Maar het is echt niet wat het lijkt.. :')

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

manfredie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 17:18

een hele ochtend met je shirt binnenste buiten lopen..en vlak
voor je naar huis gaat dit pas ontdekken... :D

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 17:19

Sabin_e schreef:
Hahahahah wat een coole verhalen hier :D _O- _O- _O- Dat vibrator verhaal van Cayenne haahhahahaha _O- _O- :')

Oke nu mijn 'het is niet wat het lijkt verhaal'.. Op de manege stond een waterton, zo'n lage zwarte ton. Ik liep achteruit om ruimte te maken voor de paarden en mensen die langskwamen en verloor m'n evenwicht en landde zo met m'm billen in die ton. Met een snelle reflex klom ik er weer uit, dus alleen m'n kont was nat zeg maar. En mijn paardrijvriendinnen geloofden niet dat ik in die ton was gevallen, ze dachten allemaal dat ik het in de broek had gedaan }:0 Het leek ook echt zo, precies zo'n ronde plek. Werd daarna nog heel vaak gepest met dit ongelukje.

Haha, maar het echte verhaal an sich is al hilarisch. :(:)

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 17:19

Hahah over broekplassen gesproken:
Afbeelding

Het was echt bier :')

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 17:20

Didoo schreef:
Mijn vriend en ik lagen bijvoorbeeld vorige week in bed, gewoon tv te kijken, toen hij een rare draai maakte.
We hoorde een enorme knal en opeens lagen we met zijn 2e in het midden van mijn bed met de zijkanten omhoog.. door mijn bed gezakt dus. Maar ga dan maar even naar beneden om te vertellen dat je door je bed bent gezakt en dat ECHT niet tijdens de sex is gebeurd... Niemand geloofde ons dus thuis en het was best gênant haha.
We krijgen nu standaard voor we gaan slapen te horen dat we het wel rustig aan moeten doen :')

Mijn vriend en ik hebben echt bijna hetzelfde gehad, alleen was bij ons alleen de kant van mijn vriend doorgezakt. Mijn lattenbodem lag nog keurig recht en ik hield dan ook stug vol dat de hele lattenbodem iets naar beneden gezakt was :+ (had geen zin om uit bed te gaan en de lamp aan te doen)
Volgende ochtend bleek mijn vriendje toch wel errug scheef te liggen _O- en natuurlijk niemand die gelooft dat we gewoon sliepen :o?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 17:25

Om toch even te blijven bij "niets is wat het lijkt" :D

Een aantal weken moest ik naar de dierenarts met mijn Saffier.
Hup, in de bench, handdoek er overheen tegen de tocht en op naar de wachtkamer.
Die zat dus behoorlijk vol en Saffier begon uit enthousiasme luidkeels te miauwen.
Een mevrouw die naast me zat vroeg of ik misschien kwam voor een sterilisatie ofzo, omdat het gemiauw nogal klonk als een krolse kat :=
Ik heb me krom gelachen, maar die mevrouw snapte maar niet waarom.
Tja, dan moet je misschien voor de aardigheid wel weten dat Saffier geen poes is, maar een imiterende valkparkiet :+ :')

8nnemiek

Re: Maar het is echt niet wat het lijkt.. :')

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 17:26

Dat meen je niet :') _O-

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 17:26

Een vriendin van mij ging toen ze 5 was op vakantie, maar gingen mt het vliegtuig. Zij heeft zich toen opgemaakt met blauwe oogschaduw en lippenstif, natuurlijk als 5 jarige op je allermooist... Dus zij met haar vader langs de douane en werden ze plots aangehouden omdat ze dachten dat haar vader haar zo erg mishandeld had := Tja, zie dat dan maar uit te leggen!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 17:29

Jawel :') Een andere keer dat we naar de dierenarts moesten en in de wachtkamer zaten, begon ie vanuit de bench opeens heel hard te lachen. Moet je dan al die gezichten zien als er heel hard gegrinnik en gelach uit zo'n reisbench komt _O-

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 17:30

Juangi schreef:
Een vriendin van mij ging toen ze 5 was op vakantie, maar gingen mt het vliegtuig. Zij heeft zich toen opgemaakt met blauwe oogschaduw en lippenstif, natuurlijk als 5 jarige op je allermooist... Dus zij met haar vader langs de douane en werden ze plots aangehouden omdat ze dachten dat haar vader haar zo erg mishandeld had := Tja, zie dat dan maar uit te leggen!

_O- _O-

Cayenne, die van Saffier zijn ook briljant :D

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 17:31

Geniaaal topic dit!!

