schreef:Ideaal gezien qua instelling werk ik om te leven, maar mijn 45 u baan denkt daar anders over.. Ok ik heb een leuk salaris, maar zou graag meer willen doen, meer willen 'leven naast mijn werk'. Nu ben ik tot mijn grote frustratie vaak behoorlijk moe in mijn vrije tijd. Het 'is het dit nu?' idee speelt vrij vaak in mijn hoofd.
Oh ja vertel mij wat, hier hetzelfde. Doordeweeks overdag werken, in de avond naar mijn paard (waar ik overigens wel echt van geniet), maar mis soms wel meer tijd. Mijn weekenden prop ik zo vol mogelijk (is nu wat minder mogelijk) want ik wil eruit halen wat kan in mijn vrije tijd, maar ik rust dan ook niet uit.
Suzanne F. schreef:Ik werk om te leven maar mijn werk is wel een groot deel van mijn leven. Ik moet me daar zeker wel goed over voelen want anders zou ik erg ongelukkig worden.
woemp schreef:Suzanne F. schreef:Ik werk om te leven maar mijn werk is wel een groot deel van mijn leven. Ik moet me daar zeker wel goed over voelen want anders zou ik erg ongelukkig worden.
Ja ik kan je laten weten dat het geen lachertje is om altijd zo af te tellen. Je leeft maar één keer en dan is het overgrote deel van het moment waarop ik wakker ben een hel. Zo jammer maar het geld dwingt me.

Art_Ificious schreef:Ik werk 37 u. Maar in ploegendienst dwz ene week van 6u30-14u05 dus wel hele namiddag vrij.
En andere week is het van 12u-19u30 da's dan in de winter iets lastiger want moet ik alles doen voor het werk, in de zomer kan ik wel nog een aantal uur na het werk buiten bezig zijn.
1x in de 8 weken werk ik een weekend.
Een 9-17u job zou eigenlijk echt niks voor mij zijn.