Ik ben zooooo klaar met KPN!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Stopcontact

Re: Ik ben zooooo klaar met KPN!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 13:56

Maakt niet uit, al dien jij een klacht in over 1 keer; heel simpel, ze moeten hem oppakken!

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 14:03

maaikemuis schreef:
Maar, op het moment dat je je telefoon ter reparatie aanbied, dan krijg je een formulier wat je moet ondertekenen (waar oa opstaat wat de klacht is en wat je mee hebt gegeven). Als je deze formulieren nog hebt, kun je heel gemakkelijk bewijzen dat je telefoon meerdere malen is weggeweest voor dezelfde klacht.

Dat klopt en die heb ik allemaal ook nog (ondertussen een heel boekwerk). Het enige dat ze missen is de bonnummers, als ik die doorgeef wordt de klacht opnieuw in behandeling genomen, maar dat kost me nu dus wel WEER 10 dagen... ben ondertussen al 11 maanden bezig!!!

Psydoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 14:09

Pff, zit ook in dubio. Heb al jaren KPN, heb vorig jaar de wereld overgereisd met een SIM only, just in case als ik in nood zat. KPN werkt gewoon overal en altijd, of je moet echt in 'the middle of nowhere' zitten :Y).

Nu is de telefoon aan 't einde van z'n latijn en moet een nieuwe. Maar wat voor abbo? Het zjin er zoveel en weet echt niet welke bij mij past %). Er staan ook belachelijk veel * bij de voorwaarden.

In 't verleden moest ik m'n abbo ooit wijzigen, want die ik had bestond niet meer. Na een vakantie in Belgie, bleek 't buitenland bellen niet meer in de bundel te zitten. Terwijl dat wel altijd zo geweest was, en ze alleen de abbo omgezet hadden naar een bestaande abbo. alles bleef verder 't zelfde. Niet dus. Heb 20 eurie compensatie gekregen..... verder kon ik niks wijzigen, want je tekent voor 1 of 2 jaar.

KPN laat je trouwens niet weten dat je abbo afloopt, maar ze verlengen 't gewoon.

Limonade

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 14:10

Wat een stelletje onnozel kippen zijn het daar toch.
Je schaamt je toch kapot als je zulke klanten te woord moet staan? Ik zou me echt bezwaard voelen als medewerker als er zulke fouten worden gemaakt.

Maar ik herken het ( helaas ) erg goed.Ik ben in totaal 18 maanden bezig geweest. Op een gegeven moment ben ik niet meer gaan bellen, want de 1 na de andere met het iq van een strohalm stond mij te woord.
Heb het verhaal wel 1000000 x moeten doen, dan konden ze weer niks vinden en wisten ze niet waar ik het over had, dan was het al opgelost en moest ik niet zeuren.

Goh, wat ben ik blij dat ik van KPN af ben.

Maar ik zou ( nogmaals ) een aangetekende brief opsturen, met daarin de mededeling dat jij binnen 14 dagen of een nieuwe telefoon wil hebben, of een gerepareerde telefoon die het doet.
Verzuimen ze dit, dan ga je naar een advocaat. Gewoon in de brief melden.

Ook melden bij Consuwijzer. Deze registreren klachten.
Ik heb trouwens ook een brief naar Tros Radar gestuurd. Met kopie naar KPN.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 14:11

Limonade schreef:

Dit vind ik dan ook weer niet echt nodig :?

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 14:14

Radar heb ik gedaan ja... :D := Consuwijzer is ook wel een goed idee! Heb er weinig vertrouwen meer in, want onze vrienden van de KPN reageren nergens op!

Limonade

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 14:21

Frozenstar schreef:
Limonade schreef:

Dit vind ik dan ook weer niet echt nodig :?

Het is toch onnozel? Bijster slim is het absoluut niet.
Ze hadden dit toch van te voren aan kunnen geven? En het is gewoon mierenn**kerig dat ze de klacht ongegrond verklaren omdat een paar bonnummers missen.
Alsof ze dat niet op kunnen zoeken? Nee, want dan moeten ze extra werk verzetten en wat service bieden. En daar heeft KPN nogal een probleem mee lijkt het wel.

Limonade

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 14:23

djuulsie schreef:
Radar heb ik gedaan ja... :D := Consuwijzer is ook wel een goed idee! Heb er weinig vertrouwen meer in, want onze vrienden van de KPN reageren nergens op!

De enige keren dat ze bij mij reageerden was naar aanleiding van die aangetekende brieven met daarin de melding dat ik contact op zou nemen met onze advocaat als er binnen een x termijn geen oplossing zou zijn gevonden.
Toen nog kwamen ze hun afspraken niet na, en is het uiteindelijk via een advocaat gegaan.
Maar goed, ik kreeg wel reactie van het normaal zo stille KPN!

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 14:27

Het is toch gewoon niet te geloven dat je een advocaat in de arm moet nemen om reactie te krijgen? Vind dat echt schandalig hoor!

