Hoe ga ik hier nou weer mee om....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 12:56

Je bent geen prutsmuts als je dat doet. Je kunt je mee laten slepen, je kan enz. maar je bent dat pas als je je ervoor laat betalen :)
Ik vind ook dat dat niet gezegd kan worden, en de boodschap is nu wel duidelijk, en zo niet, is het toch haar leven?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 12:57

Lynn_x schreef:
Als ik het uit het verhaal begrijp ben je met een jongen, die je die dag hebt leren kennen, het bed ingedoken. :n
Dit vind ik nogal ver gaan.

Heb jij zelf nog nooit meegemaakt dat je iemand leerde kennen... zoenen... vervolgens wordt je opgehitst... en er gebeurt meer....en ja op den duur ben je zo in de stemming dat je de avond nog lekker compleet afsluit met vuurwerk. :+
Heb jij dit nog nooit meegemaakt?

Want ik vind een prutsmuts namelijk héééél iets anders dan een keer scharrelen wat even wat verder gaat dan wat stom zoenen.
Ik vind niet dat je iemand zomaar een prutsmuts/slet kunt noemen.... :n

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 12:57

lovestimba schreef:
@ lynn_x
Ik kende hem vaag

dan nog geef je jezelf heel makkelijk weg!

Ik verbaas me niet als er zometeen allemaal vrienden van hem die jij ook vaag kent voor je huis staan, omdat hij nu over je kan zeggen dat je easy to get bent.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 13:00

Anneke schreef:
16 jaar en dan al zo omspringen met sex en jongens? De manier waarop je het ook schrijft, alsof het iets heel simpels is.
Sorry hoor maar is dit de jeugd van nu?

Zal wel een ouwe doos zijn, maar dat ik die leeftijd had, deed je dat niet gezellig samen met je vriendinin een vreemd huis, en vreemde gasten. Where's the romance...

Mijn gedachte..

Dan maar een ouwe doos, haha! :P

linnnh

Jolliegirl schreef:
Lynn_x schreef:
Als ik het uit het verhaal begrijp ben je met een jongen, die je die dag hebt leren kennen, het bed ingedoken. :n
Dit vind ik nogal ver gaan.

Heb jij zelf nog nooit meegemaakt dat je iemand leerde kennen... zoenen... vervolgens wordt je opgehitst... en er gebeurt meer....en ja op den duur ben je zo in de stemming dat je de avond nog lekker compleet afsluit met vuurwerk. :+
Heb jij dit nog nooit meegemaakt?

Want ik vind een prutsmuts namelijk héééél iets anders dan een keer scharrelen wat even wat verder gaat dan wat stom zoenen.
Ik vind niet dat je iemand zomaar een prutsmuts/slet kunt noemen.... :n

Ik snap best dat je na een beetje zoenen opgehitst raakt en meer wil, maar dan nog moet je je eigen grens kennen.

En nee ik weet heus de definitie van prutsmuts wel, maar ik bedoel prutsmutsen verkopen/ geven hun eigen lichaam ook weg, dit heeft TS in dit geval ook gedaan!

linnnh

Jibbel schreef:
Anneke schreef:
16 jaar en dan al zo omspringen met sex en jongens? De manier waarop je het ook schrijft, alsof het iets heel simpels is.

Zal wel een ouwe doos zijn, maar dat ik die leeftijd had, deed je dat niet gezellig samen met je vriendinin een vreemd huis, en vreemde gasten. Where's the romance...

Mijn gedachte..

Dan maar een ouwe doos, haha! :P

Ik ben nu 17, bijna 18, maar ik ben het hier nog wel mee eens hoor!

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 13:02

Lynn_x schreef:
lovestimba schreef:
@ lynn_x
Ik kende hem vaag

dan nog geef je jezelf heel makkelijk weg!

Ik verbaas me niet als er zometeen allemaal vrienden van hem die jij ook vaag kent voor je huis staan, omdat hij nu over je kan zeggen dat je easy to get bent.

Zo alle moraalridders zijn weer uit hun hoek gekropen zie ik... :7

Jeetje mina waar maakt iedereen zich druk om TS is 16 doet het veilig , maar heeft alleen de fout gemaakt dat ze snel met iemand het bed is ingedoken die ze niet kent. Tja big deal...

En dat er nu geklept wordt, tja meid eigen schuld dikke bult.

Leer der mee leven en leer ervan... of niet aan jou de keus.

Jolliegirl

Lynn_x schreef:
Ik snap best dat je na een beetje zoenen opgehitst raakt en meer wil, maar dan nog moet je je eigen grens kennen.

En nee ik weet heus de definitie van prutsmuts wel, maar ik bedoel prutsmutsen verkopen/ geven hun eigen lichaam ook weg, dit heeft TS in dit geval ook gedaan!

