Dankje voor je berichtje, het doet me goed om ze te lezen en te beseffen dat jullie me allemaal zo ontzettend hard proberen te steunen en helpen. Enne, bedankt dat jullie me allemaal zo sterk en dapper vinden, wordt er zelf een beetje verlegen van.
Denk vooral omdat ik dat zelf vaak niet zo voel. Terwijl ik ergens ook heel goed besef dat elke dag weer een overwinning opzich is
Wat kan je mooi beschrijven over "waar de grens nu eigelijk ligt". Soms... soms... weet ik wel waar die grens ligt...en dan gaan mensen er keihard overheen...omdat ik zelf dan niet durf aan te geven dat daar mijn grens ligt en dat ze daar niet overheen mogen!!. Maar weet je...? Je kan...schreeuwen, huilen, vechten, smeken...het heeft allemaal geen enkele nut, want als ze écht willen, gaan ze er toch wel overheen...
KylaLover:
Tnx
Volgens mij wil ze EMDR voorlopig even laten voor wat het is. Ze is er vandaag in elk geval niet over begonnen. Hoop dat ze het nog even laat zitten, ben er nog niet helemaal klaar voor. ( ook weer zoiets.. hoe kan je nu ooit klaar zijn voor dit???)Het voelt zo raar om tegelijkertijd gewoon naar school te gaan, tussen al mijn vrienden en klasgenootjes. Maar me tegelijkertijd... zoveel... slechter en viezer te voelen als de rest. *Niet Leuk*
Net weer een sessie bij de psycholoog gehad. Was wel fijn, vandaag niet over moeilijke dingen gepraat. Heb een stuk over "toen" getypt. En heb haar de stick gegeven. Ben stiekem zóóóó erg bang voor haar reactie . Maar... ben ook heel benieuwd. Wat ze er van vind, wat ze ermee gaat doen...
Heb het ook nog met haar over bhv gehad. Ze zou het laten zitten voor nu. Omdat het nu te veel is, en ze hiermee over mijn grens heen gaan. Maar dat betekend dan wel weer dat ik het jaar opnieuw moet gaan doen. Ben er nog niet helemaal over uit wat ik hier nu mee moet gaan en wil doen.
Dus als iemand nog een brijant idee heeft

Ik ben zo....
Vind ik niet erg, kan ik eerst zelf de dingen op een rijtje proberen te zetten.
Ze vroeg op een gegeven moment; “Denk je dat ik jou kan helpen?” Waarop ik heb geantwoord. Dat ik denk dat ze me zeker kan helpen, maar dat ik ook heel goed besef dat dat alleen gaat als ik haar ook een reactie geef. Anders weet zij het ook niet, ze kan moeilijk gokken. Ze wil me heel graag helpen, maar zoals het nu gaat lukt het alleen niet.