Man echt niet geinteresseerd in paarden/mij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 22:17

De mijne houd me niet tegen om met de paarden te werken, maar steekt nu en dan wel es door dat ik het paard laat voorgaan op hem

ik heb zelf een veulen, die bij een 4 jarige staat, ik neem de verzorging voor beide paarden op mij (voederen, hooi geven, stal mesten, beweging geven, etc)
enkel in de zomer doet de boerin sochtends de grote wei open, en savonds weer dicht.

daarnaast heb ik op twee verschillende locaties nog twee andere bijrijdpaarden.
daar hoef ik enkel maar te rijden, stallen mesten of iets anders hoeft niet, doe ik soms wel eens als het nodig is (ene stal niet nodig, andere stal 24/7 buiten, behalve op stand met dit slecht weer)
die paarden doe ik dan ook meestal alleen

vriendlief gaat soms wel eens mee naar veulenlief, heeft deze zomer ook stalpoorten gemaakt ervoor, helpt wel eens mee de stal te mesten of te voeren, en gaat zelfs eens mee gaan wandelen ermee.
Vriendje was totale leek, had amper een paard van dichtbij gezien.
Wat ik wel merk is dat hij deze winter amper meegeweest is, is nogal modderige bedoening en koud, en dan heeft hij altijd wel een uitvlucht om niet mee te hoeven.
Vind ik soms wel jammer, dat hij liever bij een vriend zit, dan eens samen met mij en paard te gaan wandelen, maargoed.

ik weet ook, ik zal bv kijken om bieten te gaan halen, 9 op de 10 zal hij mee komen helpen laden en lossen,dus daarvantswege kan ik niet klagen :D

Overigens weet hij ook, als ik moet kiezen tussen hem en de paarden, dan kies ik voor de paarden.
Ik zie hem doodgraag, wil heel veel doen, maar de paarden zijn levende wezens waar ik de verantwoordelijkheid voor heb, en die zijn simpelweg mijn leven, zonder paarden zou er nu geen mij zijn ...

BigOne

Re: Man echt niet geinteresseerd in paarden/mij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 22:20

Duhelo, in een goede relatie hoef je nooit de keus tussen vriend/vriendin of je passie te maken.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 22:21

bigone schreef:
Duhelo, in een goede relatie hoef je nooit de keus tussen vriend/vriendin of je passie te maken.

Daarom dus dat ik zo zeker ben van mijn zaak.
Op het moment dat hij mij voor de keuze stelt, dan kies ik voor mijn paarden, want iemand die me echt graag ziet zal mij nooit voor de keuze zetten, indien hij dat wel doet, dan zit er iets serieus mis in onze relatie, en kies ik voor mezelf.

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 22:50

bigone schreef:

Ben ik het mee eens.
Mijn vriend gaat wel eens mee, maar eigenlijk wil ik hem meestal niet mee hebben.
Hij heeft niets met paarden en loopt me alleen maar in de weg.
Ik vind het juist heerlijk dat ik een hobby voor mezelf heb en de tijd alleen dat ik bij mijn paard ben.
Het lijkt me vreselijk als hij zich ermee zou gaan bemoeien en je samen met je partner bv,. staat te discussieren over rijtechnische dingen.
Er zijn genoeg andere dingen die we samen kunnen doen.
Maar mijn vriend zal nooit zeggen dat ik niet naar mijn paard mag, hij respecteert mijn hobby en de tijd die ik erin steek.

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 22:55

Nou dat doet die van mij echt niet ~~}>

Hij moet niets van paarden en gaat er ook niet opzitten,
Maar wanneer ik een zadel of iets zwaars til pakt hij het meteen uit me handen en op wedstrijd etc. laad hij ook alles in en uit voor me <3

Ik zou het trouwens ook echt niet pikken als hij me er alleen voor laat staan }>

driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 23:02

Mijn vriend hoeft helemaal niets te doen met paarden. Toevallig rijdt hij zelf paard (is begonnen voordat hij mij kende) en gaat af en toe mee naar stal.
Maar dat hoeft hij ZEKER niet te doen.

