Genante glijers

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MondyJarig

Re: Genante glijers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 16:00

Inderdaad , maar die krengen zijn echt mega glad !! Zie zo vaak mensen onderuit klappen ermee :|

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 16:08

:P

Kaatje64

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 16:16

Ik ging begin dit jaar flink onderuit met mijn fiets. Gelukkig hielp een man mij overeind. Toen bleek er een flinke jaap in mijn knie te zitten wat gehecht moest worden. Nu fiets ik, ja ja ja niet lachen hoor, met knie beschermers als het glad is.

MondyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 16:19

Geef je geen ongelijk !!! (zie mijn blunder met fiets)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 16:23

Kaatje64 schreef:
Ik ging begin dit jaar flink onderuit met mijn fiets. Gelukkig hielp een man mij overeind. Toen bleek er een flinke jaap in mijn knie te zitten wat gehecht moest worden. Nu fiets ik, ja ja ja niet lachen hoor, met knie beschermers als het glad is.

:=
ik ben nog liever bont en blauw dan dat ik met kniebeschermers ga fietsen :P
daar kan ik echt neit mee fietsen :P

ik kan net weer een beetje normaal rondlopen(had mijn enkelbanden verstuikt met kleine scheurtjes er in)
loop ik net de deur uit, glij ik acuut onderuit :oo
en ja wel hoor, diezelfde enkel klapte weer dubbel ;(

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 16:39

2 Weken geleden, in het bos.
Het was zeiknat & drassig en ik was met mijn buurvrouw de honden aan het uitlaten. Net toen ik met mijn rechter voet in de modder stond, kwamen die 2 gekken er aan gescheurd en woosch... knalde mijn hond tegen mijn knieholte :+ .
Daar lag ik, midden in de modder :P .
Ik moest zo lachen, maar mijn buurvrouw dacht dat ik me pijn had gedaan en lag te huilen, dus die stond aan me trekken "Car, Car, alles okay??!" Daar omheen nog de honden die het reuze leuk vonden dat ik daar lag :)) ....

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 16:44

oh daar ken ik er ook nog eentje van :P

een vriendin die langs de waterkant staat(achter haar was een diep meer :P) met haar i-pod op, telefoon in de zak, en haar 5 duitse doggen roept...
die natuurlijk aan gerend kwamen en niet stopte, maar tegen haar aan sprongen/liepen...
*plons*
daar lag ze in het water...
heb me een breuk gelachen :') _O-

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 16:50

Verdomme, vanmorgen was ik aan de beurt hoor!
Ik moet elke morgen m'n camera meenemen naar school, en heb altijd m'n iPhone bij me.
Vanmorgen op de fiets naar het station, hele rit goed gegaan maar op het hoekje bij het station was het blijkbaar een spiegel. Er lagen al 2 jongens en een meisje voor me fietste er enorm rustig maar wel succesvol langs. Dus ik vaart minderen, en nog geen 2 tellen later lig ik ook. Was bijna op m'n camera gevallen.

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 17:23

Ik lag me dood om dit topic :'). Gelukkig ben ik zelf nog niet onderuitgegaan dit jaar *klopt af*. Vanmorgen wel bijna. Mijn straat tot aan de tram halte was een grote spiegel.. Ben zeker 5x half onderuit gegaan :=.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 17:36

Dit gaat niet over sneeuw hoor..
Maar het is wel sneu :')

Het was de laatste dag carnaval en ik was als scheidsrechter, incl voetbalschoenen :=
Ja wist ik veel dat die schoenen kei glad waren als de vloer nat is.

Dus ik liep achter vriendin en whoeps daar ging ik!
Terwijl ik viel greep ik om mij heen en pakte zo het haar van mijn vriendin vast..
Trok haar dus aan haar haar mee naar de grond :=

Was trouwens midden in de kroeg, ik heb me kapot gelachen _O-
Vriendin had hoofdpijn.. hihi

Gelukkig kan ze zich er niks van herinneren..

