Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
annastasia schreef:Helaas nog steeds geen antwoord van het incassobureau gehad.
Heb nu 2x een mail gestuurd en nog een keer via het inlogscherm een vraag gesteld aan een jurist daat. Maar helaas.......
Accountorgroup is dus ook niet echt meewerkend, laat staan dat ze hoor- en wederhoor toepassen.
Toch maar een aangetekende brief er aan gaan wagen dan.
DDDMakkink schreef:als de verkoper zijn geld heeft gehad dan zou ik het boek ook vragen
laat hem dat boek maar opsturen dan heb je er wel twee maar wllicht dat je het weer kan verkopen
om welk boek gaat het eigenlijk?
lekker dan die verkoper krijgt geld en heeft het boek nog en jij mag dokken
dat is dus de rede dat ik via bol.com nooit 2de hands koop
gewoon nieuw dan maar wat meer geld kwijt
beter dan geld kwijt en niks hebben
Citaat:Hierbij delen wij u mede dat de betalingen van tweedehands producten via onze opdrachtgever, bol.com, dienen te lopen. Dit staat ook aangegeven op de website van bol.com. Wij verzoeken u de vorderingen van Accountor Group te voldoen op rekeningnummer XXXXX ten name van Accountor Group te Utrecht, onder vermelding van referentienummer XXXX
annastasia schreef:Voor niet ontvangen leveringen dient u binnen twee weken na de bestelbevestiging per e-mail contact op te nemen met de verkoper. In uw bestelbevestiging, in de verzendbevestiging en in de bestelstatus in uw account op de site, vindt u de contactgegevens van de verkoper. Indien deze niet of niet naar wens reageert, kunt u tot twee weken na de verzenddatum contact opnemen met bol.com Klantenservice. Hierbij dient u uw verzonden e-mail en eventueel het antwoord van de verkoper mee te zenden.
Omdat u niet op tijd melding heeft gemaakt van de niet ontvangen zending, is het voor bol.com niet meer mogelijk om een zoekgeraakt of niet ontvangen 2ehands artikel af te boeken. De financiële afhandeling is dan afgerond en de verkoper is inmiddels door bol.com uitbetaald. Uw bestelling is bevestigd op 13 oktober 2010. Dit betekent dat de meldtermijn is verstreken en dat uw betalingsverplichting blijft bestaan. Geschillen kunt u alleen nog met de verkoper afhandelen.
Citaat:Omdat u niet op tijd melding heeft gemaakt van de niet ontvangen zending, is het voor bol.com niet meer mogelijk om een zoekgeraakt of niet ontvangen 2ehands artikel af te boeken. De financiële afhandeling is dan afgerond en de verkoper is inmiddels door bol.com uitbetaald.
Citaat:Geachte mevrouw xxx,
Allereerst mijn welgemeende en oprechte excuses voor de afhandeling van uw zaak. Dit is niet de service wat u van bol.com mag verwachten.
Uit uw dossier blijkt dat al geruime tijd bekend was dat u het artikel met de titel ‘Algemene Economie en bedrijfsomgeving’ niet heeft ontvangen. De procedure hieromtrent is niet correct opgevolgd waardoor u onterecht in het incassotraject gekomen bent. Omdat u betreffende titel nooit ontvangen heeft bestaat hier ook geen betalingsverplichting voor, deze is dan ook komen te vervallen.
Uw dossier bij ons incassobureau is gesloten, u ontvangt hiervan nog een bevestiging van ons incassobureau Accountor Group.
Nogmaals mijn oprechte excuses.
Hopende u binnenkort weer op onze website te mogen begroeten, verblijft,
Met vriendelijke groet,
bol.com