Het enige dat ik belangrijk vind, is dat hij snapt dat ik heel graag paardrijd en daar veel tijd in steek. Ook toen ik een eigen paard had, ging ik iedere dag naar mijn paard, een dag of 2 per maand uitgezonderd. we hebben dit besproken en een manier bedacht om elkaar wel met regelmaat te zien en zeker 1 avond per week echt voor ons samen te houden. Hiermee waren we beide content.
Ik vind het niet nodig dat hij iets doet, het is toch MIJN hobby? iets opdringen is zeker de hel voor je relatie, is mijn idee. Niet doen dus!!!

Als jij voor 3 paarden kiest, is dat jou keus. Als jou man zo'n opmerking maakt, zou ik het daar maar eens met hem over hebben. misschien wringt er toch wat? misschien is een oplossing zoeken om meer tijd te creëren voor elkaar.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 23:29

Mijn vriend vind ze wel geinig die beestjes van mij.
Maar dat heeft ook even geduurd hoor.
In het begin vond hij het niets dat ik elke dag naar de paarden ging. En zou hij ook echt niet helpen, want ja stront stinkt :+
Maar nu gaat hij zelfs alleen naar de paarden en helpt me echt enorm veel.

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 23:45

sflj schreef:
Ik heb slangen en vogelspinnen. Zouden jullie die ook verzorgen als ik jullie partner was en niet in staat om ze zelf te voeren etc?

Ja...

Mijn man heeft ook niets met paarden.
Wel helpt hij met dingen die ik zelf niet (goed) kan of te zwaar zijn. Al is het soms met gemopper.
We hebben een huis gekocht met ruimte er omheen zodat we beide onze (tijdrovende) hobby's aan huis konden doen en minder langs elkaar zouden leven.

Hij komt soms even kijken als ik aan het rijden ben, of even een verhaaltje vertellen,of roepen wanneer ik klaar ben zodat we kunnen eten, thee drinken etc.
Ik steek af en toe mijn hoofd om de hoek van de garage als hij aan het sleutelen is, help hem even als hij iets niet alleen kan (soms met frisse tegenzin)

Hij loopt of fietst soms mee met een blokje om, helpt heel af en toe eens een paard uit het land halen of er naar toe brengen, jerrycans vullen en sjouwen, de baal kuil op de plek leggen, paaltjes in de grond slaan, stroom aanleggen etc.

Ik haal hem soms op of breng hem weg als er iets is met de auto's, en probeer een beetje op de hoogte te zijn vanwaar hij allemaal mee bezig is.

Ik vind het er bij horen dat je belangstelling toont voor wat de ander bezig houdt. En niet alleen tussen man en vrouw, maar ook als ouders naar je kind.

En inderdaad is het belangrijk dat je tijd vrij houdt om dingen samen te doen. Anders houd je geen gezamenlijk leven meer over...
Laatst bijgewerkt door joyce B op 28-11-10 23:56, in het totaal 1 keer bewerkt

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 23:54

sflj schreef:
Ik heb slangen en vogelspinnen. Zouden jullie die ook verzorgen als ik jullie partner was en niet in staat om ze zelf te voeren etc?

nee ;) omdat ik daar als de dood voor ben...

hier gaat mijn vriend wel als hij hier is en ik even langs het paard moet mee naar stal, wij wonen dan ook niet samen ofzo (ben 17 zijn 2 jaar samen)
Als ik echt niet zou kunnen zou hij het nog wel voor mij willen voeren ofzo, 1 ding scheeld: ik sta volpension en gaat alleen om voer klaarzetten en ik heb 11 hele fijne stalgenoten die dat ook kunnen.

Als hij dan even mee gaat naar paard wil hij nog wel een worteltje geven en even aaitje, maar t is ook snel weer over hoor :P

NouJaDan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 23:54

Ook mijn man heeft niets met paarden. Maar is ze met de jaren wel gaan waarderen. Nee ook hij mest geen stallen uit of wat dan ook. Maar als ik clincis in het buitenland moet geven dan neemt hij ( zij het onder licht protest) wel mijn honeurs waar. Om vervolgens als ik terug ben in geuren en kleuren te vertellen wat er allemaal is voor gevallen en of de hengstenheren zich netjes hebben gedragen.

