Ik vind ook dat dat niet gezegd kan worden, en de boodschap is nu wel duidelijk, en zo niet, is het toch haar leven?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lynn_x schreef:Als ik het uit het verhaal begrijp ben je met een jongen, die je die dag hebt leren kennen, het bed ingedoken.
Dit vind ik nogal ver gaan.
Anneke schreef:16 jaar en dan al zo omspringen met sex en jongens? De manier waarop je het ook schrijft, alsof het iets heel simpels is.
Sorry hoor maar is dit de jeugd van nu?
Zal wel een ouwe doos zijn, maar dat ik die leeftijd had, deed je dat niet gezellig samen met je vriendinin een vreemd huis, en vreemde gasten. Where's the romance...
Jolliegirl schreef:Lynn_x schreef:Als ik het uit het verhaal begrijp ben je met een jongen, die je die dag hebt leren kennen, het bed ingedoken.
Dit vind ik nogal ver gaan.
Heb jij zelf nog nooit meegemaakt dat je iemand leerde kennen... zoenen... vervolgens wordt je opgehitst... en er gebeurt meer....en ja op den duur ben je zo in de stemming dat je de avond nog lekker compleet afsluit met vuurwerk.![]()
Heb jij dit nog nooit meegemaakt?
Want ik vind een prutsmuts namelijk héééél iets anders dan een keer scharrelen wat even wat verder gaat dan wat stom zoenen.
Ik vind niet dat je iemand zomaar een prutsmuts/slet kunt noemen....
Jibbel schreef:Anneke schreef:16 jaar en dan al zo omspringen met sex en jongens? De manier waarop je het ook schrijft, alsof het iets heel simpels is.
Zal wel een ouwe doos zijn, maar dat ik die leeftijd had, deed je dat niet gezellig samen met je vriendinin een vreemd huis, en vreemde gasten. Where's the romance...
Mijn gedachte..
Dan maar een ouwe doos, haha!
Lynn_x schreef:lovestimba schreef:@ lynn_x
Ik kende hem vaag
dan nog geef je jezelf heel makkelijk weg!
Ik verbaas me niet als er zometeen allemaal vrienden van hem die jij ook vaag kent voor je huis staan, omdat hij nu over je kan zeggen dat je easy to get bent.
Lynn_x schreef:Ik snap best dat je na een beetje zoenen opgehitst raakt en meer wil, maar dan nog moet je je eigen grens kennen.
En nee ik weet heus de definitie van prutsmuts wel, maar ik bedoel prutsmutsen verkopen/ geven hun eigen lichaam ook weg, dit heeft TS in dit geval ook gedaan!
Jolliegirl schreef:Lynn_x schreef:Ik snap best dat je na een beetje zoenen opgehitst raakt en meer wil, maar dan nog moet je je eigen grens kennen.
En nee ik weet heus de definitie van prutsmuts wel, maar ik bedoel prutsmutsen verkopen/ geven hun eigen lichaam ook weg, dit heeft TS in dit geval ook gedaan!
Dan nog vind ik niet dat jij iemand zomaar een prutsmuts kunt gaan noemen.... naar aanleiding van 1 verhaal wat je leest.
Ik snap wat je bedoeld, maar het is not done.
Mja misschien kan een 16 jarige die grens nog niet zo goed aangeven
Hoop dat ze hiervan leert.
Dan ben ik ook een ouwe doos... ik ben ook absoluut niet zo..
Zoenen... oke... dan moet je al goed je best doen bij mij, want 1x te opdringerig, en ik haak af...
maar het bed inmet n wildvreemde, of iemand waar k nix mee wil hebben, nee danku..
Lisann__ schreef:Waarom wordt hier zo moeilijk gedaan over een meisje van 16 die een 'one night stand' heeft gehad?
Je moet je lichaam respecteren door het niet aan iedereen te geven, maar je lichaam heeft ook behoeftes die je soms moet respecteren.
Als TS voor 1x met iemand het bed in is gedoken die ze niet zo goed kent, en ze doet het veilig lijkt het mij geen probleem.
Vind die jongen eerder een z*k omdat hij dus gewoon een vriendin heeft.
Ze zouden die jongen uit moeten schelden.
femke27 schreef:Lisann__ schreef:Waarom wordt hier zo moeilijk gedaan over een meisje van 16 die een 'one night stand' heeft gehad?
Je moet je lichaam respecteren door het niet aan iedereen te geven, maar je lichaam heeft ook behoeftes die je soms moet respecteren.
Als TS voor 1x met iemand het bed in is gedoken die ze niet zo goed kent, en ze doet het veilig lijkt het mij geen probleem.
Vind die jongen eerder een z*k omdat hij dus gewoon een vriendin heeft.
Ze zouden die jongen uit moeten schelden.
Amen![]()
![]()
Lekker laten praten allemaal, jij bent baas over je eigen lijf. Als je maar nergens spijt van krijgt, dat is het enige wat je van te voren enigszins moet inschatten. Maar laat je ook geen spijt aanpraten!!!
femke27 schreef:Dus een 16 jarige kan haar gevoelens niet inschatten? Weet niet wanneer ze verliefd is, schik heeft of gewoon hele platte ordinaire jeuk heeft? Lijkt mij wel hoor. Een 16 jarige zal de behoeftes van haar lichaam best kennen.
Anneke schreef:16 jaar en dan al zo omspringen met sex en jongens? De manier waarop je het ook schrijft, alsof het iets heel simpels is.
Vjestagirl schreef:Waarom ben je direct een moraal ridder als je het niet normaal vindt om met een wildevreemde het bed in te duiken?