Toppunt van blondheid

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 21:57

ikke mijn portomonnee en cap op spatbord van de trailer laten liggen toen k wedstrijd had... Haha! Gevonden door lieve mensen die gebeld hebben (nr zit in portomonnee :P)

Sodeletuut

Re: Toppunt van blondheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 21:58

Haha, cap kon je wel vervangen zeker :P

Sjeempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 22:02

tankdop ben ik nog nooit vergeten gelukkig. wel ooit eens gehad dat we met de honden naar de DA waren geweest. wij hadden toen nog een ford busje die je automatisch op slot kon doen terwijl de achterdeuren nog openstonden. was toen bloedheet en er lag niks beangrijks achterin dus hadden we de deuren open laten staan zodat t niet bloedheet was daar achterin voor de honden als we klaar waren. vervolgens honden achterin de auto, riemen erin gegooit en de deuren dicht gesmeten om er vervolgens achter te komen dat ik de sleutel erbij had gegooid en dat de deuren dan wel vergrendelen. daar stonden we dan, naast de auto met de honden erin :+ oepss. iemand van de garage laten komen die met veel moeite t raam achteruit eruit heeft gehaalt, sleutel gepakt en bij de garage het raam er weer in laten zitten. grapje kostte iets van 40 euro geloof ik :o

Hommage

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 22:05

spOttiee schreef:
Ik reed eens met mijn vader op de weg, vlakbij een tankstation, en op het dak van de auto voor ons daar lag nog een bos bloemen op! _O-

Was ik dat niet toevallig met mijn vader :+ ?
Haha is ons 2x gebeurd, 1x een bos bloemen en 1x een portemonnee :')

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 22:05

Hahaha! _O- Weet er nog 2..
Waarom staan blondjes vaak boven op een pet?
-dan kunnen ze alles opvangen wat hun petje te boven gaat.

Waarom is het goed om een blondje als passagier te hebben?
-Dan kun je op een invaliede parkeerplaatst parkeren.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 22:06

En nog 1 , ik ben doof aan mijn linker oor , want die is weer eens dicht/ontstoken. (dank je wel hond die mijn oor vroeger lekker vond).
Nu was het zo dat mijn mountainbike totaal niet meer goed remde, achterrem was dood, en voorrem remde als mn achterrem.

Dus nieuwe remblokken, vriendlief zou die er op zetten , maar hij had die sleutel er niet voor.
Dus een kameraad van ons zou die brengen.

Komt m'n vriend de kamer in "Weet *naam* wel welk sleutelnummer"?.
Ik antw :"Natuurlijk hij weet toch ook altijd welk nummer hij moet aanbellen als ie hier komt >;) ".

Vriend? :? >;) eh? En daarom weet ie welke sleutel hij moet hebben voor je fiets?". ik vroeg niet of ie ons huisnummer weet? _O-

Domper :\

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 22:06

Lisann__ schreef:
Ik heb ooit een hele gevaarlijke blonde actie gehad.
We reden van Amsterdam naar Eindhoven, en de hele weg lang zat er al een vlieg in de auto. Ik al een uur lang op jacht naar dat beest, gaat hij ineens op het stuur zitten, ik grijp mijn kans en mep met een rontgang op het stuur. :wow: Bestuurder (goede vriend) Schrok zich wezeloos, en trapte als een idioot op de rem. De hele inhoud van de auto lag ineens tegen de voorruit. Oeps.. :+

Gelukkig was het een doordeweekse dag en 0:30 uur. Anders had ik er wss minder hard om kunnen lachen. :=

Hier net zoiets: mijn vriend zat achter het stuur en we waren best een lange rit aan het maken, op de snelweg, al een paar uur en op een gegeven moment wordt er dan niet zoveel meer gezegd, beetje naar de radio luisteren enzo. Maar ik zie ineens een spin tegen het dak zitten, net boven zijn hoofd en ik vind dat echt enorme griezels dus ik krijs ineens als een bezetene terwijl ik naar (een punt net boven) zijn hoofd wijs.
Dus vriend bijna een hartwip, slingert nog net niet tegen een auto op de andere rijstrook :=
Dus hij ziet die spin, witheet op mij dat ik daarom gilde :o

Dit jaar ook nog een soortgelijke variant maar dan mijn dochter die hele verhalen aan het vertellen was en ineens zei: Mamaaaa, kijk dan! Dus ik kijk boven me, monsterlijke spin net boven mijn hoofd, net geen ongeluk gemaakt en auto aan de kant gezet en zeer heldhaftig opgesloten in een leeg flesje sinaasappelsap en op straat gegooid. (anders durfde ik niet meer te rijden O:) )