Ik vind dat ik dat ook van mijn man mag verwachten, zo goed als hij dat omgedraaid ook van mij mag verwachten. Dat lijkt lijkt me een van de essenties binnen een relatie. Iets voor elkaar over hebben. Als dat al niet meer kan, wat stelt de relatie dan nog voor? En ja ook ik heb ooit mn paarden spreekwoordelijk onder de arm genomen en resoluut vertrokken toen ik na 15 jaar voor de keuze werd gesteld: De paarden eruit of hij. Voor mij was ondanks alle verdriet de keuze echt heel simpel: Dan hij eruit! En waarom? Als mijn partner mij niet een belangrijk stuk levensgeluk gunt wat ik bij de paarden vind, dan is hij geen geschikte partner voor mij. Sommige mannen hebben nu eenmaal veel problemen om vrouwlief te delen met iets waar zij weinig grip op hebben.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 23:55

sflj, ja ik wel. Het blijven levende wezens :)

Ik heb zo te horen wel mazzel met mijn vriend. Hij had niet zoveel met paarden toen ik hem leerde kennen, al was hij wel een grote dierenvriend.

Vanaf dag 1 gaat hij al met plezier mee naar mijn pony, zeker niet omdat het moet, maar omdat hij het zelf leuk vind. Hij gaat gerust poetsen, uitmesten, af en toe eens rijden. Hij wil dan ook gaan lessen met mijn pony en uiteindelijk een eigen paard kopen.

Ik vind het heerlijk om deze hobby te delen :D

Zijn grote hobby is darten, na een halfjaartje ben ik ook eens mee geweest naar de wekelijkse dartavond en sindsdien gebleven :D hij vind het ontzettend leuk dat ik mee ga en zo zijn vrienden heb leren kennen. Zijn echt topmensen! Daarnaast vind ik het darten ook erg leuk.

We hebben beiden plezier in beide hobbies, al ben ik meer actiever met mijn pony (logisch, ik zie hem vooral in het weekend) en hij meer met darten (hij dart doordeweeks ook met een team). Maar we vinden het ook heerlijk om samen bezig te zijn met deze hobbies :)

mltex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 00:00

criollolover schreef:
wat is dit voor een man ?? hij kookt zeker ook nooit??

Mijne is kok en ik kook nooit :7

Maar ik vind dat wel vreemd, vriend is gek op dieren en op mij ( }> ) en hij helpt graag. Alleen hij werkt belachelijk veel uren, maar de spaarzame vrije uurtjes die er zijn helpt ie.
En als ik ziek ben of wat dan ook dan doet ie ook alles.
Van de zomer met potje zonnebrand in zijn pauze naar pony (en hij is geen held in weiland met paarden) en neusje ingesmeerd, vliegenkap weer op en hup weer naar het werk.

Je hoeft niet dezelfde intresse te hebben om elkaar te willen helpen toch?
(en nee we zijn niet net verliefd maar dik 10 jaar samen)

Castellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 00:11

Mijn paard kwam toen ik al vijf jaar samen was met mijn vriend. Vriend had geen echte ervaring met paarden, hij wist niet goed wat hij zich voor kon stellen.
Inmiddels is paardlief echt deel van de familie geworden. Okee, het blijft mijn hobby, maar vriendlief gaat regelmatig mee naar stal en is ook echt gek op mijn paardje. Hij klaagt nooit over de tijd die ik doorbreng op stal en probeert zelfs te helpen bij lastige paardendilemma's zoals de keuze van een zadel, ookal weet hij er eigenlijk niets van ;).
Als ik naar stal ga krijg ik vaak genoeg te horen dat ik niet moet vergeten paardlief ook een knuffel van hem te geven :D

Hij zou mij nooit vragen een passie/grote hobby op te geven, net als dat ik dat niet van hem zou vragen. Dat het met het paard zo gigantisch goed uitgepakt heeft is natuurlijk super, maar ook als dat minder was geweest vindt ik het nog steeds vanzelfsprekend om interesse te tonen in elkaars hobbies, bezigheden en/of passies.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 09:26

bigone schreef:
Red Passion, een partner en dus een relatie hebben betekend voor mij in goede en slechte tijden er voor elkaar zijn, een poos geleden heb ik helaas afscheid van een zeer dierbaar persoon moeten nemen, ik ben de laatste twee weken continue daar geweest, dat kan omdat mijn partner gewoon direct de boel de boel laat en zorgt dat thuis alles doorgaat.
Natuurlijk kun je die afspraken ook met mensen buiten je gezin maken maar het voelt veilig en vertrouwd als je partner dit gewoon doet zonder dat je er eerst afspraken over moet maken, voor ons hoort het er gewoon bij. Een partner die dit niet wil of zegt dat het niet zijn hobby is en dat je je er maar mee moet redden i.g.v. nood is voor mij persoonlijk geen partner. Al helemaal niet door denigrerende en kwetsende opmerkingen te maken tegenover de visite.

