Maar het is al laat bij jullie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
orienta schreef:Trouwens ik heb het weleens in een hotel gehad.
Kamer naast ons,Die man zat te schreeuwen van kreunen moet je ofzo!
maar die vrouw deed niets.
Toen ging ik heel hard gillen ooooooooooooooowwwwwwwwwwwwwwwwww ja harder schatje pak me.
Daarna was het doodstil.
Volgende dag stappen we kamer uit en daar was de boosdoener.
Ik vette knipoog geven aan die man en langs mijn lippen likken hij kreeg een boei.
Maar ja daar moet je een beetje gek voor zijn om dat te doen
tjady schreef:Ik weet er over mee te praten. Ik woonde naast een meisje die doof was. Ze kreeg verkering en hij was ook doof. De slaapkamers lagen tegen elkaar aan en als je met het touwtje van het licht uit deed hoorde je al een klik. Ik zal jullie de detail besparen. Eerst wel grappig later hoogst irritant.
Ik ging idd op de muur bonken en later belde ik ze op als ze veel lawaai maakte. Moet zeggen de verhoudingen werden er niet beter op.
orienta schreef:Biancaa schreef:Ja hoor, want ik ga erna meestal naar de wc, dan ga ik altijd bij de kids kijken. Helaas hebben we wel al een paar keer gehad dat ze in ene in de kamer stonde, dan baal je wel echt
Papa, wat doe jij daar bij mama
orienta schreef:Biancaa schreef:Ja hoor, want ik ga erna meestal naar de wc, dan ga ik altijd bij de kids kijken. Helaas hebben we wel al een paar keer gehad dat ze in ene in de kamer stonde, dan baal je wel echt
We hadden in het vorige huis een raam in de slaapkamerdeur (was zo'n schuifdeur) toen stond in ene mn zoontje voor het raam te zwaaienWe hebben toen het raam maar dichtgeplakt
Helaas deden ze dan gewoon de deur open. Nu hebben we een open zolder, ook niet ideaal kan ik je zeggen
tjady schreef:Ik weet er over mee te praten. Ik woonde naast een meisje die doof was. Ze kreeg verkering en hij was ook doof. De slaapkamers lagen tegen elkaar aan en als je met het touwtje van het licht uit deed hoorde je al een klik. Ik zal jullie de detail besparen. Eerst wel grappig later hoogst irritant.
Ik ging idd op de muur bonken en later belde ik ze op als ze veel lawaai maakte. Moet zeggen de verhoudingen werden er niet beter op.
beaniej schreef:tjady schreef:Ik weet er over mee te praten. Ik woonde naast een meisje die doof was. Ze kreeg verkering en hij was ook doof. De slaapkamers lagen tegen elkaar aan en als je met het touwtje van het licht uit deed hoorde je al een klik. Ik zal jullie de detail besparen. Eerst wel grappig later hoogst irritant.
Hoe belde je ze op dan als ze doof waren?