bovenburen sex....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hackie

Re: bovenburen sex....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 04:16

LEZEN! is een kunst := :P
Maar het is al laat bij jullie :) :j

maXcomX

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 04:19

Ik heb lang met ezels gewerkt (telefoonlijnen aanleggen/onderhouden) in de bergen. Maar die hadden ook geen opinie, dat ik weet. Buren, vriendinnen en honden zijn alerter. Je zal maar man zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 09:54

orienta schreef:
Trouwens ik heb het weleens in een hotel gehad.
Kamer naast ons,Die man zat te schreeuwen van kreunen moet je ofzo!
maar die vrouw deed niets.

Toen ging ik heel hard gillen ooooooooooooooowwwwwwwwwwwwwwwwww ja harder schatje pak me.

Daarna was het doodstil.
Volgende dag stappen we kamer uit en daar was de boosdoener.
Ik vette knipoog geven aan die man en langs mijn lippen likken hij kreeg een boei.
Maar ja daar moet je een beetje gek voor zijn om dat te doen :o

_O- _O- _O-

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 10:01

ik heb ook zo'n bovenbuurman gehad :D ....we noemde hem goudstaafje en haar moving anus :') ....op een gegeven moment ging het zo hard tekeer dat we echt dachten dat hij in het verkeerde gaatje zat!..en die huisjes waren zo gehorig dat het net leek of ze bij me in de keuken lagen....ach.....het irriteerde mij eigenlijk niet zo..het went!.....en nu ben ik toch verhuist! :D

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 10:07

whahha , dit is echt het hilarisch, geweldig, fooeeeee kan nie meer!
Zou Ts nog geslapen hebben , straks donderen ze nog met bed an al boven op der!

Ik heb ooit samengewoond met een vriendin, die kreeg verkering... ik kwam dan s avonds thuis deur open en hoorde al het feest , wist niet wat ik moest doen haha ,.. dan nog maar een keer of 3 de deur dicht gooien ,.. ben thuis!

Maar ik zou gewoon briefje naar binnen gooien en een leen bakker krantje met aanbiedingen nieuw bed....

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 10:19

Oooohh wat herkenbaar! Maar dan met mijn onderburen. Tijdje terug hoorde ik ineens een raar hoog geluid, dacht eerst dat er een katje voor de deur zat ofzo. Tja, ik sliep al en als ik dan wakker word ben ik nou eenmaal niet op m'n scherpst :+
Enige minuten later kwam ik erachter dat het "iiiiiiooooeeehhhh" een "iiiiiiiaaaaaaiiiihhhhhhhhh" niet van een katje af kwam maar van de benedenbuurvrouw :oo _O-

Ze konden er trouwens wel wat van, heb een keer gehad dat ik wakker van ze werd en elke keer dacht na de langste "aaaaahhhh!!!!" dat ze klaar waren, waarna ze weer opnieuw begonnen ^)
Ze hebben ook een zoontje van bijna drie, hoop echt dat die doorslaapt anders begint zo'n mannetje wel heel getraumatiseerd aan z'n leven _O-

Goldy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-10 10:19

ja wel wakker hier!!!
en de bovenburen niet meer gehoord kwa sex.......
wel de ruzie die volgde maar die was niet zo lang en heftig gelukkig!!!

dit was de eerste keer dat ik dr last van had een weekend lang.....

dus kijk t ff een paar dagen nog aan en anders ga ik idd een briefje maken.....

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 10:34

O jeetje... tranen over mijn wangen hier.... Vooral al die dieren dingen die voorbij kwamen. Zooooo herkenbaar!

Wij hebben vroeger (vorige woonplaats, zo'n 6 jaar geleden) ook gehoord hoe ons buurmeisje gemaakt werd :Y) Gelukkig hadden die nooit ruzie erna. Hun hoofdeinde stond tegen de muur van onze slaapkamer trouwens.... Heb je echt het idee dat je erbij in bed ligt. We wonen nu een stuk rustiger :D Kinderen slapen overal doorheen gelukkig. De poezen niet. Vooral de ene wacht tot we klaar zijn en komt dan gezellie langs op bed... En tegenwoordig moet ik hem vaak van het bed af donderen, want dan komt ie tijdens al polshoogte nemen :Y)

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 10:52

Vind het wel bijzonder hoor ruzie maken na de seks.
Mijn onderburen zijn mijn ouders en die zijn doof dus die merken er helemaal niks van en links en rechts van mijn zolder zijn 2 zolders die niet gebruikt worden.
Nou zijn we ook niet heel luidruchtig maar als we bij hem zijn houden we ons wel in want dat bed bonkt en kraakt als de neten.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 10:53

Die achteraf ruzie vind ik ook wel apart ja. Komt er eentje niet helemaal aan zijn/ haar trekken wellicht???