Snap ik, je schrijft nu ook hetzelfde als ik aangaf. ;) Dat betekent het voor jou en dat is prima. :j Maar het is geen vaststaand feit dat een relatie zo 'hoort' te zijn.
Maar ik voel grotendeels hetzelfde trouwens, zonder wederzijds respect hoef ik geen relatie en denigrerende opmerkingen over mijn passie hoef ik ook niet. Maar praktische zaken, zeker als het om mijn hobby's gaat, verwacht ik niet van mijn partner, dat scheelt een hoop teleurstellingen. ;)

mrs_ed

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 10:42

ook ik had in het begin best moeite om wat aandacht te vragen van mijn partner voor de paarden. Hij was er niet in geïnterresseerd, en de keer dat hij wel (na enig aandringen) meeging keek hij letterlijk de andere kant op... Niet zo leuk, voornamelijk omdat ik wel altijd interesse in zijn hobby had getoond en ook meerdere keren met hem meeging als hij weer eens op pad ging voor zijn hobby. Ik heb daar regelmatig met hem over gesproken en moet zeggen dat dat wel geholpen heeft. Hij zal nog steeds niet uit zichzelf meegaan, maar vraagt nu wel regelmatig of het goed ging. Als de stro-opslag in de zomer moet worden aangevuld dan is hij aanwezig om dat te helpen verslepen, wel onder enige aanmoediging hoor (zeg schat, wist jij dat ik zwetende mannen zeeeer sexy vind? :D ).

In gezelschap heeft hij in het begin van onze relatie ook wel eens lacherig gedaan over de paarden, dan plaagde ik hem gewoon terug over zijn hobby. Moet kunnen vind ik. Op het moment (en die zijn er ook wel geweest) dat hij zover ging als de vent van de TS, dan kreeg hij later de wind behoorlijk van voren. Plagen, ok. Maar denigrerend doen over mijn vrijetijdsbesting, mijn passie is echt een no-go. De bedoeling van een relatie is dat je elkaar versterkt en steunt, op welke manier dat is, is voor iedereen anders.

Het lijkt me dat de TS eens een hartig woordje moet gaan spreken met haar vent. Je kunt niet verwachten dat hij ineens wel interesse gaat tonen in je hobby, maar je moet elkaar wel respecteren en interesse tonen voor elkaars hobby. Op het moment dat hij in gezelschap zich zo uit over je hobby is het moeilijk om je daartegen te verweren en dat is misschien nog wel erger dan het feit dat hij geen interesse in jouw passie heeft.

En inderdaad, even een zware jerrycan tillen valt bij mij niet onder het kopje "interesse", maar onder galant zijn. Even elkaar een handje helpen heet dat. Dat doe je voor hem toch ook wel eens ;)

BELIZE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 10:51

Sorry, maar mij komt het behoorlijk egoïstisch over. Als mijn vriend dat bij mij zou doen en ook zo moeilijk over het huishouden zou doen, dan is de grens bij mij heel snel bereikt. Dan zou ik in het huishouden gaan staken en hem veel succes ermee wensen.
Als je van iemand houdt, dan moet hij ook respect hebben voor jouw passie. Als hij ziek is dan doe je toch ook weleens dingen voor hem?

palham

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-10 12:29

Ibbel schreef:
Ik denk dat het grootste probleem van TS niet is dat-ie zich er totaal niet mee bemoeit, maar dat de pijn zit in het feit dat-ie haar aanvalt hierover in het bijzijn van vrienden. Dat DOE je niet. Al staat je huwelijk op instorten, voor de buitenwacht hou je de schone schijn op.

Wat wel duidelijk is, is dat de zaak kennelijk wel erg hoog zit bij je man, want hij kan zelfs z'n frustratie niet voor zich houden in het bijzijn van 'vreemden'. En daar zou je dan wel aan moeten werken of het iig bespreekbaar maken, want als dit zo hoog zit, dan gaat dit op termijn echt de hele relatie (en zo te lezen is die al niet denderend) kosten. Áls je je relatie nog een kans wilt geven, vraag dan wát hem zo dwars zit en wat jij kunt doen om het voor hem beter te maken. Dan kan jij daarna zeggen wat jij graag zou willen dat hij doet. Maar eerst vragen wat híj wil, want híj heeft het probleem.