En maandag op de paardenmarkt kreeg ik een plaats aangewezen voor de kerk aan het begin van de markt. Nou, apart, zo dichtbij, zouden alle plaatsen dan al vol zijn dat de straten in het dorp gebruikt worden? :o? Dus ik haal de wielklem eruit om mijn trailer op slot te zetten, komt er een parkeerhulp: 'Mevrouw, u mag hier niet parkeren hoor, dit is de loszone.' 'Oh, oke, ik vond het al raar, waar moet ik dan parkeren? Want ik heb helemaal geen paard bij, ik kom kopen! :P '
Toen ik ook nog vastreed in de blubber terwijl een medebokker die mee was een paar kilometer verderop met mijn nietaandehandmeetenemen veulen op het kerkplein stond te wachten om op te laden was het feest wel helemaal compleet. Die mannen zullen ook gedacht hebben, wat een dom wijf! En ze hadden nog gelijk ook. :7

Een vroegere studievriendin trouwens ook. Die schreef bij een tentamen op dat de Romeinen woonden in Romeinenland omdat ze er niet op kon komen. Heb je daarvoor net 2 maanden hoorcolleges Oudheid gehad bij de lerarenopleiding geschiedenis :o?

En toen ik zwanger was van Gioya had ik ernstige zwangerschapsdementie. Ik zette steeds maar de yoghurt op de aanrecht ipv in de koelkast dus die bedierf na een keer yoghurt eten. Toch best zonde! Dus op maandag bedacht ik me: :)* Ik gooi het bedorven pak niet weg, maar ik laat het staan. Dan zie ik het staan, en zet ik het verder in de koelkast. Slim toch?
Nou, vrijdag stonden er 5 pakken yoghurt broederlijk naast elkaar op de aanrecht en het kwam nog steeds niet in me op dat de yoghurt in de koelkast moest :x

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 22:09

Mijn hond ben ik ook een keer vergeten. Ik neem hem meestal mee naar de paarden en daar hebben ze een kennel waar ik hem altijd in doe als ik even naar binnen ga. Lekker wat gedronken en rij naar huis. Zag nog wel dat er iemand naar buiten kwam maar ben gewoon door gereden. En pas na 10 minuten kwam ik er achter dat ie daar nog zat. Kon ik weer terug :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 22:11

owja haha nog 1 stond ik met een vriendin in een groothandel, kijkend naar een etiket met "paardengel".... Heeft echt lang geduurd voor we door hadden dat het "paarden gel" was..

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 22:14

Ik heb ooit na het tanken mijn portemonnee op het dak laten liggen en ben zo weggereden.
Een hele lieve mevrouw reed achter mij aan met mijn portemonnee, zij was druk naar mij aan het seinen met de lampen maar ik had niks door tot ze begon te zwaaien met mijn super herkenbare portemonnee.
Ik meteen op de rem en die vrouw wel duizend keer bedankt.

Voelde me toen ook zo dom en sindsdien haal ik alleen mijn pinpas eruit want die past in mijn broekzak XD

Miekemuis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 22:19

Ojaaaa :o

Was aan het bellen met mijn vriend die toen een maand weg was. En ik maar zoeken naar mijn gsm!
Vriend vroeg wat al dat lawaai was natuurlijk "Ik zoek mijn gsm!"
Toen had ik 'm natuurlijk zelf door :p

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 22:21

Plien91 schreef:
Mijn beste vriendin en ik gingen ooit haar hond uitlaten. Aan het einde van het rondje kwamen we erachter dat we de hond niet hadden meegenomen, dan sta je ook even stom te kijken!

Haha :Y)

Ik had vorig jaar tijdens de zomer ook een blunder. We zaten met een groepje de hele dag op het strand, tegen het eind van de dag waren drie meiden naar de wc gegaan. Was best een stukje lopen dus het duurde even voor ze terug waren. Maar ondertussen zat ik maar te blaten dat ze nou toch wel op moesten schieten, want het werd heel donker en anders konden ze ons niet meer vinden. Iedereen dacht "waar heb jij het nou weer over" en ik er maar over blijven doorgaan dat het echt heel donker werd al. Had ik mijn zonnebril nog op xD

Oh trouwens over de hond vergeten ken ik er nog wel eentje :D Als mijn moeder boodschappen gaat doen, neemt ze wel eens de hond mee. Die maakt ze dan buiten vast. Nou je raadt het al; komt ze dus een keer thuis van boodschappen doen, was ze de hond vergeten. Kon ze weer terug!