:D

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 17:34

Oh, nog een leuke: Een aantal jaren geleden zaten we in de trein, komt er ineens een mevrouw naar binnen met haar babywagen, een vrij normaal meisje.. maar met een ontzettend dikke laag roze lipstick op! Echt, het leek op iets dat je achter t raam in Amsterdam tegen komt :') Wij zaten verderop, dus we zagen heel goed hoe iedereen dr heel vreemd aankeek.. Achteraf dacht ik, meisje heeft vast dr Labello lippencreme verwisseld met dr roze lipstick :')

En wat we thuis vaak doen: als mn pa ligt te slapen dan pak ik een zwarte lippenstift van de carnavalsdoos, en dan teken ik em voor de lol wel eens een dikke zwarte wenkbrauw op zn hoofd, of een paar lange wimpers, en een lol dat we dan hebben! :') Maarja, leg dat maar eens uit aan de postbode, waarom je een giga wenkbrauw op je voorhoofd hebt getekend _O- _O-

x__Danielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 17:34

Cayenne schreef:
Jawel :') Een andere keer dat we naar de dierenarts moesten en in de wachtkamer zaten, begon ie vanuit de bench opeens heel hard te lachen. Moet je dan al die gezichten zien als er heel hard gegrinnik en gelach uit zo'n reisbench komt _O-

haha lachen joh!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 18:00

Haha die van Saffier zijn leuk!
Zo had ik met mn Gunthar die enorm goed is in smak-geluidjes maken. Wat meer klinkt als een kip die verkracht wordt, of een vals hondenspeelgoedje waar je alle lucht uit knijpt.. Ook vrij apart om uit een doosje te horen..
En met DJ in alle stilte in de wachtkamer, hoor je plots ''kiekeboe!!'' uit een doosje komen :')
Tja, pratende vogeltjes zorgen dan wel voor een lach op ieders gezicht ;)

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-10 18:26

Wat een hilarische verhalen :')
Ik zie bij zoveel ook voor me waar je dan met het schaamrood op je kaak moet gaan vertellen dàt het gebeurd is, dan is het per direct al niet meer geloofwaardig :=

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 18:58

Cayenne schreef:
Goed, het is geen blunder van mezelf maar heb me wel bescheurd van het lachen toen mijn moeder het vertelde _O- Hij past erg goed in dit topic denk ik :D

Mijn mams werkte part-time bij de thuiszorg, en maakte bij oudere mensen schoon in huis.
Afijn, op een goeie dag komt mams bij een oudere vrouw en moet op de slaapkamer het beddengoed verschonen, tot mams haar oog valt op een vibrator op het nachtkastje :oo :wow:

Mams was even verbijsterd, maar besloot niets te zeggen. Ze wist ook niet wat ze er mee aan moest :')
Nou ja, een week later moest ze weer bij dezelfde vrouw zijn, en stond de vibrator er nog steeds. Deze keer was de dochter van de vrouw toevallig ook aanwezig, dus mams heeft de dochter toen aangesproken en op de vibrator gewezen. Mijn moeder heeft er voor de rest geen moeite mee, maar het stond er nogal open en bloot zeg maar :+ :D

De dochter schrok zich een ongeluk en vroeg aan haar moeder of ze wel wist wat het was.
Oude vrouw: "ja, een massagestick!" :j
mams + dochter: "massagestick?"
Oude vrouw: "ja! Ik heb de laatste tijd enorme last van mijn nek, en achterin een of andere kledingcatalogus stond dit als massagestick, en hij is prima om mijn nek mee te masseren!"

:= *Mams + dochter proberen zich in te houden*

Uiteindelijk hebben ze haar maar duidelijk gemaakt dat dit niet zomaar een massagestick is, en dat het ook voor andere doeleinden kan worden gebruikt :D
Oude vrouw: "OH! Nu snap ik gelijk waarom ze me bij de Kruidvat zo raar aankeken!"
Mams + dochter: :? raar aankeken bij de Kruidvat? Wat bedoel je?"
Oude vrouw: "Ja, op een gegeven moment is ie ermee gestopt omdat de batterijen op waren, dus toen heb ik hem in de rollator meegenomen naar de drogisterij zodat ze er nieuwe batterijen voor me in konden stoppen. Ze keken me alleen zo raar aan :o? :o?"

*Mams + dochter van vrouw bescheuren het inmiddels* _O-

:)) Ik had hier zo graag bij willen zijn :') Ik deed het in m'n broek toen m'n moeder dit vertelde _O-
Ik had zo graag die mensen van de Kruidvat willen zien toen ze de vibrator op de toonbank legde :))

O die is geniaal! heb knetter hard hard op zitten lachen!