Bedankt voor alle reacties. Heir heb ik zeer veel aan.
Ibbel: dit is precies de kern waar het zit, zaosl ik het voel en ik moet echt op korte termijn met hem hierover een heel open gesprek gaan voeren. Zoals ik het zie (en dat is alleen mijn kant van het verhaal) heb ik al veel moeite gedaan minder op stal te zijn. Voorbeelden: ipv elke morgen voeren en 8 ker per week rijden naar nu 5x keer per week opstal met grondwerk met de jongste. Voor de anderen heb ik dus een leaser en bijrijders, waar ik zelf ook blij mee ben. Ik had dat ook voor mezelf gedaan, omdat het me gewoon teveel werd. Mijn oudste paard kan ik echt niet verkopen. Misschien de 5-jarige, maar alleen als de 3-jarige een goed paard wordt, die is aan het genezen van een hoefbeenbreuk. Mijn hobby is mijn passie en ik pas me aan, en neem ook een zaterdag of zondag vrij om gezamenlijk met hem iets te doen. Hij hoeft niet te helpen, maar als het met mij niet goed gaat, kan ik ook helpen. IK help hem ook, als hij ziek is, maar hij heeft niet zo'n uitgebreide hobby als ik heb

Snor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 13:58

Ik heb gelukkig een vriend die niet echt iets met paarden heeft maar me maar al te graag wil helpen. Hij helpt graag mee op stal, vind het GEWELDIG om met de trailer te rijden (en kan dat ook nog eens erg goed) en vind het net als ik leuk om te voeren. Ik geef hem 1 keer per week paardrijles op mijn paard. Hij heeft zelf ook een erg tijdrovende baan/uit de klauwen gelopen hobby en die delen we ook samen dus ik ga ook wel eens mee helpen met zijn klussen als geluidstechneut (ik doe lichttechniek). Ik heb het erg getroffen :)

Ik zou een open gesprek voeren met je man en vragen wat hij precies vervelend vind aan je hobby, ben je te vaak weg? Heeft hij het gevoel dat je er niet voor hem bent? Maar ik zou ook jouw bezwaren ter tafel brengen: vraag of hij niet wat in het huishouden kan doen zodat jullie aan het eind van de dag wat tijd over hebben om samen bijv. op de bank te zitten met een wijntje. En vertel hem eerlijk dat je de opmerking die hij maakte vervelend vond.

farahmunda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 14:16

Lastig probleem.
Mijn vent dacht ook ooit dat die hobby van mij wel over zou gaan. :+
Hij heeft wel erg moeten wennen aan het feit dat de paarden nogal veel door mijn hoofd spoken,
maar inmiddels weet hij niet beter :Y)
Dat snapt ie gelukkig nu wel, het gaat nooit weer over, mijn paardenliefde/ dierenliefde is voor altijd!

Hij vindt wel dat het mijn hobby is en dat ik het dan ook zelf moet doen. Zo hebben mijn ouders dit ook
altijd gezegd. Dus ik wilde een pony, dwz ook zelf voeren, verzorgen, mesten e.d.
Prima helemaal niet erg.

Maar als de nood aan de man is zal hij mij wel helpen. Hokken uitmesten kan hij als de beste en snelste,
paarden buiten doen met mij is ook geen probleem, probleempaard scheren prima, zadel uit de auto sjouwen ook,
mee om een paard te bekijken doet ie ook nog.
Ik heb eigenlijk niets te klagen sinds hij mijn hobby/ passie respecteerd.

Respect (in je relatie) is dan ook wel waar het om gaat naar mijn idee.

edit:
ts ik hoop dat je er een beetje uit komt met dit topic, succes en sterkte

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 14:26

Ts, was je al met de paarden bezig toen jullie bij elkaar kwamen of ben je hier later mee begonnen?
Je ziet namelijk soms nog wel eens partners verzuchten dat alles voor de paarden moet wijken, verhuizen naar een huis met land, bijna nooit op vakantie gaan en misschien ( weet niet hoe oud hij is) zit hij wel in de penopauze }> en denkt hij , is dit het nou? En dan kunnen ze errug zielig zijn, maar dat is geen excuus voor zijn gedrag. Toch maar het gesprek aangaan maar dan vertellen uit jouw gevoel, dus hoe jij je voelt als hij zoiets flikt en hem niet aanvallen want dat werkt averechts, succes.