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 14:27

Dat heb ik ook net aangegeven dat ik het raar vind! Maar ik vind het jammer dat het over geheel KPN gelijk wordt getrokken.. Ik snap de frustratie en ik snap het probleem.. Alleen begrijpen mensen vaak niet dat KPN uit heeeel veel verschillende onderdelen bestaat en inderdaad de ene afdeling niet de ander is...

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 14:28

okee, correctie: KPN MOBIEL!!!! Beter? :')

Limonade

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 14:33

Oh ik heb met heel KPN particulier slechte ervaring. Op 3 mensen na, die kwamen de meeste afspraken na ( en 1 bosje bloemen!! :D )
KPN zakelijk is prima. En ik denk ook dat er bij mensen geen serieuze problemen zijn, ze goed tevreden zijn over KPN.
Maar zodra er een klacht komt....
( typ op Google maar eens Klacht in... rara welk bedrijf als eerst komt in de suggesties balk? :P )

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 14:41

Ik heb bv veel probs met T mobile en vodafone gehad ook met kapotte toestellen enzo.
Uiteindelijk altijd goed gekomen de aanhouder wint.
Als je slim bent schrijf je wel alle namen op nu die je gesproken heb en verder gewoon een nieuwe klacht doen heeeel uitgebreid en alle papieren erbij doen (kopietjes he)

En idd de klachten gaan voornamelijk om klanten service en niet om t bereik ed....

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 14:44

Netwerk is perfect, echt overal bereik (zelfs in de lift hier in t ziekenhuis).

@Frozenstar: ik mag toch hopen dat je dit ook geen normale gang van zaken vind.
Mijn schoonmoeder werkt zelf bij de KPN en zelfs die vind dit belachelijk!!!

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 14:45

Zoals ik al aangaf, dit is inderdaad niet een nette manier van zaken doen. Vind het ook vervelend dat die klacht niet gewoon opgepakt word.....

(welke afdeling werkt je schoonmoeder?)

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 14:50

Geen idee eigenlijk... geen klantenservice in elk geval... ;)

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 21:03

Nou, vanmiddag een nieuwe klacht ingediend... en ja hoor: 'U wordt binnen 10 werkdagen terug gebeld...'
zucht!! nou ja, ga begin volgende week wel weer eens bellen, wie weet wordt deze klacht WEL in behandeling genomen...

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 21:11

Kriel schreef:
Geen bereik hebben heeft verder niets te maken met je telefoon of met de provider zelf.
Daar kun je heel hard over klagen maar daar valt vanaf de klantenservice niet veel aan te doen.

Waarom is het dan, dat je met de ene provider toch veel beter bereik hebt dan met een ander??

Anyway, KPN = k** ja.. En niet te zuinig. Ik heb HI gehad (ook KPN dus ;) ).. Verschrikkelijk.. duur, ze maken onwijs veel fouten, etc etc.
Blij dat ik daar vanaf ben. Nooit meer hi/kpn voor mij :n

_biondaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 21:15

Ik ben nooit lid geweest van KPN, Wálgelijke service. :j

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:19

DeadxStar schreef:
Kriel schreef:
Geen bereik hebben heeft verder niets te maken met je telefoon of met de provider zelf.
Daar kun je heel hard over klagen maar daar valt vanaf de klantenservice niet veel aan te doen.

Waarom is het dan, dat je met de ene provider toch veel beter bereik hebt dan met een ander??

Anyway, KPN = k** ja.. En niet te zuinig. Ik heb HI gehad (ook KPN dus ;) ).. Verschrikkelijk.. duur, ze maken onwijs veel fouten, etc etc.
Blij dat ik daar vanaf ben. Nooit meer hi/kpn voor mij :n

Dat ga ik je uitleggen...
Overal in NL staan masten. Die masten kunnen eigendom zijn van verschillende eigenaren. De providers mogen ruimte huren in zo'n mast om antennes in te plaatsen.
Die antennes zorgen voor jouw bereik. Zijn er in jouw buurt geen of weinig antennes geplaatst in de dichtsbijzijnde mast, van jouw provider, betekent dat dat je minder bereik hebt.

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:19

_biondaa schreef:

Hoe weet je dat nou als je zelf geen ervaringen hebt?

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:36

Kriel schreef:
_biondaa schreef:

Hoe weet je dat nou als je zelf geen ervaringen hebt?

_/-\o_

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 22:43

Nogmaals, met het netwerk is niks mis... daar ben ik erg tevreden mee!

Limonade

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:44

Familie kan toch klant van KPN zijn geweest? Of een vriend/vriendin/huisgenoot etc.?
Mijn moeder is ook geen klant van KPN, en hoeft het ook niet te worden dankzij mijn ervaringen met KPN.

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:45

Nee, maar de vraag van DeadxStar was nu ook niet of jij tevreden was met het netwerk :D