Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lisann__ schreef:Ik heb ooit een hele gevaarlijke blonde actie gehad.
We reden van Amsterdam naar Eindhoven, en de hele weg lang zat er al een vlieg in de auto. Ik al een uur lang op jacht naar dat beest, gaat hij ineens op het stuur zitten, ik grijp mijn kans en mep met een rontgang op het stuur.Bestuurder (goede vriend) Schrok zich wezeloos, en trapte als een idioot op de rem. De hele inhoud van de auto lag ineens tegen de voorruit. Oeps..
![]()
Gelukkig was het een doordeweekse dag en 0:30 uur. Anders had ik er wss minder hard om kunnen lachen.
Plien91 schreef:Mijn beste vriendin en ik gingen ooit haar hond uitlaten. Aan het einde van het rondje kwamen we erachter dat we de hond niet hadden meegenomen, dan sta je ook even stom te kijken!
anne_bento schreef:ik ben dan wel niet blond maar kan toch wel degelijk blonde opmerkingen maken![]()
Zo stond ik 2 dagen geleden bij de halfords te kijken voor nieuwe stoelhoezen voor in de auto...zat me helemaal op te winden dat ze alleen hoezen voor een Seat hadden, snapte er niks van, had weinig zin om te vragen waarom dat was omdat alle verkopers druk waren, dus kwaad de winkel uitgelopen.
Om er onderweg naar huis achter te komen dat Seat natuurlijk niet het merk auto is maar Seat, van zittingben ik even blij dat ik het niet ñagevraagd heb in de winkel
paardenfreak schreef:ik ging voor het eerst na een musical.. alleen.
dacht goh leuk eind.. toen het doek na beneden ging.
nu snel na de auto.. voor de drukte..
toen ik dus bij de auto was en de garage uitreed..
reed er helemaal niemand weg.. er stonden wel mensen buiten te roken.. ik rij een rondje.. en keek weer rond,.. nog geen auto's weg..
was dus de pauze.. heb maar buiten de parkeergarage geparkeerd en weer na binnen gegaan om wel het einde te zien.
Urielle schreef:Lisann__ schreef:Ik heb ooit een hele gevaarlijke blonde actie gehad.
We reden van Amsterdam naar Eindhoven, en de hele weg lang zat er al een vlieg in de auto. Ik al een uur lang op jacht naar dat beest, gaat hij ineens op het stuur zitten, ik grijp mijn kans en mep met een rontgang op het stuur.Bestuurder (goede vriend) Schrok zich wezeloos, en trapte als een idioot op de rem. De hele inhoud van de auto lag ineens tegen de voorruit. Oeps..
![]()
Gelukkig was het een doordeweekse dag en 0:30 uur. Anders had ik er wss minder hard om kunnen lachen.
Hier net zoiets: mijn vriend zat achter het stuur en we waren best een lange rit aan het maken, op de snelweg, al een paar uur en op een gegeven moment wordt er dan niet zoveel meer gezegd, beetje naar de radio luisteren enzo. Maar ik zie ineens een spin tegen het dak zitten, net boven zijn hoofd en ik vind dat echt enorme griezels dus ik krijs ineens als een bezetene terwijl ik naar (een punt net boven) zijn hoofd wijs.
Dus vriend bijna een hartwip, slingert nog net niet tegen een auto op de andere rijstrook![]()
Dus hij ziet die spin, witheet op mij dat ik daarom gilde![]()