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 15:25

aangezien het hier gaat over hobby's (en dan mn een paardenhobby) binnen een relatie en hoe daarmee omgaan ligt het accent van dit topic meer op het relationele aspect dan op de paarden. Daarom dus :
TAO -> LZP

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 15:31

Mijn ex heeft niets met paarden en hielp mij ook in niets (ook niet met zware dingen of als ik ziek was). Ik heb er destijds niet eens aan gedacht om hem te vragen, ik regelde het altijd met stalgenoten. Geeft mij een gerust gevoel (zij weten immers hoe het zit met voeren; of als mijn paard onverhoopt kreupel loopt, mijn ex zou dat echt niet zien hoor :n ) en hij zal er ook niet vrolijker van worden als hij die verantwoordelijkheden "even" op z'n schoot krijgt geworpen.

Ik zou hem ook niet helpen met optuigen van zijn windsurfspullen (sterker nog; hij zou het me niet eens toevertrouwen := ).

De opmerking eerder in dit topic "hij kookt zeker ook niet" vind ik totaal niet relevant, dat is noodzaak, levensbehoefte (wel/niet koken an sich is weer een heel andere discussie) en heeft niets met hobby's te maken.

Edit: Het zou inderdaad wel fijn zijn als je man wat meer interesse of begrip zou tonen.
Ik kreeg ook vaak genoeg opmerkingen naar m'n hoofd geslingerd, maar maakte voor hem genoeg concessies (jammer dat hij dat niet altijd inzag := ).
Gelukkig had mijn ex ook een passie, waardoor hij wel begrip toonde voor de mijne :j
Laatst bijgewerkt door Lins_Vetra op 29-11-10 15:36, in het totaal 1 keer bewerkt

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 15:36

heeel lastig! in elk geval al heel knap dat je de stap al hebt genomen om wat hulp in te schakelen van een bijrijdster en verzorgster en dat je zoals ik hier boven lees al hebt na gedacht over de verkoop!

heb zelf ook 3 paardjes en tijd kost het idd heel erg!
is het eventueel een optie om op een stal te gaan staan waar wat meer voor je gedaan word? en dan eventueel je bijrijdster mee te laten delen in de koste! scheelt je zelf heeel veel tijd en rust!

ben zelf ook van een stal waar ik alles zelf moest doen na een stal met vol pension gegaan! mijn vriend vind het heerlijk ga na stal wanneer het uit komt en heb inmiddels ook tijd voor mezelf!

maar praat er over vraag specefiek aan hem wat hem zo dwars zit dat hij het zo openlijk uitspreekt! mss maak je je zorgen om niets en was het anders bedoeld als jij nu opvat

Charlottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 15:39

Mijn vriend vond het eerst ook helemaal niks maar is (gelukkig) helemaal bijgedraaid :)

Vanaf het begin wist ik dat hij niks met paarden had, dus vroeg hem ook nooit mee. Bood hij het zelf een keer aan (was toch wel nieuwsgierig) en vind het nu toch wel heel leuk :) Beetje rommelen op het erf of in stal, paardjes poetsen of mee wandelen vindt hij ontzettend leuk. Iedere keer weer als hij zegt ik ga mee sta ik hem heel verbaasd aan te kijken :P

Had vanaf het begin de instelling mijn hobby, hij mag zijn eigen mening hebben. Maar nu wil hij later toch ook wel paardjes bij huis hebben, hij vind het wel HEEL erg leuk :D

Lastig dat je man zo doet ... Niet om heel banketstaaf te zijn maar het komt voor mij over dat hij niet heel respect heeft voor je hobby. Klussen waarvan je gaat stinken ok, maar jou met iets simpels kunnen helpen als je er toch bent en dat niet doen ... Dan zal die van mij dat terug krijgen.

_Evelyn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 15:40

ik ben beetje van mening "wie mij doet kiezen, die verliest"...

Dat wil daarom niet zeggen dat hij overal vrolijk meet moet gaan, maar mij wel mijn ding laten doen en me het ook van harte gunnen :-)
Laatst bijgewerkt door _Evelyn_ op 29-11-10 15:42, in het totaal 1 keer bewerkt