Hebbie nog voetbalplaatjes?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 22:48

Ik werk bij een andere supermarkt, maar als ik werk ben ik hier niet van gediend. (bloemen balie bij de ingang) Dus als er eens van die acties komen en die verwende jochies denken grote mond te kunnen opzetten, kan ik dat ook terugdoen en niet zo'n beetje ook. Geen respect voor mij, dan krijg je het zeker niet terug en nog minder ;) Sindsdien hebben we nog maar heel weinig zeurkousen bij de ingang ;)

Estribo

Re: Hebbie nog voetbalplaatjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 23:13

Nou vandaag bij de AH.. Stelletje asociale ***kinders zeg! Gadverdamme..

Die lopen te schreeuwen om voetbalplaatjes. En niet gewoon vragen nee het ging zo:
"Geef hier die voetbalplaatjes!"
"Ik heb geen voetbalplaatjes."
"Echt wel, ik geloof je niet, laat je bon zien!"

Gekker moet het toch niet worden he?!
Kinderen van net 10 jaar ofzo.. Ik werd er helemaal raar van, ik wist niet dat er zulke brutale onopgevoede kinderen rondliepen..

(moest het even kwijt :+ )

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-11 23:15

Ik heb me wel voorgenomen om de eerste de beste snotaap die zoiets nog 1x tegen mij durft te zeggen toch aan zijn oor een rondje om het winkelcentrum gesleept gaat worden. Op het dunste punt. Met mijn lange nagels.

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 23:19

Tja.. eigenlijk moet je er ook iets zeggen, maar ik was zo overrompelt van wat ze allemaal zeiden. (dat gesprekje hielden ze overigens niet naar mij toe maar naar een andere dame, ik hoorde het en stond echt verbaast..)
Echt.. als het mijn kind was dan had ie heel wat uit te leggen. Zó brutaal.

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 23:20

Ik neem ze aan. Des te eerder zijn die ellendige dingen op. :+ }>
Meestal gaf ik ze aan collega's met kinderen of aan patienten met kinderen/ kleinkinderen.
Schooiende kindjes heb ik een schurfthekel aan.

Inmiddels kennen de schooiende kindjes me en laten ze me met rust.
Echt heel onbeschoft zijn ze hier niet, wel heel opdringerig.
Als ze vragen om voetbalplaatjes, vraag ik of ze een paard hebben, dan zeggen ze: nee.
Dan zeg ik : jammer anders hadden we kunnen ruilen. :D :D :D

Verder ga ik zoveel mogelijk onder schooltijd of naar een supermarkt zonder acties.

realmagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 23:45

ik spaar ze ook ( c1000 en AH) voor een neefje van een vriend, die ligt met leukemie in het zkh
dat jochie is helemaal gelukkig als hij weer wat krijgt.
Dus mochten jullie plaatjes overhebben dan maken jullie een klein jochie erg blij.
Stuur dan maar ff een pb...

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 00:08

realmagic schreef:
ik spaar ze ook ( c1000 en AH) voor een neefje van een vriend, die ligt met leukemie in het zkh
Dus mochten jullie plaatjes overhebben dan maken jullie een klein jochie erg blij.

Kijk, dát vind ik een goede reden! Sorry ik ga nooit naar de AH maar als ik ze had..

realmagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 01:03

StillAngel schreef:
realmagic schreef:

Kijk, dát vind ik een goede reden! Sorry ik ga nooit naar de AH maar als ik ze had..

Dank je :o C1000 mag ook hoor ;)
nee gekheid,heb ook al pb gehad van mensen die wat gaan opsturen.
*\o/*

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 15:21

realmagic schreef:

Hou ik in gedachten voor het geval ik mij toch vergis en de komende tijd bij AH boodschappen ga doen.

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 15:28

Niet te geloven.. ik spaarde vroeger ook altijd van die dingen van de supermarkt maar ik zou het echt niet in mijn hoofd halen om vreemde mensen zo aan te spreken := Als ze het nou beleefd zouden vragen, ok. Maar die brutale jochies.. ik zou echt uit mijn vel schieten denk ik.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-11 15:29

Ik kreeg net n mailtje terug van de AH dat ze het ontzettend betreuren dat mijn koopervaring zo achteruit gaat door deze actie, en ze willen mijn nummer doorgeven aan de manager van het betreffende filiaal. Super netjes!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 15:32

bij ons komen ze de deuren langs en als je de winkel uit loopt met die plaatjes en je geeft ze niet word je indd voor van alles uit gemaakt waar bij ik den het zijn maar plaatjesXD ze waren een keer zo brutaal dat ze die plaatjes gewoon bij een vrouw uit de hande rukte. ze moeten indd gewoon kappen met die plaatjes :D

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 15:34

Ik vind dat sommigen erg overdreven reageren.
Ik zeg altijd, sorry jongens, ik spaar ze voor mijn neefje en verder heb ik geen last van die ventjes.

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 15:55

Ik liep gisteren niets vermoedend de AH in en vroeg me al af wat die kindjes achter de tafeltjes stonden te doen die voor de ingang waren opgesteld.
Bij het naar buiten komen kwamen er inderdaad allemaal handjes en veel gegil op me af. Een snelle blik om me heen zorgde ervoor dat ik het jongetje zag dat lief een stukje verderop stond te wachten en zijn plaatjes stond te bewonderen.

