Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cavalia schreef:@ brainless: jaa, daar heb je wel geljik in. maar buiten dat. het gaat meer erom dat hij dat doet. en niet dat hij haar auto mee pakt toch? jaa nja, ivm benzinegeld ishet natuurlijk wel boeiend.. maar ik bedoel, als hij haar auto meepakt, betaald hij toch ook wel een benzine? of begrijp ik dat verkeerd? want als hij ook benzine betaald dat zou het hij oko moeten voelen in zn portomonee?
sporter schreef:Caesar schreef:@sporter; precies, en daarmee zet hij de TS dus aan de kant omdat hij zo nodig die collega 5 dagen per week naar haar werk moet rijden.. wie is er dan gek!?
Hij heeft blijkbaar zijn prioriteiten. En als ik het zo lees kan ik hem geen ongelijk geven.
NoaSky schreef:Kiwipitje schreef:Als m'n vriend geld uit zou geven aan een of andere chick die geen goede vriendin is dan denk ik dat ik daar ook een probleem van zou gaan maken hoor.
Inderdaad.
Sorry, maar meneer zou aan mij toch een kwaaie hebben. Als het een goede vriendin is, ALA.
Maar iemand die zo brutaal is om niet eens mee te betalen, nadat ik er zelf al om heb moeten vragen
zou bij mij al in het verkeerde keelsgat schieten.
Als mijn vriend dan ook nog gaat bepalen dat ze elke dag mee moet rijden en dan als laatste druppel
ook nog Durft te zeggen dat hij anders met de auto van zijn moeder rijd voor HAAR.
Mwaaaah dan kwam de stoom toch wel uit mijn oren, en dan kon hij lekker met zijn moeders auto'tje gaan rijden
tot hij tot inkeer was gekomen.
Kom op he, tis wel een beetje omgekeerde wereld he! Tis de TS haar auto, dus zij is degene die bepaald wie
meerijd en op welke voorwaarden, niet haar vriend!
nee TS, ik geef je groot gelijk, dan noemen ze dat maar jaloers het zou er bij mij ook niet ingaan.
chanicha schreef:Hier ben ik het wel mee eens maar ik ging echt niet om de tafel zitten met haar, wat is zij nou helemaal??
Ze kon gewoon meebetalen anders werd het toch een eind lopen hoor!
En als mijn vriend haar tóch in zijn eigen auto dagelijks weg zou brengen, wat tenslotte ook jou geld kost als je samenwoont, kon hij toch wel een hele hoge boom in!
Das lekker hoor, je geld van het OV in je zak houden en iedere dag hoog en droog op je werk komen, er is hier maar één iemand die er wijzer van wordt en dat is toch echt zij!
Caesar schreef:Nou, ik vind een hoop goed en ben absoluut niet jaloers, maar dit gaat toch buiten mijn principe. Ik vind het persoonlijk ronduit onbeschoft als ik de betreffende collega zou zijn en geen cent aan mijn taxi zou betalen!! Waarom moet de TS de benzine voor 2 anderen betalen terwijl de rest dus helemaal niets betaald...
x__Danielle schreef:ik zou er niet aan moeten denken om iedere dag met een 'vreemde' opgescheept te zitten in de auto, heeeerlijk even relaxen in de auto, en als ik dan iemand mee laat rijden is dat omdat dat mijn eigen keus is en iemand die ik aardig vind, niet omdat vriendjelief het graag wilt...