voor je naar huis gaat dit pas ontdekken...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sabin_e schreef:Hahahahah wat een coole verhalen hier![]()
![]()
![]()
Dat vibrator verhaal van Cayenne haahhahahaha
![]()
![]()
Oke nu mijn 'het is niet wat het lijkt verhaal'.. Op de manege stond een waterton, zo'n lage zwarte ton. Ik liep achteruit om ruimte te maken voor de paarden en mensen die langskwamen en verloor m'n evenwicht en landde zo met m'm billen in die ton. Met een snelle reflex klom ik er weer uit, dus alleen m'n kont was nat zeg maar. En mijn paardrijvriendinnen geloofden niet dat ik in die ton was gevallen, ze dachten allemaal dat ik het in de broek had gedaanHet leek ook echt zo, precies zo'n ronde plek. Werd daarna nog heel vaak gepest met dit ongelukje.
Didoo schreef:Mijn vriend en ik lagen bijvoorbeeld vorige week in bed, gewoon tv te kijken, toen hij een rare draai maakte.
We hoorde een enorme knal en opeens lagen we met zijn 2e in het midden van mijn bed met de zijkanten omhoog.. door mijn bed gezakt dus. Maar ga dan maar even naar beneden om te vertellen dat je door je bed bent gezakt en dat ECHT niet tijdens de sex is gebeurd... Niemand geloofde ons dus thuis en het was best gênant haha.
We krijgen nu standaard voor we gaan slapen te horen dat we het wel rustig aan moeten doen
Juangi schreef:Een vriendin van mij ging toen ze 5 was op vakantie, maar gingen mt het vliegtuig. Zij heeft zich toen opgemaakt met blauwe oogschaduw en lippenstif, natuurlijk als 5 jarige op je allermooist... Dus zij met haar vader langs de douane en werden ze plots aangehouden omdat ze dachten dat haar vader haar zo erg mishandeld hadTja, zie dat dan maar uit te leggen!
Cayenne schreef:Goed, het is geen blunder van mezelf maar heb me wel bescheurd van het lachen toen mijn moeder het verteldeHij past erg goed in dit topic denk ik
![]()
Mijn mams werkte part-time bij de thuiszorg, en maakte bij oudere mensen schoon in huis.
Afijn, op een goeie dag komt mams bij een oudere vrouw en moet op de slaapkamer het beddengoed verschonen, tot mams haar oog valt op een vibrator op het nachtkastje![]()
Mams was even verbijsterd, maar besloot niets te zeggen. Ze wist ook niet wat ze er mee aan moest![]()
Nou ja, een week later moest ze weer bij dezelfde vrouw zijn, en stond de vibrator er nog steeds. Deze keer was de dochter van de vrouw toevallig ook aanwezig, dus mams heeft de dochter toen aangesproken en op de vibrator gewezen. Mijn moeder heeft er voor de rest geen moeite mee, maar het stond er nogal open en bloot zeg maar![]()
![]()
De dochter schrok zich een ongeluk en vroeg aan haar moeder of ze wel wist wat het was.
Oude vrouw: "ja, een massagestick!"![]()
mams + dochter: "massagestick?"
Oude vrouw: "ja! Ik heb de laatste tijd enorme last van mijn nek, en achterin een of andere kledingcatalogus stond dit als massagestick, en hij is prima om mijn nek mee te masseren!"*Mams + dochter proberen zich in te houden*
Uiteindelijk hebben ze haar maar duidelijk gemaakt dat dit niet zomaar een massagestick is, en dat het ook voor andere doeleinden kan worden gebruikt![]()
Oude vrouw: "OH! Nu snap ik gelijk waarom ze me bij de Kruidvat zo raar aankeken!"
Mams + dochter:raar aankeken bij de Kruidvat? Wat bedoel je?"
Oude vrouw: "Ja, op een gegeven moment is ie ermee gestopt omdat de batterijen op waren, dus toen heb ik hem in de rollator meegenomen naar de drogisterij zodat ze er nieuwe batterijen voor me in konden stoppen. Ze keken me alleen zo raar aan![]()
"
*Mams + dochter van vrouw bescheuren het inmiddels*Ik had hier zo graag bij willen zijn
Ik deed het in m'n broek toen m'n moeder dit vertelde
Ik had zo graag die mensen van de Kruidvat willen zien toen ze de vibrator op de toonbank legde
blokje schreef:Cayenne schreef:Goed, het is geen blunder van mezelf maar heb me wel bescheurd van het lachen toen mijn moeder het verteldeHij past erg goed in dit topic denk ik
![]()
Mijn mams werkte part-time bij de thuiszorg, en maakte bij oudere mensen schoon in huis.
Afijn, op een goeie dag komt mams bij een oudere vrouw en moet op de slaapkamer het beddengoed verschonen, tot mams haar oog valt op een vibrator op het nachtkastje![]()
Mams was even verbijsterd, maar besloot niets te zeggen. Ze wist ook niet wat ze er mee aan moest![]()
Nou ja, een week later moest ze weer bij dezelfde vrouw zijn, en stond de vibrator er nog steeds. Deze keer was de dochter van de vrouw toevallig ook aanwezig, dus mams heeft de dochter toen aangesproken en op de vibrator gewezen. Mijn moeder heeft er voor de rest geen moeite mee, maar het stond er nogal open en bloot zeg maar![]()
![]()
De dochter schrok zich een ongeluk en vroeg aan haar moeder of ze wel wist wat het was.
Oude vrouw: "ja, een massagestick!"![]()
mams + dochter: "massagestick?"
Oude vrouw: "ja! Ik heb de laatste tijd enorme last van mijn nek, en achterin een of andere kledingcatalogus stond dit als massagestick, en hij is prima om mijn nek mee te masseren!"*Mams + dochter proberen zich in te houden*
Uiteindelijk hebben ze haar maar duidelijk gemaakt dat dit niet zomaar een massagestick is, en dat het ook voor andere doeleinden kan worden gebruikt![]()
Oude vrouw: "OH! Nu snap ik gelijk waarom ze me bij de Kruidvat zo raar aankeken!"
Mams + dochter:raar aankeken bij de Kruidvat? Wat bedoel je?"
Oude vrouw: "Ja, op een gegeven moment is ie ermee gestopt omdat de batterijen op waren, dus toen heb ik hem in de rollator meegenomen naar de drogisterij zodat ze er nieuwe batterijen voor me in konden stoppen. Ze keken me alleen zo raar aan![]()
"
*Mams + dochter van vrouw bescheuren het inmiddels*Ik had hier zo graag bij willen zijn
Ik deed het in m'n broek toen m'n moeder dit vertelde
Ik had zo graag die mensen van de Kruidvat willen zien toen ze de vibrator op de toonbank legde
O die is geniaal! heb knetter hard hard op zitten lachen!