Ik had net voorzichtig wat gestapt en gedraaft op een voltetje en vervolgens werd, toen ik aan het afzadelen was, de bak helemaal gesleept ipv alleen dat kleine stukje waar ik had gereden.
Anoniem
Geplaatst: 14-12-10 15:25
Dat ik uren Engels heb geleerd en ik echt dacht dat die goed ging en we hem na gingen bespreken en ik dus alles zo'n beetje fout heb!
@calupsoo: sterkte valt mij niet leuk beetje bij in het niets maar ga hem toch plaatsen
dat ik een 2,9 gehaald heb voor een herkasing.. terwijl ik volgens de antwoordsleutel maar 23 van de 40 antwoorden fout heb!!! moet nu dus door dit keuze vak een jaar langer doen over mijn studie
Dat ik tegenwoordig de hele tijd moe ben. Dat allebei mijn achillespezen zijn overbelast. Dat allebei mijn knieën zijn overbelast. Dat ik dus wss de komende tijd bijna niet naar mn verzorgpaard kan. Dat iedereen zeurt. Dat alles misgaat, en de hele wereld verkloot is.
Zoo dat is een aardig lijstje Maarja, het is gewoon zo..
Pasamba
Geplaatst: 14-12-10 16:04
Mensen die liegen en alleen maar over zichzelf praten.
petrea
Geplaatst: 14-12-10 16:06
Ik werd niet blij toen ik op pagina drie van de krant las dat de dierenbescherming het nodig vind ons af te schilderen als barbaren.
Dat de schoolsite eruit ligt en ik juist vandaag iets digitaal in moet leveren...
Linsey1
Geplaatst: 14-12-10 16:38
Opper-klager meld zich, ik ben echt een grote zeur, zonder dat ik er soms erg in heb
Gelukkig vandaag weinig te klagen gehad, maar heb vandaag ook echt een - ik ga helemaal niks doen- dag, omdat er weer een drukke week aan zit te komen.
Vjestagirl
Geplaatst: 14-12-10 16:38
Calypsoo, gecondoleerd!
Ik werd niet blij van het feit dat ik nog boodschappen moet doen omdat ik gisteren dingen vegeten ben en dat mijn ochtend tosti (ik kom nooit voor 1 uur mijn bed uit) dus nu met 1 plak kaas moest ipv 3...
snoeppapier
Geplaatst: 14-12-10 16:45
Ik werd niet blij van een stroomstoring hier in de straat om 07.45 's ochtends In het donker m'n lunch staan smeren en eenmaal op werk Eneco gebeld, bleek hele straat en zijstraten te zijn en met uurtje moest het over zijn. Uiteindelijk pas weer sinds uurtje stroom, m'n vader had een dag vrij genomen om mijn keuken te verbouwen en heeft dus níks kunnen doen omdat er geen stroom was voor het gereedschap
dat ik vandaag 2 SE's had, en niet eens een gevoel bij engels heb, omdat ik daar heel slecht in ben
dat sommige mensen mij willen laten liegen omdat ze zelf iets hebben gelogen
Orchid
Geplaatst: 14-12-10 17:16
Dat er net een heerlijk geurende kerstboom binnen is gezet, zo van buiten in je kamer en dat m'n moeder dan binnen komt met : 'Gatverdamme wat stinkt het hier! Dat is die smerige boom zeker??' (omdat mn pa hem had binnen gezet zonder overleg en ze elk jaar de ultieme kerstgedachte in stand houden door oorlog te voeren over de kerstboom, pa wil een grote en moeders een kleine en na een poosje flink zeuren staan er 2.. Grote in de kamer, kleine in de keuken en allebei zitten ze naast hun eigen boom. Om maar over de voorafgaande oorlog over de kerstlichtjes en versiering te zwijgen. Way to go.)