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 22:26

anne_bento schreef:
ik ben dan wel niet blond maar kan toch wel degelijk blonde opmerkingen maken :')

Zo stond ik 2 dagen geleden bij de halfords te kijken voor nieuwe stoelhoezen voor in de auto...zat me helemaal op te winden dat ze alleen hoezen voor een Seat hadden, snapte er niks van, had weinig zin om te vragen waarom dat was omdat alle verkopers druk waren, dus kwaad de winkel uitgelopen.
Om er onderweg naar huis achter te komen dat Seat natuurlijk niet het merk auto is maar Seat, van zitting :+ ben ik even blij dat ik het niet ñagevraagd heb in de winkel

Hahahahahahaha _O- Ik heb hier echt dubbel om gelegen _O-

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 22:30

ik ging voor het eerst na een musical.. alleen.

dacht goh leuk eind.. toen het doek na beneden ging.

nu snel na de auto.. voor de drukte..
toen ik dus bij de auto was en de garage uitreed..

reed er helemaal niemand weg.. er stonden wel mensen buiten te roken.. ik rij een rondje.. en keek weer rond,.. nog geen auto's weg..

was dus de pauze.. heb maar buiten de parkeergarage geparkeerd en weer na binnen gegaan om wel het einde te zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 22:31

hahahha net 1 min geleden:

mijn vriend rijd elke dag met een werkbus naar zijn werk en ik met onze verlaagde vw golf naar mijn werk....
Zegt ie net "ik kon de veerpont bijna niet zien zo mistig was het"
dus ik: "zit de bumper er nog wel onder dan?" (ivm verlaagd)
hij "eh....werkbus? jij had de auto mee?"

oeps :o

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 22:47

Ach zo liet ik een tijdje terug (tijdens het verhuizen naar mijn nieuwe woning notabene!!) mijn sleutels (auto en 2 huizen) vallen toen ik uit de lift stapte..... precies in de sleuf waardoor ze in de donkere gapende diepte verdwenen :')

Uiteraard was het op zondagochtend en uiteraard had ik geen mobiel bij me, hoe kan het ook anders. Ik kon nu dus niet mijn spullen in mijn auto laden en niet mijn oude en nieuwe woning in.....
Gelukkig heeft een lieve (inmiddels ex-)buurvrouw gebeld naar de woningbouw vereniging die er ook nog geweldig voor hebben gezorgd dat ik binnen een uur mijn sleutels weer terug had.

Ik kon er gelukkig zelf hard om lachen, maar onwijs blond was mijn actie wel :+

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 23:24

paardenfreak schreef:
ik ging voor het eerst na een musical.. alleen.

dacht goh leuk eind.. toen het doek na beneden ging.

nu snel na de auto.. voor de drukte..
toen ik dus bij de auto was en de garage uitreed..

reed er helemaal niemand weg.. er stonden wel mensen buiten te roken.. ik rij een rondje.. en keek weer rond,.. nog geen auto's weg..

was dus de pauze.. heb maar buiten de parkeergarage geparkeerd en weer na binnen gegaan om wel het einde te zien.

_O- Raap me op hahaha..

Toch respect dat je in je eentje gaat zeg

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 23:26

Amira_ schreef:
_O- Zoiets gebeurd mij nou ook wel eens ( niet met de tankdop hoor :P) Kan het alleen zo snel niet bedenken..

ik herken dit met een zonnebril bijvoorbeeld _O-

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 23:39

ik heb heel lang op een stal gewerkt. Meeste waren jonge hengsten wat klaar moesten worden gemaakt voor de concoursen, maar op het andere gedeelte (waar ik niks mee te maken had) stonden de merries die gedekt moesten worden door onze hengsten. Komt er een duitser en zegt tegen mij; ik kom voor die ''stute'' ik zeg tegen mijn collega ... wat een meloot die komt brood halen (stoete is brood in het plat )

Zat een keer in de bus naar huis vanuit school. Komt er een turkse jongen naast me zitten. Helemaal geen problemen mee maar hoef er niet een half uur mee te praten. Ik helemaal gefrustreerd thuis want hij bleef maar banketstaaf. Zeg ik tegen mijn engelse collega; Stupid guy whas whole time talking to me... and i never talk with a turkey! (Turkey is een kalkoen... )

Ps ben niet rascistisch... maar hoef niet een half uur met een vreemde te praten of hij nou turks nederlands of wat anders is)

Met andere woorden mijn talen knobbel is niet zo groot!!!!

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 23:41

Zo had mn vader een keer een snoeischaar op het dak van de auto laten liggen.... Ook zo lekker handig.... Het dakraampje stond open waardoor toen ik remde de snoeischaar rakelings langs mn hoofd naar binnen kwam schieten...... Thnx pa!

paschja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 23:47

1) Mijn vader heeft een keer de tankslang van de pomp losgetrokken toen we wegreden, schijnt nogal vaak te gebeuren hoorde hij later }:0
2) We zijn al ontelbaar veel zweepjes kwijtgeraakt door na de wedstrijd het zweepje op het trailerspatbord te leggen en even later weg te rijden... :o
3) De dop van de trekhaak is ook al regelmatig van het autodak in de berm beland geloof ik }>