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 20:12

Joo, vanmorgen voor het toeziend oog van de school onderuit op je kont gaan vind ik wel genant :+

MondyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 20:16

hahahaha ik ken t gevoel, bij mij was het een hele eetschuur vol hahaha

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 20:35

Ayasha schreef:
Kwamen vandaag met drie tegelijk aan op het werk. Dus ik stap uit en begin meteen te praten met de vrouwelijke collega (ik werk op een echt mannen bedrijf en zij zit op een andere dienst maar is een van de enige jongedames op dit bedrijf samen met mij) en er stapt ook nog een andere jongere collega uit zijn auto en zo gauw ie zijn auto afgesloten heeft wil ie zich omdraaien waarop ie een soort van danspasjes begint te maken. :+ Hij viel niet trouwens, maar het meisje naast me en ik keken allebei heel verbaast om waarop ie met een schaapachtig gezicht de commentaar "kdacht, kdoe een dansje voor mijn collega's..." mompelt. :D

Niet zo heel genant maar we begonnen onze dag wel alledrie met een smile. :D

Om half vijf was ik helaas degene die de danspasjes maakte onder toeziend oog van bovenstaande jongen. :+
En toen ik eenmaal thuis kwam ging ik weer bijna onderuit... :roll: Een gefrustreerd "Kóm op zeg!" bleef niet uit. :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 22:24

Ayasha schreef:
Ayasha schreef:
Kwamen vandaag met drie tegelijk aan op het werk. Dus ik stap uit en begin meteen te praten met de vrouwelijke collega (ik werk op een echt mannen bedrijf en zij zit op een andere dienst maar is een van de enige jongedames op dit bedrijf samen met mij) en er stapt ook nog een andere jongere collega uit zijn auto en zo gauw ie zijn auto afgesloten heeft wil ie zich omdraaien waarop ie een soort van danspasjes begint te maken. :+ Hij viel niet trouwens, maar het meisje naast me en ik keken allebei heel verbaast om waarop ie met een schaapachtig gezicht de commentaar "kdacht, kdoe een dansje voor mijn collega's..." mompelt. :D

Niet zo heel genant maar we begonnen onze dag wel alledrie met een smile. :D

Om half vijf was ik helaas degene die de danspasjes maakte onder toeziend oog van bovenstaande jongen. :+
En toen ik eenmaal thuis kwam ging ik weer bijna onderuit... :roll: Een gefrustreerd "Kóm op zeg!" bleef niet uit. :')

oh dat is wel heel erg geniaal :') _O-
eigenlijk had je nog moeten zeggen "kdacht, kdoe een dansje voor mijn collega's" dan was het helemaal geniaal geweest :') _O- :+

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 22:34

Vorig jaar, heel druk verkeerspunt, centrum Brussel.

Sta met een hoop mensen te wachten op het groene voetgangerslicht. Ik wil wat voouit gaan staan, maar in de plaats maak ik een soort minizwiepje naar de zijkant door de gladheid. Om niet onderuit te gaan moet ik de verkeerspaal die naast me staat vol omarmen alsof het mijn lief is.

Dit alles gebeurd in een miliseconde waardoor het lijkt alsof ik uit het niets opeens een verkeerspaal sta te knuffelen. Dat zag er vast heel charmant en snugger uit voor de omstaanders }:0 .

Chely

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 22:37

owja, heerlijk genant

Ben op weg naar de bus. Bus komt (te vroeg) aanrijden. Aangezien ik toch echt dié bus wilde hebben gaan rennen. Heel gevaarlijk, rennen op ijs/sneeuw...ik weet het :P .

Helemaal geluk kom ik bij de bus, niet uitgegleden of gevallen en toch mijn bus.
Stap in, laat ov zien en ga zo onderuit op de gladde vloer in de bus :7

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-10 22:39

BraveSpots schreef:
Vorig jaar, heel druk verkeerspunt, centrum Brussel.

Sta met een hoop mensen te wachten op het groene voetgangerslicht. Ik wil wat voouit gaan staan, maar in de plaats maak ik een soort minizwiepje naar de zijkant door de gladheid. Om niet onderuit te gaan moet ik de verkeerspaal die naast me staat vol omarmen alsof het mijn lief is.

Dit alles gebeurd in een miliseconde waardoor het lijkt alsof ik uit het niets opeens een verkeerspaal sta te knuffelen. Dat zag er vast heel charmant en snugger uit voor de omstaanders }:0 .

_O- sorry dat ik lach, maar zie het helemaal voor me

mijn gekrenkte ego is goed opgebeurd na al jullie verhalen!

manonxxlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 22:42

ik meld me ook...

