Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pascal schreef:Zou zo mijn verhaal kunnen zijn....
Als mijn vriend maar staat te praten met een ander meisje kan ik hem al bijna wurgen..
Wij zijn ook een jaar samen nu, en hij weet van mijn verleden af...
Maar dat verleden kan ik nog steeds niet loslaten..
Je vertrouwen is zo kapot gemaakt..
En echt ik vertrouw mijn vriend... maar het is moeilijk uit te leggen waarom je dan toch achterdochtig bent...
Te bang om gekwetst te worden?
Ik weet dat hij nooit zal vreemdgaan, maar toch blijft het moeilijk voor mij..
Blackje schreef:Pascal schreef:Zou zo mijn verhaal kunnen zijn....
Als mijn vriend maar staat te praten met een ander meisje kan ik hem al bijna wurgen..
Wij zijn ook een jaar samen nu, en hij weet van mijn verleden af...
Maar dat verleden kan ik nog steeds niet loslaten..
Je vertrouwen is zo kapot gemaakt..
En echt ik vertrouw mijn vriend... maar het is moeilijk uit te leggen waarom je dan toch achterdochtig bent...
Te bang om gekwetst te worden?
Ik weet dat hij nooit zal vreemdgaan, maar toch blijft het moeilijk voor mij..
Dit is precies mijn gevoel..
Ik weet dat mijn huidige vriend niets zou doen, maar ik ben zo gekwetst eerder (meerdere relaties) dat er altijd iets knaagt.. En het is erg jammer dat hij dat niet kan begrijpen.
Pascal schreef:Smsjes van andere meisjes krijg ik helemaal de kriebels van.... En dan denk ik bij mezelf komop zeg een smsje!!!!
Het zit bij mij zoooo diep....
Jammer dat jou vriend het niet begrijpt...
Mijn vriend zegt ook wel dat ik het los moet laten, dat hij anders is dan die ander die mij zo bedrogen heeft..
Maar eerlijk is eerlijk dat zijn woorden, het gaat om zijn daden...
En ik weet zeker dat hij de relatie met mij eerst zal verbreken voordat hij wat met een ander zou doen als hij daar gevoelens voor heeft..
Maar het verleden van mijn vriend helpt ook niet echt mee, wetende dat hij graag de bloemetjes buiten zette...
Maar gelukkig weet ik wel dat hij niet meer bij mij in bed zou kunnen kruipen, en een compleet schuldgevoel zou hebben mocht hij een misstap gemaakt hebben...
Ik kan er gelukkig er goed over praten met mijn vriend..
amsterdam_30 schreef:Denk inderdaad vaak de aard van het beestje. Toch vind ik het een verschil als iemand heel bewust vreemdgaat. Dat is dus wat jij vertelt: hij woont samen en wilde zelfs naar jou toe komen enzo.
Wat er gezegd wordt: een man gaat niet vreemd als ie echt van iemand houdt ben ik het niet mee eens.
Een oud-collega van mij is een goed voorbeeld. Hij is knettergek op zijn vriendin.. en al zou zij 1x een jongen een kus op de mond geven kort en verder niets, dan maakt hij het uit.
Wat heeft hij op zijn kerfstok in die 8 jr relatie van hem?
Houdt je vast:
-meerdere one-night-stands
-een andere vrouwelijke collega van jaren ouder heeft hij een jaar lang iedere dag tijdens rookpauzes in de kelder gezoend en vast nog veel meer.. IEDERE dag dus.. een JAAR lang!
-etc etc
Wat hij hier zelf over zegt? Hij kent echt geen schuldgevoel. Hij wil alleen niet dat zijn vriendin er achter komt.. dan voelt ie zich wel poedersuiker.. en dan waarschijnlijk omdat het dan gevolgen krijgt.
Hij heeft inmiddels een huis gekocht met haar en.. een kindje.. heel bewust!
Voor mij dus geen vreemdganger! (als ik weet dat ie dat vaak heeft gedaan of als ik dat gevoel krijg).
DeadxStar schreef:@ Limamambo: Meen je dat nou serieus?? Dat vind ik helemaal stom eigenlijk, sorry. Je weet zelf hoe het voelt, maar je scharrelt wel met een jongen die een vriendin heeft..Dan heeft 't je volgens mij niet genoeg 'pijn gedaan'... Tenminste, lijkt mij hoor..
LimaMambo schreef:DeadxStar schreef:@ Limamambo: Meen je dat nou serieus?? Dat vind ik helemaal stom eigenlijk, sorry. Je weet zelf hoe het voelt, maar je scharrelt wel met een jongen die een vriendin heeft..Dan heeft 't je volgens mij niet genoeg 'pijn gedaan'... Tenminste, lijkt mij hoor..
ja ik weet niet wat het is.. denk dat mijn mening ongeveer zo is: elke man gaat vreemd, zo niet is dat mooi mee genomen
LimaMambo schreef:DeadxStar schreef:@ Limamambo: Meen je dat nou serieus?? Dat vind ik helemaal stom eigenlijk, sorry. Je weet zelf hoe het voelt, maar je scharrelt wel met een jongen die een vriendin heeft..Dan heeft 't je volgens mij niet genoeg 'pijn gedaan'... Tenminste, lijkt mij hoor..
ja ik weet niet wat het is.. denk dat mijn mening ongeveer zo is: elke man gaat vreemd, zo niet is dat mooi mee genomen