Net in elkaar geslagen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Snor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 12:05

Desperado_ schreef:
Ik wil niet heel banketstaaf doen, maar de politie gaat hier echt niks aan doen hoor.. een vriendin van mij was laatst hard handig beet gepakt door een volwassen vent ze had aardig wat blauwe plekken maar onze blauwe vrienden deden niks anders dan 'we hebben het in ons archief opgeslagen'.
Denk ook dat het weinig nut heeft om de discotheek te bellen, zal vast wel elke week voorkomen.
Wel raar dat je niks terug deed hoor.. ookal had ze je hand vast zou ik alsnog in het wilde westen gaan trappen.. je laat je toch niet zomaar in mekaar beuken..
Ook raar dat je vriendin niks deed.. nooit meer meer mee uitgaan en haar ermee confronteren zou ik wel doen ja :j

Elke week??? Dan mag deze zaak niet eens een vergunning hebben!!! Alsjeblieft zeg... Als iedere week de blauwe petjes voor de deur staan omdat iemand in elkaar is geslagen mogen ze echt wel inpakken.
Iedere tent hoort dit soort zaken heel serieus te nemen!

secricible

Re: Net in mekaar geslagen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 12:07

Nou, ik denk dat ze er wel zeker wat mee zullen doen, als ze informatie hebben. En als er meerdere klachten binnenkomen over zo'n disco dan gaat de politie even met zo'n discotheek-eigenaar praten.
Ik zou vandaag in ieder geval aangifte gaan doen, eventueel even langs de huisarts om je klachten te laten onderzoeken, gewoon voor het geval dat de politie straks de daders kan vinden. Als de huisarts je klachten heeft genoteerd sta je toch sterker denk ik..

Wil je wel heel erg veel sterkte wensen, en voortaan lekker met je echte vriendinnen naar de kroeg gaan hoor!

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 12:08

Desperado_ schreef:
DDW1190 schreef:
Hoezo dat Desperado_ ?
niet iedere stad is hetzelfde, hier word (meestal) alles serieus genomen hoor!

Verscheeld inderdaad per stad, zat even te denken in mn eigen stad, hier gebeurt het wekelijks, wat zeg ik? dagelijks, en kijk er eerlijk gezegd ook niet van op..

Echt waar?
Wat een leven.....dan moet je toch altijd op je hoede zijn??

Desperado_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 12:10

Snor schreef:
Desperado_ schreef:
Ik wil niet heel banketstaaf doen, maar de politie gaat hier echt niks aan doen hoor.. een vriendin van mij was laatst hard handig beet gepakt door een volwassen vent ze had aardig wat blauwe plekken maar onze blauwe vrienden deden niks anders dan 'we hebben het in ons archief opgeslagen'.
Denk ook dat het weinig nut heeft om de discotheek te bellen, zal vast wel elke week voorkomen.
Wel raar dat je niks terug deed hoor.. ookal had ze je hand vast zou ik alsnog in het wilde westen gaan trappen.. je laat je toch niet zomaar in mekaar beuken..
Ook raar dat je vriendin niks deed.. nooit meer meer mee uitgaan en haar ermee confronteren zou ik wel doen ja :j

Elke week??? Dan mag deze zaak niet eens een vergunning hebben!!! Alsjeblieft zeg... Als iedere week de blauwe petjes voor de deur staan omdat iemand in elkaar is geslagen mogen ze echt wel inpakken.
Iedere tent hoort dit soort zaken heel serieus te nemen!

Ik weet niet hoe het daar zit hoor.. maar hier is het niet raar.
Er zijn z'n 40 tentjes hiero in Rotterdam waar echt wel iedere week een gevecht is, en dan heb ik het over een gevecht zoals in de OP beschreven word..

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 12:10

pff wat belachelijk!! En wat een 'vriendin' zeg.. Waren er bij jullie ook helemaal geen bewakers etc? Dat is bij onze discotheek wel zo.. heel veel.. En die kicken je er meteen uit als je iets doet wat lijkt op slaan..