Dan nog vind ik niet dat jij iemand zomaar een prutsmuts kunt gaan noemen.... naar aanleiding van 1 verhaal wat je leest.
Ik snap wat je bedoeld, maar het is not done.

Mja misschien kan een 16 jarige die grens nog niet zo goed aangeven :)
Hoop dat ze hiervan leert.

Dan ben ik ook een ouwe doos... ik ben ook absoluut niet zo..
Zoenen... oke... dan moet je al goed je best doen bij mij, want 1x te opdringerig, en ik haak af...
maar het bed in :n met n wildvreemde, of iemand waar k nix mee wil hebben, nee danku.. :=

Lisann__

Waarom wordt hier zo moeilijk gedaan over een meisje van 16 die een 'one night stand' heeft gehad?
Je moet je lichaam respecteren door het niet aan iedereen te geven, maar je lichaam heeft ook behoeftes die je soms moet respecteren. ;)

Als TS voor 1x met iemand het bed in is gedoken die ze niet zo goed kent, en ze doet het veilig lijkt het mij geen probleem.
Vind die jongen eerder een z*k omdat hij dus gewoon een vriendin heeft.
Ze zouden die jongen uit moeten schelden. ;)

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 13:03

Jolliegirl schreef:
Lynn_x schreef:

Dan nog vind ik niet dat jij iemand zomaar een prutsmuts kunt gaan noemen.... naar aanleiding van 1 verhaal wat je leest.
Ik snap wat je bedoeld, maar het is not done.

Mja misschien kan een 16 jarige die grens nog niet zo goed aangeven :)
Hoop dat ze hiervan leert.

Dan ben ik ook een ouwe doos... ik ben ook absoluut niet zo..
Zoenen... oke... dan moet je al goed je best doen bij mij, want 1x te opdringerig, en ik haak af...
maar het bed in :n met n wildvreemde, of iemand waar k nix mee wil hebben, nee danku.. :=

Ik heb TS geen prutsmuts genoemt even voor de duidelijkheid.
Ik heb gezegd dat ik het snap dat sommige mensen haar prutsmuts noemen. :j

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 13:06

Lisann__ schreef:
Waarom wordt hier zo moeilijk gedaan over een meisje van 16 die een 'one night stand' heeft gehad?
Je moet je lichaam respecteren door het niet aan iedereen te geven, maar je lichaam heeft ook behoeftes die je soms moet respecteren. ;)

Als TS voor 1x met iemand het bed in is gedoken die ze niet zo goed kent, en ze doet het veilig lijkt het mij geen probleem.

Amen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Lekker laten praten allemaal, jij bent baas over je eigen lijf. Als je maar nergens spijt van krijgt, dat is het enige wat je van te voren enigszins moet inschatten. Maar laat je ook geen spijt aanpraten!!!

pegster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 13:08

poeh als ik dit allemaal lees word ik echt oud whahaha en ik heb zelf 2 jongens...poeh moet ik dit allemaal nog mee gaan maken hahaha oh oh oh pfff hoop dat mijn oudverwetse opvoeding werkt ....

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 13:09

pegster schreef:
poeh als ik dit allemaal lees word ik echt oud whahaha en ik heb zelf 2 jongens...poeh moet ik dit allemaal nog mee gaan maken hahaha oh oh oh pfff hoop dat mijn oudverwetse opvoeding werkt ....

En zoniet? Dan is je eigen kind een h**r?

Vjestagirl

Re: Hoe ga ik hier nou weer mee om....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 13:11

Waarom ben je direct een moraal ridder als je het niet normaal vindt om met een wildevreemde het bed in te duiken?

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 13:11

femke27 schreef:
Lisann__ schreef:

Amen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Lekker laten praten allemaal, jij bent baas over je eigen lijf. Als je maar nergens spijt van krijgt, dat is het enige wat je van te voren enigszins moet inschatten. Maar laat je ook geen spijt aanpraten!!!

Ik denk toch dat een 16jarige net niet goed kan inschatten op dat vlak?

Palmera

Re: Hoe ga ik hier nou weer mee om....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 13:13

Dus een 16 jarige kan haar gevoelens niet inschatten? Weet niet wanneer ze verliefd is, schik heeft of gewoon hele platte ordinaire jeuk heeft? Lijkt mij wel hoor. Een 16 jarige zal de behoeftes van haar lichaam best kennen.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 13:13

Vjestagirl schreef:
Waarom ben je direct een moraal ridder als je het niet normaal vindt om met een wildevreemde het bed in te duiken?