TuttiFrutti_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 23:48

Tijdje geleden ging ik eten met een paar vriendinnen in de bakker bij ons in de buurt.
Die hadden broodje ´hete kip´.
Dus ik bestel een broodje hete kip, zegt die vriendin van me,: hij is wel heet he!? weet je het zeker?
Waarop ik zei: Niet erg, ik laat m wel afkoelen..... :)* juist ja, iedereen lachen en ik snapte niet waarom...
En ik ben niet blond ;)

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 23:49

Ik heb ook een enorm, enooooorme blonde actie gehad. := Ik was aan het tanken en direkt nog wat aan het rommelen in de achterbak, hoedeplank inhaken etc. (Ik pak soms de auto van mijn ouders in het weekend en die hebben rommel in de achterbak die ik vrienden wil besparen) In de tussentijd was er aan een andere zuil een lugubere kerel komen staan, echt heel eng aan het staren. Dus ik schiet een beetje in de stress en wou snel weg. Dus ik doe al naar voren lopend de achterklep dicht. Dacht ik. Als dat ding dan niet over een bepaald punt heen komt gaat hij dus gewoon weer open.

En juistttt waar kwam ik daar achter? Op de autobaan! En ik me eerst nog aan het afvragen en aan het foeteren waarom die mensen achter me seinen met vol-licht gaven. :roll: Naja ik denk dat het in het totaal nog geen minuut duurde voordat ik het doorhad, maar ik dacht dat je daarvoor niet zomaar op de vluchtstrook mocht stoppen. En ben dus zo nog 3/4 minuten doorgereden voordat er een uitrit was. Heb gecontroleerd of alles er nog in lag, en daarna nog een keer terug gereden en gecontroleerd. (net alsof, áls er wat zou liggen je dat gewoon kan gaan pakken :') )

Heb de actie eerlijk aan papa opgebiecht en hij heeft nog niet doorgehad dat één van zijn handschoenen toch wel verdwenen is. :o

amber2588

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 00:14

Ik liet m'n telefoon bij het instappen in de (door gereedschapkasten erg krappe) garage onder de auto laten vallen. Dus ik dacht, ik ga me hier niet in bochten wringen, ik zet de auto er wel ff uit. Lag ie dus precies achter het voorwiel...

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 00:17

Urielle schreef:
Lisann__ schreef:
Ik heb ooit een hele gevaarlijke blonde actie gehad.
We reden van Amsterdam naar Eindhoven, en de hele weg lang zat er al een vlieg in de auto. Ik al een uur lang op jacht naar dat beest, gaat hij ineens op het stuur zitten, ik grijp mijn kans en mep met een rontgang op het stuur. :wow: Bestuurder (goede vriend) Schrok zich wezeloos, en trapte als een idioot op de rem. De hele inhoud van de auto lag ineens tegen de voorruit. Oeps.. :+

Gelukkig was het een doordeweekse dag en 0:30 uur. Anders had ik er wss minder hard om kunnen lachen. :=

Hier net zoiets: mijn vriend zat achter het stuur en we waren best een lange rit aan het maken, op de snelweg, al een paar uur en op een gegeven moment wordt er dan niet zoveel meer gezegd, beetje naar de radio luisteren enzo. Maar ik zie ineens een spin tegen het dak zitten, net boven zijn hoofd en ik vind dat echt enorme griezels dus ik krijs ineens als een bezetene terwijl ik naar (een punt net boven) zijn hoofd wijs.
Dus vriend bijna een hartwip, slingert nog net niet tegen een auto op de andere rijstrook :=
Dus hij ziet die spin, witheet op mij dat ik daarom gilde :o

:)) := *ziet het helemaal voor zich

Ik heb inderdaad ook ooit 1x de tankdop op het dak van de auto laten liggen. Gelukkig hoorde ik hem op een gegeven moment vallen en ben ik terug kunnen rijden om 'm te zoeken. Gelukkig gevonden :Y)

Een blonde actie die minder goed afliep, was de volgende: iedere maandagochtend nam ik de trein naar Nijmegen, waar ik studeerde. Normaal gesproken werd ik naar het treinstation gebracht, maar dat weekend waren zowel mijn ouders als mijn zusje er niet. Dus ben ik op maandagochtend zelf met de auto naar het station gereden. Ik parkeer de auto. Doe de sleutels van de auto alvast in mijn weekendtas, die nog achterin lag. Ik stap uit en doe de deuren van de auto al handmatig op slot. Ik wil de kofferbak openen om mijn weekendtas eruit te halen... zit de kofferbak op slot en mijn autosleutels zitten in de weekendtas. Ben dus helemaal naar huis kunnen lopen ( := ), heb thuis naar een reservesleutel gezocht en ben op de fiets naar het station gereden. Heb alsnog de weekendtas uit de auto kunnen halen en heb de trein naar Nijmegen gepakt. Voelde me toen wel heel erg blond. :o