Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
claud31 schreef:De vorige keer heb ik de directeur verteld dat ik de onderwijsinspectie zou inschakelen als het niet meteen zou ophouden, dit wilde de directeur natuurlijk niet en hij beloofde beterschap en hij ging zelfs buitenlopen in de pauzes....dit heeft hij 2 weken volgehouden en mijn zoontje is toen ook 2 weken niet gepest....ik vond het toen al de druppel van dat bij de keel grijpen,....maar wat nu gebeurd is....vind ik helemaal vreselijk!
claud31 schreef:De vorige keer heb ik de directeur verteld dat ik de onderwijsinspectie zou inschakelen als het niet meteen zou ophouden, dit wilde de directeur natuurlijk niet en hij beloofde beterschap en hij ging zelfs buitenlopen in de pauzes....dit heeft hij 2 weken volgehouden en mijn zoontje is toen ook 2 weken niet gepest....ik vond het toen al de druppel van dat bij de keel grijpen,....maar wat nu gebeurd is....vind ik helemaal vreselijk!
Jessicajoann schreef:Martine_R schreef:Ja nouja, je kunt het toch proberen? Niet geschoten is altijd mis natuurlijk.
Misschien hebben die ouders helemaal geen weet van de daden van hun kinderen en zijn ze erg blij dat jij ze aanspreekt.
Is het ook geen optie om je zoontje op een sport als karate of judo of boksen ofzo te doen? Daar krijgt hij misschien wel meer zelfvertrouwen van en durft hij ook eens iets terug te doen. Of is dat wel weer heel drastisch?
Dit is de reden dat mijn broertje op judo zit. Dus dat zou ook kunnen werken hoor!
claud31 schreef:Ja hij is zeker cool haha, alhoewel hij echt niet cool genoemd wil worden hoor..
Gisteren is hij naar Maastricht geweest, was een oldtimerbeurs in het MECC en wat heeft hij genoten....
Weet je wat ik vind van alle cursussen etc die aangeboden worden?
Mijn kind heeft een sofatraining gevolgd met zeer goed resultaat...moet hij omdat hij niet van vechten houdt op nog meer cursussen zodat hij niet gepest wordt?
Ik vind dat de pesters op cursus moeten....welke dat dan ook moge zijn!
IMJ schreef:Goof gaf idd aan in het onderwijs gezeten te hebben.
Maar dan moet je toch weten dat er leiders en volgers zijn?
Dat de volgers vaak nog erger dan de leiders zijn omdat ze zichzelf moeten bewijzen?
En kom.. niet alle ouders zijn zelf ook pesters hoor! En dat weet ik ook uit ervaring..
claud31 schreef:Ja hij is zeker cool haha, alhoewel hij echt niet cool genoemd wil worden hoor..
Gisteren is hij naar Maastricht geweest, was een oldtimerbeurs in het MECC en wat heeft hij genoten....
Weet je wat ik vind van alle cursussen etc die aangeboden worden?
Mijn kind heeft een sofatraining gevolgd met zeer goed resultaat...moet hij omdat hij niet van vechten houdt op nog meer cursussen zodat hij niet gepest wordt?
Ik vind dat de pesters op cursus moeten....welke dat dan ook moge zijn!
claud31 schreef:Heb net de vertrouwensinspecteur gesproken van de onderwijsinspectie.
Hij zegt dat aangifte doen geen zin heeft...dat de politie je direct terug verwijst naar school....
Ook zegt hij dat als ik er vanmiddag met school niet uitkom, een officiele klacht moet indienen.
Hij snapte erg goed dat ik mijn zoontje thuis gehouden heb, wel waarschuwde hij me voor de leerplichtambtenaar en de boetes die ik zou kunnen ontvangen.
Nog steeds geen reactie van school over het gesprek dat ik wil hebben...heb al gebeld maar degene is momenteel niet aanwezig en wordt teruggebeld.