Dat zal je mij nooit horen zeggen, ieder zijn ding. Maar respecteer het wel als een ander een ander idee over moralen heeft.

pegster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 13:14

femke ...waar heb jij het over ??????

volgens mij lees jij het een beetje verkeerd.
wat ik alleen probeer te zeggen is dat het vroeger bij ons zo allemaal niet ging en dat ik het allemaal nog mee moet gaan maken ...en hoop dat mijn jongens het netjes gaan doen later... dat ik ze dat wel bij wil brengen...dat ze meisjes met respect gaan behandelen !
ik zeg je eerlijk dat het niet goed te praten is dat jongens overal mee wegkomen en een meisje bij 1x sex al een prutsmuts genoemd word.
dus beetje rare opmerking van jou .. ik val het meisje toch niet aan ? zeg alleen dat het voor mij wennen is dat het allemaal zo veranderd is in de maatschappij en dat jongens ( sommige dan he ik scheer niet alles over 1 kam ) respectloos om gaan met sex en dus ook met meiden !
en dat meiden onderling eens gewoon naar zichzelf moeten kijken voordat ze iemand meteen gaan beschuldigen van dingen die ze waarschijnlijk zelf ook doen.

snap je hem nu wel ???
Laatst bijgewerkt door pegster op 30-03-11 13:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 13:16

Nou, ik weet niet hoe TS er voor staat.. Maar op mijn 16e kende ik mijn lichaam en mijn grenzen toch al erg goed.
En ja, fouten worden gemaakt. Maar daar leer je van. Dus wat heeft TS hier uit moeten leren:
1. Dit soort verhalen niet op bokt zetten want bokt heeft iets tegen jonge meisje en seks.
2. Zorgen dat alleen mensen het weten die je vertrouwt (om roddels te voorkomen)
3. Zorgen dat je zeker weet dat de jongen geen vriendin heeft.

Farjen

femke27 schreef:
Dus een 16 jarige kan haar gevoelens niet inschatten? Weet niet wanneer ze verliefd is, schik heeft of gewoon hele platte ordinaire jeuk heeft? Lijkt mij wel hoor. Een 16 jarige zal de behoeftes van haar lichaam best kennen.

De behoeftes kan ze wel voelen uiteraard, maar inschatten of ze later wel of niet spijt krijgt van haar beslissing? Als 16jarige ben je, denk ik toch, ook meer beïnvloedbaar en gemakkelijker over te halen door jongens
Laatst bijgewerkt door Farjen op 30-03-11 13:17, in het totaal 1 keer bewerkt

janouk

ik zou me meer zorgen maken dat dit nu op bokt/internet staat en jaren later nog steeds op te zoeken is; door jouw toekomstige baas of kinderen of jouw vrienden of ouders. :x

OP school waaien de roddels wel weer over, maar op het internet blijft het bewaard. :j

zoals de Amerikanen zeggen:
"everything you say or do, can be used against you."

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 13:17

Anneke schreef:

Zelfde idee als mij, met m'n 21 :=

Ik heb niks tegen one night stands enz. Alleen uit de toon van 't bericht van TS krijg ik niet het gevoel dat ze er zelf 100% achter stond. Dat vind ik wel erg.

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 13:23

Vjestagirl schreef:

Omdat hier de toon een beetje neergezet wordt tegen TS dat ze niet normaal is.

Wat voor jouw niet normaal is kan voor haar heel normaal zijn.
en vice versa.

Ik blijf nog steeds vasthouden aan het spreekwoord , Leven en laten leven.

En in dit topic bekruipt mij het gevoel dat we "lekkuh" TS ff gaan vertellen hoe dom we bezig zijn terwijl waarschijnlijk het meerendeel ook wel is zo'n foutje heeft gemaakt in hun sexueel leven.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 13:24

Sorry maar ik lig helemaal in een deuk met sommige reacties hier! Geweldige meningen en opmerkingen weer, typisch vrouwelijk bokt _O-

Voor de TS: what doesn' t kill you makes you stronger.
Wie zijn wij om je te veroordelen?
Iedereen maakt zijn eigen keuzes, en verstandig dat je voorbehoedsmiddelen hebt gebruikt (alhoewel sommige soa' s zich daar geen lor van aantrekken zoals schaamluizen en herpesvirussen).

Ik lees in de OP wel erg veel onzekerheid: je hebt het blijkbaar niet met 100% overtuiging gedaan, want anders zou je nu niet zo twijfelen of het inderdaad erg is wat je gedaan hebt omdat andere mensen commentaar leveren. Inzichtje: je kan nooit voor iedereen goed doen en wat afwijkt van de norm, leidt altijd tot commentaar (zeker onder pubers die dan nooit een blad voor de mond nemen en geen twee keer nadenken over WAT ze nu eigenlijk zeggen).
Dus in jou plaats zou ik toch maar even wachten met het opdoen van praktijkervaring tot ik het allemaal voor mezelf stevig op een rijtje had, hormonen of geen hormonen. Leer hiervan meid! :)*

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 13:24

ooooooooooh wel sex gehad en niet gepijpt?
wat sneu voor die jongen.. :')