Fijn dat dit topic er weer is (verleden jaar is doneren niet gelukt), Shanelle moet ik blijkbaar hebben, ik kom dagelijks in A'pen city.
Shanelle
Geplaatst: 05-05-11 23:47
I'm your woman Ik heb afgelopen weekend een berichtje op FB gezet met de oproep, en ook enkele A4-tjes geprint. Enkele vriendinnen hebben al wat spullen gegeven, waaronder een hoofdstel en een winter- en eczeemdeken, en anderen hebben beloofd ook nog te doneren!
Mooi zeg! Ik heb de eerste donatie van de ruitershop al gehad, ze wilde nu meer informatie en ging dat in de kring van Powerhorse gooien, zodat eventueel goed spul wat overblijft na acties, ook onze kant op komt! Beetje netwerken......
Ik en mijn vader hebben samen overlegt en willen ons inzetten om spullen te halen in Belgie! Ook versturen etc. kan en we hebben een garage die we wel kunnen gebruiken voor de spullen, om ze op te bergen en daarna ook door te brengen naar Zooist!
Ik ga ook mijn garage eens doorspitten. Ik weet dat ik iig een stapel dekjes heb liggen die niet of nauwelijks gebruikt worden en nog prima zijn. Verder moet ik even kijken wat er allemaal ligt.
Moet ik wel even een roze wolk vinden om de spullen te komen halen
ninaricci85
Geplaatst: 26-06-11 07:19
het is niet veel, maar ik heb hier een poetskist met een stuk of 5 borstels staan. die wil ik graag schenken voor het goede doel. de bak is vrij nieuw en de borstels hooguit 1 of 2x gebruikt. is een blauwe dichte bak met hoevenkrabber rosborstel zweetmes, harde borstel en zon puntjesborstel. is misschien niet veel maar wel de moeite waard.