Wij hadden ook zoiets.. maar dan bij ahoy rotterdam na dance 4 life. Komt er een groepje marrokaanse meisjes naar ons toe omdat we hun duwden?? En begonnen ook te slaan enzo. Toen zijn we weggelopen en eenmaal buiten ahoy stonden ze weer maar dan met een hele grote groep en beginnen hun mijn vriendinnen helemaal verrot te slaan en 1 vriendin lag op de grond en daar stonden 5 (!!) mensen tegen haar in te schoppen! En de leraren stonden erbij te kijken.. De vader van het meisje die op de grond lag moest in grijpen..

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 12:11

ik kreeg net een mailtje van een jongen bij mij op hyves!
Hij heeft de knockpartij zelf niet gezien maar een vriendin van hem wel en kon mij toevallig nog van de basisschool.
Zij vertelde het dus tegen hem en heeft kunnen zien hoe ze er uitzagen en onthouden.
Toevallig wist hij ook dat ze uit leeuwarden kwamen, en het waren getinte meiden. De ene bruin/zwart
haar en de ander blond-wit.
Hij helpt me nu zoeken naar een foto van die 2 ego's.

aan zulken heb je wat! *\o/*

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 12:11

Jeetje Lotte wat schrok ik van jou verhaal zeg..
Wat een lekkere 'vriendin' zeg, ik zou haar ook eens even heel hard de waarheid vertellen, dit kan ze toch niet maken! :n
En daarbij die meisjes die jou zomaar in elkaar hebben geslagen, dat niemand gewoon heeft ingegrepen..
Hopelijk heb je verder geen ernstige verwondingen eraan over gehouden. :(:)

PB-box staat altijd voor je open!

Desperado_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 12:13

binky schreef:
Echt waar?
Wat een leven.....dan moet je toch altijd op je hoede zijn??

Op je hoede zijn is een groot woord, in de tent waar ik altijd kwam voordat ik met mn vriend omging (Hollywood music hall) moet je je bekkie bij je hebben, dan is een blik vaak al genoeg 9 van de 10 denken dat ze heel wat zijn maar als het erop aan komt doen ze niks hoor.
Maar dit is beschreven uit mijn ogen, ik ben best een vechtersbaas en weet niet hoe het is om onzeker oid uit te gaan.
Laatst bijgewerkt door Desperado_ op 26-02-11 12:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 12:17

Wat verschrikkelijk, hoe halen ze het in hun hoofd? Ik kan er echt niet bij :n Niemand greep in, begin dit schooljaar was er ook een conflict tussen twee 4e jaars en uit de 2e sprongen 2 jongens ertussen die wat klappen hebben gehad, maar daardoor anderen de tijd gaven ze uit elkaar te trekken, nu heb jij alles gekregen :(:) .
Fijn dat er mensen zijn die je wel helpen! *\o/*
Veel sterkte met je revalidatie fysiek en geestelijk :(:) .

jetla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 12:19

Je moet aangifte doen van mishandeling!! en zorg dat je via die kennis gegevens krijgt over deze dames en daarmee ga je naar de politie samen met je ouders.
Als je gegevens hebt en aangifte doet van mishandeling gaan ze er wel wat mee doen.
Maar wees voorbereid op sancties van de tegen partij.
Ik liet vroeger niet met mij sollen en als ze me lastig vielen kregen ze dubbele terug, tja daar schrokken ze dan van.
Had wel wat kracht in de armen en benen van al dat paardrijden, stallen mesten en hooi en stro laden *D
Sterkte

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 12:19

Dat is niet mij qoute :P haha!

Desperado_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 12:20

DDW1190 schreef:
Dat is niet mij qoute :P haha!

excuses tis nog vroeg :))

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 12:20

Dat mensen slaan enzo is best normaal (nouja normaal, gebruikelijk..) in het uitgaansleven hoor, zijn gewoon mensen die vinden het leuk om mensen te gaan slaan of gewoon gemeen doen... Heb 't ook een keertje naast me gezien, ging een meisje bier achterin de broek van een ander meisje gieten omdat ze '' haar arrogant aankeek''... Slaat echt helemaal nergens op, maar sommige mensen vinden het gewoon grappig om andere mensen pijn te doen of te pesten. Beetje jammer :Y)

Fijn dat er nu eindelijk mensen zijn die ze kennen! Hopelijk word er gauw een keer wat van gezegd en kan jij weer lekker stappen! Heel veel beterschap meisje!

ifever

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 12:25

@ desperado_ klopt helemaal ik kwam ook veel in rotterdam en jee als dit daar een avond niet gebeurd is het bijna zeldzaam! Maar ik moet wel zeggen als daar een meisje geslagen wordt (gebeurd daar ook gewoon door jongens) dan springt er 9 van de 10 x wel iemand tussen iig dat is mijn ervaring.