Mvr_Eliza

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 11:04

Hahaha, ik heb ook al last van zulke buren boven mij, die hoor je ongeveer 4 x in de week ff bonke, en niet zachtjes nee echt heel hard dat je gewoon medelijde gaat krijgen met dat bed := Gelukkig ga ik maandag tog verhuizen dus geen last meer van ( Hoop ik )

irritantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 11:17

geweldig dit topic.. tranen lopen van lachen over me wangen:)

Animal_ABC

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 11:36

En dan die reclame hieronder: geluids-isolatie hahaha!

Brimi_Disa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 11:37

Sandwichpanelen?? Klinkt spannend :D :P

tjady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 11:40

Ik weet er over mee te praten. Ik woonde naast een meisje die doof was. Ze kreeg verkering en hij was ook doof. De slaapkamers lagen tegen elkaar aan en als je met het touwtje van het licht uit deed hoorde je al een klik. Ik zal jullie de detail besparen. Eerst wel grappig later hoogst irritant.
Ik ging idd op de muur bonken en later belde ik ze op als ze veel lawaai maakte. Moet zeggen de verhoudingen werden er niet beter op.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 11:42

tjady schreef:
Ik weet er over mee te praten. Ik woonde naast een meisje die doof was. Ze kreeg verkering en hij was ook doof. De slaapkamers lagen tegen elkaar aan en als je met het touwtje van het licht uit deed hoorde je al een klik. Ik zal jullie de detail besparen. Eerst wel grappig later hoogst irritant.
Ik ging idd op de muur bonken en later belde ik ze op als ze veel lawaai maakte. Moet zeggen de verhoudingen werden er niet beter op.

Dat bonken heeft toch niet zo veel zin als ze doof is? :=

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 11:45

Ik krijg een reclame over akoestische plafonds. :')
Krijg je nog een betere galm. :P

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 11:46

Ik zou het niet eens aankijken, haal gewoon even een gek kaartje en zet er iets op in de trant van:
Fijn dat jullie zo van elkaar genieten, maar ik hoef er niet van mee te genieten ;-) Bedankt, en dan je naam.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 11:48

orienta schreef:
Biancaa schreef:
Ja hoor, want ik ga erna meestal naar de wc, dan ga ik altijd bij de kids kijken. Helaas hebben we wel al een paar keer gehad dat ze in ene in de kamer stonde, dan baal je wel echt :+

Papa, wat doe jij daar bij mama :')

Nou, mama heeft zand in haar oogjes en papa wijst haar nu de richting!! _O-

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 11:54

orienta schreef:
Biancaa schreef:
Ja hoor, want ik ga erna meestal naar de wc, dan ga ik altijd bij de kids kijken. Helaas hebben we wel al een paar keer gehad dat ze in ene in de kamer stonde, dan baal je wel echt :+

We hadden in het vorige huis een raam in de slaapkamerdeur (was zo'n schuifdeur) toen stond in ene mn zoontje voor het raam te zwaaien := We hebben toen het raam maar dichtgeplakt _O- Helaas deden ze dan gewoon de deur open. Nu hebben we een open zolder, ook niet ideaal kan ik je zeggen :=

Geniaal := zie al echt zo kindje voor me met van die hele grote schattige puppyogen heel enthousiast naar jullie zwaaien :=

beaniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 12:10

tjady schreef:

Hoe belde je ze op dan als ze doof waren?

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 12:10

Wat een geweldig topic! _O-

Wij hadden vroeger boven ons ook zo'n koppeltje wonen. Hij was nog stilletjes maar zij schreeuwde het hele huis bijeen. :+

De kinderen slapen bij ons gelukkig ook heel vast. Tenminste, dat hoop ik. Ze zijn in elk geval nog niet komen klagen. :=

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 12:11

beaniej schreef:
tjady schreef:

Hoe belde je ze op dan als ze doof waren?

Teksttelefoon wrs....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 12:20

Hahaha wat een topic :D

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 12:23

_O- _O- Wat een topic. Heerlijk :D

Gelukkig geen ervaring daarmee!!