Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JuliaMaria schreef:Ik heb liever dat mensen het censureren dan dat ermee gescholden wordt, dat is na mijn idee meer iets om je druk om te maken.
Of er een a staat of een * zal me een worst wezen eerlijk gezegd. De reden dat mensen dat doen is waarschijnlijk omdat ze geen aanstootgevende toon neer willen zetten, aangezien kanker ook regelmatig als scheldwoord gebruikt wordt. Wat dat betreft kun je het beter positief bekijken.
MarcoBorsato schreef:JuliaMaria schreef:Ik heb liever dat mensen het censureren dan dat ermee gescholden wordt, dat is na mijn idee meer iets om je druk om te maken.
Of er een a staat of een * zal me een worst wezen eerlijk gezegd. De reden dat mensen dat doen is waarschijnlijk omdat ze geen aanstootgevende toon neer willen zetten, aangezien kanker ook regelmatig als scheldwoord gebruikt wordt. Wat dat betreft kun je het beter positief bekijken.
Op bokt wordt er niet mee gescholden, dus dat is obviously niet iets waar ik me druk om maak. En kanker an sich is aanstootgevend, hoe je het ook spelt.
Annemaarel schreef:Oke dat woord floepte ook wel is uit mn mond..
Sorrie daarvoor maar t werd even gewoonte.
Een vriendin heb dat overgenomen, en alles is nu kanker
Kankerschool, kankernek, kankerlijers, kanker dit kanker dat.
Iedereen spreekt haar erop aan, zegt ze nouen.. mag ik toch zeker zelf weten?!
Khoop dat ze zelf naar de KANKER gaat. Sorrie dit mag je natuurlijk niemand wensen,
maar haar wel
Annemaarel schreef:Oke dat woord floepte ook wel is uit mn mond..
Sorrie daarvoor maar t werd even gewoonte.
Een vriendin heb dat overgenomen, en alles is nu kanker
Kankerschool, kankernek, kankerlijers, kanker dit kanker dat.
Iedereen spreekt haar erop aan, zegt ze nouen.. mag ik toch zeker zelf weten?!
Khoop dat ze zelf naar de KANKER gaat. Sorrie dit mag je natuurlijk niemand wensen,
maar haar wel
Mikkk schreef:Tsja, ik kan me daarentegen niet druk maken over een sterretje of een puntje in een woord.
LuvdaTossa schreef:Tja het is maar net hoe je ermee omgaat.
Toen mijn vader er midden in zat en ik en mijn broertje een heftige woordewisseling hadden, zei hij: "Nou kunnen jullie even ophouden te kankeren"Toen hebben we met z'n allen heel hard gelachen
Maar als stopwoord en overal aan te plakken woord vind ik het erg vervelend, maar dat vind ik ook van f*cking. Meeste stopwoorden zijn irritant. Ik hou het maar op KAK!
Citaat:Als mensen praten over K, en vragen hoe het met de K is, doe ik altijd alsof ze het over Ketamine hebben. Daar is het codewoord wel K voor
Citaat:Kalcium is toch K?Ik denk dat het bedoeld wordt als een vorm van respect.
![]()
Dat ze bang zijn dat het anders verkeerd over komt!
Citaat:Calcium is met een cKetamine is Special K, Vitamine K, enz.