@ bitje, wat naar allemaal, ik lees net 'goed' nieuws wat fijn van die jongen en meisje dat ze je helpen!

Onthoudt echt dat het niet aan Jou ligt, tegenwoordig wordt nl steeds zieker... Ik wil je wel mee geven krop dit niet op en ga echt wat doen voor jezelf vertrouwen en verdediging.

Dat de bewakers en omstanders niet ingrepen vind ik erg bizar ik ben heel wat tussen gevechten in gesprongen en heb heel wat meiden op gevangen die net als jij ineens hun vriendinnen leerde kennen.

Meid kom op laat je leven niet verpesten door een stel zielige dozen, ik las pas nog de grootste probleem mensen en pestkoppen hebben vaak zelf een zelfvertrouwenprobleem en proberen dit door dit gedrag te verdoezelen.

Doe wel per direct aangifte met de mededeling dat je verder uitzoekt of je foto en namen kan vinden zo heb ik ooit ook aangifte gedaan.

Sterkte met alles :(:)

irise456

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 12:33

Jeetje verschrikkelijk, waarom ze dit doen he :?
Ik schrik erwel van, en waarom er niemand ingrijpt, en je vriendin ook niks doet dat is wel erg gemeen

Sterkte.

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 12:36

ifever schreef:
@
Onthoudt echt dat het niet aan Jou ligt, tegenwoordig wordt nl steeds zieker... Ik wil je wel mee geven krop dit niet op en ga echt wat doen voor jezelf vertrouwen en verdediging.

ik moet zeggen dat ik sinds kort ergens ben voor mijn zelfvertrouwen, hopelijk werkt dat :j

daraxhester

Re: Net in mekaar geslagen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 12:39

jeetje zeg...
ik was eerst ook nog van plan heen te gaan...
nou ik weet wel dat ik nu niet weer naar tdf ga hoor...
meiss, heel veel beterschap en ik denk dat het gewoon toeval was hoor.
als je ze niet kent zou ik ook niet weten waarom ze precies jou moesten hebben.

Xhiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 12:44

ik was ook in TDF, en volgensmij heb ik je wel gezien.. iig dat er 2 meisjes aan het vechten waren. maar wij werden vet naar voren geduwt door iedereen omdat ze weg wouden dus ik heb het niet heel goed gezien. maar waarom ging je dan niet naar de beveiligers mensen? of buiten naar de politie?

martine93

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 12:45

ah balen lot,
dat dit nu net weer moet gebeuren :(
ik heb het vroeger op de teenage ook wel es gehad,
2 meiden die gewoon ruzie zoeken omdat dat 'stoer' is.
gingen ze schelde, duwen, spugen enzo
ik als 12-jarige, was zoooo bang.

er was gister idd genoeg security, maarja helaas niet op de goede plek.
ben trouwens wel bang dat als er geen foto's komen, tdf ook maar weinig kan doen,
hoe vervelend ze het ook vinden..

ifever

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 12:45

_Bitje_ schreef:
ifever schreef:
@

ik moet zeggen dat ik sinds kort ergens ben voor mijn zelfvertrouwen, hopelijk werkt dat :j

'
Hoop ik ook voor je meis!

In het uitgaans leven is het jammer genoeg steeds belangrijker dat je zelfvertrouwen uitstraalt, anders "pakken" ze je de smeerlappen, ze willen natuurlijk niet iemand in elkaar slaan waarvan de kans groot is dat hun uiteindelijk de in elkaar geslagen personen zijn..

