Rijleggings bij de action?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 01:38

Je hebt nu laarzen van Tommy Hilfiger, dat zijn net springlaarzen, met van die jachtkappen erop. En een dummyspoortje!
Mijn nichtje en ik hebben ons een breuk gelachen... Oerlelijke dingen :+

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 12:04

sidneey

Re: Rijleggings bij de action?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 12:37

Hihi en ik schaamde me van de week nog, omdat ik na het paardrijden snel naar de apotheek moest. Wel makkelijk, dat hoeft dus niet meer! Denk alleen dat de geur nog niet bij iedereen in de smaak valt, haha!

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 12:41

Ik heb niet zo een rijlegging maar ik heb wel een rijlegging van de kruidvat en het zit echt goed en is makkelijk om in te rijden .

AlzahraShams

Re: Rijleggings bij de action?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 12:55

Haha ja ik heb ze ook gezien, wel echt baggerkwaliteit :')

Dus jongens, ik kan dinsdag veilig in mijn rijkleding naar school? Moet gelijk door naar de paarden :')

Ik zie ook steeds vaker van die meisjes rondlopen met die rubberen rijlaarzen die ik droeg toen ik net begon met rijden, hahaha _O- vind 't er echt niet uitzien, maar ach, 't is mode, dus dan moet iedereen het schijnbaar dragen :=

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 13:07

Ik had het ook al een aantal keer gezien met uitgaan, die meiden met een broek met zitvlak en dan van die look a like rijlaarzen eronder.....en ik me 2 uur voor het uitgaan nog helemaal omkleden, niet meer nodig dus.

Maar dan moet je een moeder hebben die totaal niet op de hoogte is van deze mode......
Komt mijn nicht vorige week in zo'n outfit op mijn dochters verjaardag en zegt mijn moeder doodleuk.....god meid ik wist niet dat jij ook op paardrijden zat, geen tijd gehad om je om te kleden??? wil je even een broek van mij lenen??? zit je ook niet zo ongemakkelijk in je rijkleding :=

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 13:23

hetlevenwint schreef:
Ik heb niet zo een rijlegging maar ik heb wel een rijlegging van de kruidvat en het zit echt goed en is makkelijk om in te rijden .

Die heb ik ook gekocht. Maar die lijkt echt niet op een rijbroek hoor! :n Hij zit overigens goddelijk dus ben meteen terug gegaan om er nog een te halen. Maar ik draag ze gewoon als legging. Die van de action (heeft een collega dus) lijkt veel meer op een paardrijbroek w.d.b.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 13:47

deedee19 schreef:
hetlevenwint schreef:

Die heb ik ook gekocht. Maar die lijkt echt niet op een rijbroek hoor! :n Hij zit overigens goddelijk dus ben meteen terug gegaan om er nog een te halen. Maar ik draag ze gewoon als legging. Die van de action (heeft een collega dus) lijkt veel meer op een paardrijbroek w.d.b.

het lijkt inderdaad niet op een rijbroek maar het zit heerlijk en is makelijk om in te lopen/rijden . Ik heb er jammer genoeg maar 1 wij krijgen onze post altijd laat en ze hadden alleen nog maat L en we wisten niet of het ging gaan dus we hebben maar 1 meegenomen ( ie ging ) . Maar we konden geen meer bijhalen :(

Die van de action weet ik niet, ik woon in België dus geen idee of ze ze hier ook hebben ik zal als ik eens bij de action raak is kijken :)

mvg.