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 19:04

hahahahaha geniaal topic :P !!

euhm... ff denken

op school laatst bleef ik maar zeiken dat ik moest plassen, dus ja, ik de meest rare beweging maken. toen zei iemand, ga rustig zitten, en ik ging op een drinkpakje zitten :P

broek nat.. iedereen zeggen: WHAAAAAAAAAAAA MAUREEN HEEF IN DER BROEK GEPLAST :=

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 19:05

blokje schreef:
Cayenne schreef:
Goed, het is geen blunder van mezelf maar heb me wel bescheurd van het lachen toen mijn moeder het vertelde _O- Hij past erg goed in dit topic denk ik :D

Mijn mams werkte part-time bij de thuiszorg, en maakte bij oudere mensen schoon in huis.
Afijn, op een goeie dag komt mams bij een oudere vrouw en moet op de slaapkamer het beddengoed verschonen, tot mams haar oog valt op een vibrator op het nachtkastje :oo :wow:

Mams was even verbijsterd, maar besloot niets te zeggen. Ze wist ook niet wat ze er mee aan moest :')
Nou ja, een week later moest ze weer bij dezelfde vrouw zijn, en stond de vibrator er nog steeds. Deze keer was de dochter van de vrouw toevallig ook aanwezig, dus mams heeft de dochter toen aangesproken en op de vibrator gewezen. Mijn moeder heeft er voor de rest geen moeite mee, maar het stond er nogal open en bloot zeg maar :+ :D

De dochter schrok zich een ongeluk en vroeg aan haar moeder of ze wel wist wat het was.
Oude vrouw: "ja, een massagestick!" :j
mams + dochter: "massagestick?"
Oude vrouw: "ja! Ik heb de laatste tijd enorme last van mijn nek, en achterin een of andere kledingcatalogus stond dit als massagestick, en hij is prima om mijn nek mee te masseren!"

:= *Mams + dochter proberen zich in te houden*

Uiteindelijk hebben ze haar maar duidelijk gemaakt dat dit niet zomaar een massagestick is, en dat het ook voor andere doeleinden kan worden gebruikt :D
Oude vrouw: "OH! Nu snap ik gelijk waarom ze me bij de Kruidvat zo raar aankeken!"
Mams + dochter: :? raar aankeken bij de Kruidvat? Wat bedoel je?"
Oude vrouw: "Ja, op een gegeven moment is ie ermee gestopt omdat de batterijen op waren, dus toen heb ik hem in de rollator meegenomen naar de drogisterij zodat ze er nieuwe batterijen voor me in konden stoppen. Ze keken me alleen zo raar aan :o? :o?"

*Mams + dochter van vrouw bescheuren het inmiddels* _O-

:)) Ik had hier zo graag bij willen zijn :') Ik deed het in m'n broek toen m'n moeder dit vertelde _O-
Ik had zo graag die mensen van de Kruidvat willen zien toen ze de vibrator op de toonbank legde :))

O die is geniaal! heb knetter hard hard op zitten lachen!

IK KOM NEIT MEER BIJ!!!

AngeliqueB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 19:16

De opa van een vriendin moest dagelijks tabletten nemen, maar wilde dat niet meer, hij kreeg ze niet afgeslikt door de scherpe randjes.... Zelfs als hij de hoekjes eraf knipte ging het niet... _O-

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 19:19

:= :=

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 19:22

AngeliqueB schreef:
De opa van een vriendin moest dagelijks tabletten nemen, maar wilde dat niet meer, hij kreeg ze niet afgeslikt door de scherpe randjes.... Zelfs als hij de hoekjes eraf knipte ging het niet... _O-

:')

kurida1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 19:48

haha echt leuk topic dit.
weet zelf zo snel niks te bedenken

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:15

Er zijn echt superleuke verhalen bij zeg!
Die van die oma met die massagestick :')

suzanne_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:30

Die oma!
hahaha je zou maar bij de kruidvat werken xD

Bij 1 broek zakt me rits gewoon open, erg vervelend..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:35

is denk ik al een dik jaar geleden gebeurd, maar ik herinner me wel nog dat er een keertje een advertentie op tweedehands,be heeft gestaan met een "mollenverjager" en daar dan een foto van een vibrator bij.
Met uitleg dat ie heel makkelijk hanteerbaar was, verschillende standen had en dat je de mollen er binnen de 2 dagen mee wegkreeg en gewoon op batterijtjes werkte.

Was ook best kapotgaan :)

x__Danielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 20:36

haha maar was dat echt een serieuze advertentie, of echt een grapje....