Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Quandro schreef:Lailaa schreef:Dan mag je echt van geluk spreken zeg!
Heb al een keer eerder gehad dat de aanklacht werd ingetrokken.
Mijn naam was fout genoteerd.
Lang leven het geen aandacht scheken van de politie acedemy aan het vak foutloos-overschrijfen.
JessAndHope schreef:Waarom denkt iedereen dat als je 19 bent (of in mijn geval 21) achterlijk bent? Dat je nog niet zo lang je rijbewijs hebt, owkeej... dat snap ik, maar er zijn 19 jarige die meer verkeersinzicht hebben dat een 53 jarige... Dus ik denkt in dit geval dat TS echt wel goed heeft gekeken hoe of wat.
Kiwipitje schreef:@sporter: Dat gaat niet om het er mee eens zijn of niet. Dat gaat om wat ik van een persoon denk die zoiets doet en daar zo over praat.
Cayenne schreef:Wat een geluk zeg!
Maar kom op zeg... je nagels vijlen onder het rijden, dat kan gewoon niet.
Je bent nog maar 19 en dan al zulk rijgedrag. Meid kijk toch uit.
@JessAndHope, als je je nagels zit te vijlen onder het rijden vind ik dat niet getuigen van goed inzicht.
Cayenne schreef:Neej schreef:Politie bellen is in zo'n situatie niet zinvol hoor Specials, die komen namelijk normaliter niet als er geen gewonden zijn gevallen
Dat is hier heel andersZe staan al voor je neus wanneer je de telefoon ophangt
Maar ze zijn sowieso erg behulpzaam hier (in de goede zin van 't woord)
JessAndHope schreef:Omdat de meeste wel even schrikken en zodoende dus wél afstand houden
Creatas schreef:JessAndHope schreef:Omdat de meeste wel even schrikken en zodoende dus wél afstand houden
Ja of dusdanig schrikken dat ze heel hard remmen en opzij schieten, over de kop slaan of een ander aanrijden..
Wil niet zeggen dat het dan niet hun schuld is... maar hoe voel jíj je als je dát in je spiegel ziet gebeuren omdat jij even je rem aantikte?