Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nemurin schreef:Dat ik blijkbaar dienst had dit weekend op mijn vrijwilligerswerk.
Ik voer op de ochtenden in de weekenden de dieren op een kinderboerderij (in weekenden zijn ze alleen 's middags open namelijk), maar ik had scheef op het rooster gekeken en dacht dat mijn beurt volgende week pas was.
Werd ik VANDAAG (NB ik zou dus gisterochtend en vanochtend hebben moeten voeren) gebeld door een vriendin die toevallig de pony's aan het werk ging zetten. Zij kwam dus extra, de middagbeheerder van gisteren heeft niets gemerkt of gezegd, en de middagbeheerder van vandaag heeft OOK niets gemerkt of gezegd.
Dieren stonden allemaal nog binnen en hadden geen eten gehad. Dan merk je dat toch?
Ben dus echt niet blij met de communicatie daar, ga ik ook wat over zeggen. Bel me dan meteen, dan kan ik de fout nog herstellen!
Vind het zo balen voor die beestjes, het hele weekend maar 1x op de dag eten gehad.
Lieveranders schreef:Plien91 schreef:Had ik al een rothumeur, begeeft mijn laptop het ineens, krijg hem niet meer aan de praat. Kan wel janken, wat een kütdag is dit.
was het een van je vrienden ofzo die je gekwetst heeft vannacht?
Nanne schreef:Over iets van gisteren ben ik overigens ook nog steeds niet blij..
Wij hadden bij mijn ouders thuis een nieuwjaarsreceptie en er is twee keer gezegd dat ik lekker aangekomen was en één keer gekscherend, terwijl over mijn buik wrijvend, gevraagd hoe lang ik nog moest..
Motiverend als je over een eetziekte probeert heen te komen..