Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maaikemuis schreef:Maar, op het moment dat je je telefoon ter reparatie aanbied, dan krijg je een formulier wat je moet ondertekenen (waar oa opstaat wat de klacht is en wat je mee hebt gegeven). Als je deze formulieren nog hebt, kun je heel gemakkelijk bewijzen dat je telefoon meerdere malen is weggeweest voor dezelfde klacht.
Frozenstar schreef:Limonade schreef:Wat een stelletje onnozel kippen zijn het daar toch.
Dit vind ik dan ook weer niet echt nodig
djuulsie schreef:Radar heb ik gedaan ja...![]()
Consuwijzer is ook wel een goed idee! Heb er weinig vertrouwen meer in, want onze vrienden van de KPN reageren nergens op!
Kriel schreef:Geen bereik hebben heeft verder niets te maken met je telefoon of met de provider zelf.
Daar kun je heel hard over klagen maar daar valt vanaf de klantenservice niet veel aan te doen.
DeadxStar schreef:Kriel schreef:Geen bereik hebben heeft verder niets te maken met je telefoon of met de provider zelf.
Daar kun je heel hard over klagen maar daar valt vanaf de klantenservice niet veel aan te doen.
Waarom is het dan, dat je met de ene provider toch veel beter bereik hebt dan met een ander??
Anyway, KPN = k** ja.. En niet te zuinig. Ik heb HI gehad (ook KPN dus).. Verschrikkelijk.. duur, ze maken onwijs veel fouten, etc etc.
Blij dat ik daar vanaf ben. Nooit meer hi/kpn voor mij