En toen kon ik me niet inhouden toen ik ze aan het stille jochie gaf: Sorry jongens kinderen die vragen worden overgeslagen }>

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 15:57

CrazyCat schreef:
Ik liep gisteren niets vermoedend de AH in en vroeg me al af wat die kindjes achter de tafeltjes stonden te doen die voor de ingang waren opgesteld.
Bij het naar buiten komen kwamen er inderdaad allemaal handjes en veel gegil op me af. Een snelle blik om me heen zorgde ervoor dat ik het jongetje zag dat lief een stukje verderop stond te wachten en zijn plaatjes stond te bewonderen.

En toen kon ik me niet inhouden toen ik ze aan het stille jochie gaf: Sorry jongens kinderen die vragen worden overgeslagen }>

haha dat heb je wel slim gedaan :D

LaUrOssssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 16:02

raket schreef:
Als ze vragen om voetbalplaatjes, vraag ik of ze een paard hebben, dan zeggen ze: nee.
Dan zeg ik : jammer anders hadden we kunnen ruilen. :D :D :D

hahahaha _/-\o_ _O- goede reactie :D wat zeggen ze dan?

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 16:03

Gister was ik ff naar de AH. Dus ik kwam naar buiten en zag ze al richting deur komen lopen.
Maar ik had m'n dag niet echt dus keek vast niet erg aardig. Dus ik stapte naar buiten, gelijk weg die ventjes :') Is ook een oplossing. Geen woord tegen ze gezegd overigens. Zij ook niet tegen mij :)

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 16:10

Ja, de ergernis bij de AH. Voetbalplaatjes zijn leuk maar die kids.....

Ik geef ze of gelijk bij de kassa aan een rustig kindje wat met papa of mama mee is of stop ze in m'n zak en loop met een (gemaakte) chagerijnige kop weg. Kindjes zijn hier dan niet zo brutaal dat ze je dan nog aanspreken gelukkig.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 16:16

Ik was van de week bij de AH en daar stonden ze netjes achter het hekje, om vervolgens beleefd te vragen of je voetbalplaatjes had. Niet? Oké ook goed.
Zulke kinderen heb ik geen probleem mee, maar die etterbakkies die gaan lopen eisen en schelde.. gadver.

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 16:22

Hier komt er niet veel meer uit dan "Foebaplajûs?" door zo'n 15 blèrende kids. Echt, als je niet weet waar het over gaat versta je er niets van. Ik houd ze zelf, want dát gedrag vertik ik om te belonen. Plus, als ze daar met minmaal 10 staan, hoe moet je dan 1 pak plaatjes weggeven? Behalve gisteren, toen werd me door 'n verlegen jongetje heel netjes gevraagd of ik misschien voetbalplaatjes had, en of hij ze dan zou mogen hebben. Heb 'm gezegd dat ik ze normaal zelf hou, maar deze keer niet omdat 'ie het zo netjes vroeg.

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 16:25

Bij de AH's waar ik normaal kom staan ze altijd netjes te wachten, en tja, der zitten wat brutale jochies tussen en die krijgen van mij niks. Maar als er eens een beleefd kindje tussen staat dan krijgt hij ze van mij.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 16:33

Toch vraag me ik me af wat voor ouders zulke scheldende en eisende kinderen dan hebben. Ik weet iig dat ik dat vroeger niet hoefde te proberen :n

Lena01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 16:33

Wij zijn hier niet meer met kleine kinderen, dus wij hoeven heel die kaarten niet.
Als mijn vader dan buiten komt met die plaatjes, en die snotneuzen vragen hem om de kaartjes, dan zegt mijn vader altijd ; 'Dan moet je eerst een liedje zingen!' Pas als het liedje afgezongen is, geeft hij de kaartjes, maar dan ook allemaal aan alleen degene die gezongen heeft, haha!

En de rest kijkt beteuterd, haha!

ElSalvador

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 16:36

CrazyCat schreef:

Ik ben maandag ook bij de AH geweest voor een paar dingen.
Kon niet eens het klaphekje uitlopen want die kinderen blokeerden gewoon de weg.
Buiten bij mijn fiets zag ik een klein jongentje die met zijn ma mee was en die heb ik toen die plaatjes gegeven.
Kind was er helemaal blij mee en kreek nog een knuffel ook. :D
Die kinderen zagen dat en die konden dat niet waarderen volgens mij.

Ik kijk ook altijd of er ergens anders nog iemand loopt en geef ze dan daaraan want heb een hekel aan dat gebedel.

Marian01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 16:42

Oh jasses nee he niet weeeeer.......
Ik moet nog boodschappen gaan doen, en aangezien ik dat alleen in de AH kan doen...jakkes...
Ik heb zo'n hekel aan die rotjong die daar idd alles en iedereen belagen voor die dingen.
Kinderen met een grote mond krijgen zoiezo niks..de rest krijgt netjes het antwoord dat ik ze al spaar voor iemand anders.

Zal blij zijn als die actie voorbij is....