Misschien een rare gedachten maar soms is het goed om jezelf met het "enge" toch te confronteren, anders wordt de angst vaak alleen maar groter.. Even al zou je mijn vriendin zijn, zou ik je aankomende zaterdag weer meenemen naar die tent, je geen sec alleen laten, en zorgen dat er meerdere liefst jongens van het verhaal weten en ons/ jou extra in de gaten houden.. Het zal super spannend zijn maar daar je neus laten zien zou laten zien dat je niet bang geworden bent van ze en zo kom je je angst die je nu hebt onder ogen. Natuurlijk wel 100% afspreken met de mensen met wie je gaat dat ze ook daadwerkelijk ingrijpen wat er ook gebeurd ( de bewakers ook inlichten dat ze een extra oogje om jou heen houden) en wanneer je het echt niet trekt dat er voor jou gekozen word en ze met jou mee naar huis gaan. Meid je bent 14 jaar dit mogen ze niet nu al van je afpakken!!!

Klinkt nu heel moeilijk maar ik denk zelf dat het je uiteindelijk heel goed zou doen :)

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 12:51

ilovetessa schreef:
ik was ook in TDF, en volgensmij heb ik je wel gezien.. iig dat er 2 meisjes aan het vechten waren. maar wij werden vet naar voren geduwt door iedereen omdat ze weg wouden dus ik heb het niet heel goed gezien. maar waarom ging je dan niet naar de beveiligers mensen? of buiten naar de politie?

dan zou ik alleen naar de beveiliging moeten, terwijl ik helemaal gek werd van het idee dat ik dan weer alleen zou
zijn en hun misschien weer tegen zou komen. kijk:
_Bitje_ schreef:
jolliegirl: op dat moment dacht ik echt niet aan bewaking, ze waren niet in de buurt en die fijne vriendin van
me wou alleen maar bij die jongens blijven te flick flooien. En reken er maar niet op dat ik het in me hoofd
haalde om nog een keer alleen in tdf rond te lopen :n

en kun jeje misschien nog herinneren hoe ze er uitzagen, incl mijzelf voor de zekerheid?

Ik heb wrs al een foto gevonden!

Xhiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 12:52

_Bitje_ schreef:
ilovetessa schreef:

dan zou ik alleen naar de beveiliging moeten, terwijl ik helemaal gek werd van het idee dat ik dan weer alleen zou
zijn en hun misschien weer tegen zou komen. kijk:
_Bitje_ schreef:
jolliegirl: op dat moment dacht ik echt niet aan bewaking, ze waren niet in de buurt en die fijne vriendin van
me wou alleen maar bij die jongens blijven te flick flooien. En reken er maar niet op dat ik het in me hoofd
haalde om nog een keer alleen in tdf rond te lopen :n

en kun jeje misschien nog herinneren hoe ze er uitzagen, incl mijzelf voor de zekerheid?

Ik heb wrs al een foto gevonden!

nee sorry, zit nu al ff bij de fotos te kijken, maar ik zag alleen een meisje met blond haar (zag haar van de achterkant zegmaar)

kaetifeng

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 12:54

Zit dit topic helemaal te lezen en me nu af te vragen waarom je nu nog niet aangifte hebt gedaan...
Nu doen lijkt me!!!!

devine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 12:58

Verschrikkelijk wat er gebeurt is...wens je sterkte de komende tijd.

Wat ik je als ouder zou aanraden ga op een vechtsport ook voor je zelfvertrouwen klinkt vreemd maar het is wel handig tegenwoordig..met die mafketels die er allemaal lopen :(

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 12:58

Ik denk ook niet dat de politie wat doet. Ook niet als je foto's hebt. MIjn vriend heeft ooit een glas tegen zijn hoofd gegooid gekregen (verkeerde plaats, verkeerd moment. Er was een ruzie waar we niks mee te maken hadden, daarbij werd er gegooid) Ik heb de ambulance gebeld, vriend had een slagaderlijke bloeding, net voordat zij kwamen was de politie er. Ze liepen toevallig langs. Ambulance komt, nog geen vijf min later een ME busje. Waarom? Omdat de ambulance was tegen gehouden door een groep jongens. Uit de omschrijving hoorde we meteen dat het de zelfde jongens waren van het glas. Maar niemand ging er achteraan, politie niet, ME niet....

Aangifte doen kan natuurlijk geen kwaad, zou ik ook zeker doen.