capopjekop schreef:Ik vind het eigenlijk ook wel maf dat ze langs de deuren gaan voor geld. Ik snap wel dat het voor de bezorger in kwestie leuk is meegenomen dat zakcentje, maar dat vind ik eigenlijk iets voor de baas. Ik ben postbode en ga ook niet langs de deur, terwijl ik ook iedere week door weer en wind met zware postzakken rondsjouw. Maar wij krijgen netjes een kerstbonus van het bedrijfIk weet ook niet of ik het zelf zou doen als het zou mogen van het bedrijf, ik denk dat ik me er een beetje ongemakkelijk bij zou voelen. Verder geniet ik er veel meer van als mensen even een gezellig praatje met me maken of wat vrolijks en positiefs roepen en dat gebeurd gelukkig regelmatig, dus ik voel me wel gewaardeerd in mijn werk.
Helemaal mee eens.
Ik weet ook niet of ik het zelf zou doen als het zou mogen van het bedrijf, ik denk dat ik me er een beetje ongemakkelijk bij zou voelen. Verder geniet ik er veel meer van als mensen even een gezellig praatje met me maken of wat vrolijks en positiefs roepen en dat gebeurd gelukkig regelmatig, dus ik voel me wel gewaardeerd in mijn werk.
Van goede doelen wel, maar kranten/folders/etc nooit.
Als je dat bij mij in de buurt zou doen zou je allemaal klachten krijgen. Zondag is een rustdag

Heb meneertje vriendelijk doch zeer duidelijk uitgelegd dat ik dit toch wel zeer onbeschoft vond en van mij geen halve rooie cent kon verwachten! Kennelijk was ik toch nog niet duidelijk genoeg want de kleine brutale aap wou ook nog even de discussie aangaan, ja ja! Vertelde me dat hij toch wel even in weer en wind die folders kwam brengen blablabla. Ik weer: jammer dat je dan 9 van de 10 keer niet verder komt dan de bosjes op de hoek en nu ophoepelen!! Helaas had die bij de buren ook pech!
Van mij krijgen ze niets, mijn huis aan huis krantje is altijd kapot, een dag te laat of komt helemaal niet. De NRC-Next die voor 7 uur zou moeten komen komt altijd pas om half acht en zeg ik daarom ook op...