Ben ik even hard onderuit gegaan in de Aldi, ik had niet door dat het door al het water bij de ingang glad was.
Dus ik zet 2 voeten binnen de deur... Toen was er geen houden meer aan:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 22:50

Ik ben vanavond na mijn werk samen met mijn collega vrolijk naar de metro geglibberd. Lag NIKS gestrooid op het voetpad, is van die blauwe steen die al glad is als het regent en nog een kertje bergaf ook. Leken wel 2 dansende dwazen :+
Toch veilig tot aan de metro gesukkeld, allebei de roltrap. Werkte niet, dus wij netjes naar beneden stappen. Zijn we er bijna, schiet dat ding weer aan. Die ging ook naar beneden, dus de tree warop je staat schuift ineens onder je uit en de tree voor je verdwijnt. Pats, collega op d'r kont en "spoelde aan" op het perron. Kon het toen toch niet laten om te lachen.

Kwam aan in het thuisstation, wil ik afstappen. Is nogal verschil tussen trein en perron, lag mooi wit, en jawel hoor... daar ging ik. Voor het oog van de cutie die de hele rit al had zitten staren. Godzijdank heeft hij me toch "elegant" overeind geholpen :D

Sjeempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 22:54

ik heb een leuke van een paar jaar geleden. ik was met een goede vriendin van mij gaan sachtaasen op t water achter een basisschool. we hadden al jaren niet meer geschaatst en t ging echt heel goed. na een tijdje stonden we samen wat te kletesen en hadden we het over dat we nog niet gevallen waren. achja zegt mijn vriendin, we zien wel wanneer we vallen, waarop ze zich omdraait en vol onderuit gaat _O- we kwamen niet mer bij van het lachen. na nog een tijdje geschaatst te hebben zat ik aan de andere kant van het water mijn schoenen aan te trekken omdat we naar huis gingen. ik zeg nog tegen mijn vriendin: nou ik ben tenminste niet gevallen. ik sta op om naar de overkant te lopen en ga zo onderuit :') het beste is dus om het er gewoon maar niet over te hebben _O- maar wat hebben wij gelachen die dag en zelfs nu nog kunnen wij daar echt heel hard om lachen.

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 22:56

Toen ik een folder in een brievenbus deed :') Daar was het dus ook erg glad, en bam, daar lag ik voor de brievenbus _O-

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-10 22:59

Heb trouwens zelf ook nog een mooie

Vorige winter, 1 grote ijsplaat op de weg maar we moesten en zouden uit, en jawel op de fiets richting de stad..
Het ging een aantal kilometer goed tot dat mijn achterband inene weg schuift en ik de ijsplaat eens goed van dichtbij ging bekijken
De twee die achter mij rijden remmen uit reactie om mij niet aan te rijden dus die schuiven ook onderuit (belanden als nog op mij)
Degene die naast me reed rijdt een stukje door en kijkt achter om na wat knallen gehoord te hebben en een aantal gillen.. hierdoor raakt ze uit balans en ja hoor ook zij ging neer

_O- moet er mooi uitgezien hebben

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 23:08

Ik had geloof ik laatst een van de meest genante glijers van mijn leven. Maar het was niet van de sneeuw maar van een natte vloer in een disco. Ik liep daar vrolijk rond op mijn hakken (13 cm knoeperts) waarvan het plastic kapje was afgesleten. Ik heb me nog afgevraagd of ik ze aan zou doen, om te besluiten dat het nog één keer kan voor ik ze naar de schoenmaker zou brengen. Wrong choice. }>

Want ik liep dus over die natte vloer, prima in evenwicht tot ik opeens uit het niets me toch een glijer maakte! Met armen en benen alle kanten uit, maar ik viel niet, nee ik raakte de bodem niet. Want juist voordat ik ten gronde zou gaan was er een jongen langs gekomen, die mijn redding bleek te zijn. Ik heb me namelijk onbewust aan hem vastgegrepen, duidelijk onbewust want ik hand namelijk zijn riem/broek vast, letterlijk bij het kruis.:')

Gelukkig zag hij er de lol wel van in 'zo ben ik blij dat ik mijn riem strak heb gedaan, anders hadden we nu een leuke situatie gehad!' Nou ik kwam echt niet meer bij hoor, en toen ik om me heen keek zag ik dat de disco gelukkig al ver leeg gestroomd was. Maar echt was er maar een filmpje van, want het zou zo in een youtube-blooper filmpje kunnen. _O-

lnda_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 23:14

Hahaha ik moet zo lachen om sommige verhalen hier :') :=

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 23:53

M_D_H schreef:
oh dat is wel heel erg geniaal :') _O-
eigenlijk had je nog moeten zeggen "kdacht, kdoe een dansje voor mijn collega's" dan was het helemaal geniaal geweest :') _O- :+

Ik was te druk bezig met overeind blijven om bijdehand te zijn _O-