Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ben allang weer rustig haha
) datum erbij, en dan komt er maar iemand op gesprek hier. daarna kan ik altijd nog bespreken of ze naar hem toegaan, maar ik ben dus niet als enige de banketstaaf nu, en voel me ookal is het heel vervelend voor de buren ook, toch iets sterker hierin..
Ik vind het overigens wel van de zotte dat jouw woningbouwvereniging niets doet. Ik heb een tijd geleden een buurman gehad die voor veel overlast zorgde. Crimineel was hij ook nog eens en alle buren waren als de dood voor hem. Maar ja, elke nacht rechtop in je bed zitten van het lawaai naast je, gaat je ook opbreken. Bij elk overlast hebben we de politie gebeld en ook regelmatig de woningbouw. Zo is er een dossier opgebouwd en is hij er uiteindelijk uitgezet. 
Krijg echt wel moordneigingen hoor, maargoed ik ben ook nog mama, en de veiligheid van de kindjes voor alles, ook als ik dan mn trots opzij moet zetten of hoe je het ook wil noemen.. Kijk hem ook nieteens vuil aan als ik hem tegenkom ofzo, doe gewoon net of hij niet bestaat

caroline_max schreef:En filmen met een webcam is wettelijk verboden, tenzij (!) je echt ALLEEN je eigen terrein erop hebt staan, en dus geen stukjes straat/buurtuin. Dan kun je zelf flink de pineut zijn namelijk.
Wij hebben (als buren) gezamelijk camera's opgehangen, allemaal alleen gericht op eigen tuin. Wel hebben wij ook bordjes op de schutting gehangen met 'camera-bewaking'. Vooral flink blijven bellen met woningbouw, buurtagent en politie, liefst direct als er iets gebeurd is. De politie is trouwens verplicht een aangifte op te nemen, al gaat het om de diefstal van een fietsbel.
Wat je ook nog kunt doen is eens contact opnemen met de gemeente waar je woont, die hebben vaak ook wel mogelijkheden op dit gebied.
Succes vast met inpakken trouwens, toch wel lekker dat je zicht hebt op een beter plekje! Als je de nieuwe bewoner mogelijk nog ontmoet; meld even dat je zo'n buurman hebt. De kans bestaat dat ze het huis dan weigeren, en op die manier de woningbouw dwingen er iets mee te gaan doen.