Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
In mn kamer had ik een doos staan met zooi er in dat ik nog uit moest zoeken. Liet een sleuteltje vallen van mn werk, zag hem onder mn bed verdwijnen. Ik was laat, had een reservesleutel voor de pak liggen en vertrok. Bij terugkomst wilde ik sleutel onder mn bed uit halen; niet te vinden. Uiteindelijk godsganze vloer afgezocht; sleutel nog steeds niet te vinden. Maanden later had ik dan eindelijk die doos uitgezocht, en tilde hem uit mn kamer. En wat bleek werkelijk mídden onder die doos te liggen? Juist; de sleutel

Martine_R schreef:Misschien had diegene waarvan je een belangrijk smsje zou ontvangen een smsje verstuurd waar hij/zij later spijt van kreeg, is naar je huis geraced en heeft je telefoon meegenomen!![]()
JA DAT IS 'EM
(mocht je hem daar nou willen halenn, wil je dan meteen m'n sleutels meenemen die een half jaar terug uit m'n tas zijn gesprongen?) 

cijsalover schreef:heidiLOVER schreef:Nou ik neem toch aan dat je zus het dan allang wel had toegegeven toen jij zelfs je abonnement ging opzeggen en al een nieuwe mobiel hebt gekocht. Wel raar dat hij zomaar weg is en dat je hem ook nergens kunt horen ..
Misschien durft ze het niet meer te zeggen nu het al zo uit de hand is gelopen?
Pentax schreef:Zal je zien dat je hem in je broekzak hebt, ik vind daar ook altijd alles wat ik kwijt ben terug.
'liefff weet jij waar de sleutels zijn?' om dan 3 kwartier samen te gaan zoeken en er dan achter te komen dat ik ze in mijn broek heb zitten...
dutchy_ schreef:Wat vreemd, ik ben echt benieuwd of hij nog terecht komt en vooral waar!
Laatste tijd gebeurt dat bij mij ook heel vaak. Maandag nog, ik zag dat het licht op de overloop van de zolder aan stond. Dus ik deed het uit, liep naar de badkamer om mijn tanden te poetsen. Kom eruit en het licht staat wéér aan. Dus ik aan mijn zus gevraagd, waarom ze het nou weer aan had gedaan en of ze het voortaan ook gewoon zelf weer uit kan doen. Was ze beneden en is ze helemaal niet boven geweest. En ik weet echt 100 procent zeker dat ik het licht UIT heb gedaan!
Bij ons klappert de deur vaak op zolder, ga ik hem dichtdoen, doe ik iets anders, klappert ie weer
silvana84 schreef:Echt vreemd. Soms verdwijnen dingen in het niets of vind je ze terug op de meest rare plaatsen.
Een telefoon van 2 jaar oud gaat meestal wel uit na 200 keer bellen, batterij loopt snel leeg.
Laat ons zeggen zeker 30 keer. Dat kan idd een verklaring zijn, dat ie daarom rap is uitgevallen.