Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mossel schreef:SpikkelFire schreef:Ja maar hij is Sinterklaas vanaf 1986![]()
Hij heeft wel altijd leuke opmerkingen idd.
TS vroeg in de OP hoe oud hij nou zou zijn
eempiej schreef:Ik ben om half 1 snel naar huis gefietst na mn werk. Gelukkig nog even kunnen kijken!
Maar wat was het snel af. Volgens mij zat ik 'vroeger' de hele middag voor de tv de intocht te kijkenEn nu was het maar 3 kwartier.
Wat is trouwens het verhaal van dit jaar? Ik moet woensdag onverwacht zwarte piet zijn maar ik heb het echt niet gevolgdwie kan me helpen?
eempiej schreef:Ik ben om half 1 snel naar huis gefietst na mn werk. Gelukkig nog even kunnen kijken!
Maar wat was het snel af. Volgens mij zat ik 'vroeger' de hele middag voor de tv de intocht te kijkenEn nu was het maar 3 kwartier.
Wat is trouwens het verhaal van dit jaar? Ik moet woensdag onverwacht zwarte piet zijn maar ik heb het echt niet gevolgdwie kan me helpen?
d0nnaa_dan schreef:Ohja, en de wegwijs-piet is met pensioen. Helaas, want die vond ik echt geniaal
d0nnaa_dan schreef:eempiej schreef:Ik ben om half 1 snel naar huis gefietst na mn werk. Gelukkig nog even kunnen kijken!
Er was een kruipende zak in het ruim van het schip gevonden. Toen is de welles-piet achter de zak aangegaan, en er bleek een pietenbaby in te zitten!
Maar, dat mag Sinterklaas niet weten, want dan wil hij de pietenbaby direct terugbrengen naar Spanje. Met als gevolg dat de kinderen hier geen cadeautjes krijgen, dus moest welles-piet de pietenbaby in het pietenhuis verstoppen (wat een zin)
Dat is zo'n beetje het verhaal. Ohja, en de wegwijs-piet is met pensioen. Helaas, want die vond ik echt geniaal