intocht van sinterklaas

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eenitraM

Re: intocht van sinterklaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 16:26

Mwaaaah.. :'( En dat zit je, zoals mij in Ethiopie. Waar je helemaal geen Sinterklaas kan ontvangen op tv.

Wat voel ik me nu beroerd.

Nagano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-10 16:31

)(
Mossel schreef:
SpikkelFire schreef:
Ja maar hij is Sinterklaas vanaf 1986 :+
Hij heeft wel altijd leuke opmerkingen idd. :')

TS vroeg in de OP hoe oud hij nou zou zijn ;)

maakt niet uit hoor weet nu hoe oud hij is
vind het al knap als je op je 76ste toch nog op een paard stapt en zo goed er uit blijft zien :D
ik neem echt mijn petje af voor onze sint (voor mij de enige echte :D :D )
hoop dat hij het nog lang/kan blijven doen
moet niet er aan denken dat er een andere sind op amirico zit
en die baby piet zo leuk
maar wat is daar nu mee gebeurt kon helaas het einden niet zien (die stome boodschappen moeten er ook komen)

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 16:32

eempiej schreef:
Ik ben om half 1 snel naar huis gefietst na mn werk. Gelukkig nog even kunnen kijken!
Maar wat was het snel af. Volgens mij zat ik 'vroeger' de hele middag voor de tv de intocht te kijken :oo En nu was het maar 3 kwartier.

Wat is trouwens het verhaal van dit jaar? Ik moet woensdag onverwacht zwarte piet zijn maar ik heb het echt niet gevolgd :P wie kan me helpen? :P

Nee hoor, was al bezig vanaf 12 uur ;)

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 16:38

Hb MM Huybrechts dit jaar ook niet gezien.
Wel John Jones nieuw als vergeet-Piet!

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 16:38

Klopt, MM zei op twitter al dat Sorry Piet niet meedeed :\

pieteritus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 17:48

Wij hebben vandaag ook gekeken, kids helemaal hyper en ik kwam erachter dat ik helemaal geen schoen-snoep had. Snel naar de Jumbo en een partij ingeslagen, want natuurlijk worden vanavond al de schoentjes gezet.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 17:57

Ik heb dit jaar gekeken (ben gedwongen door de gebarenpiet om te gaan kijken :D ) En ik heb er echt van genoten, helaas had ik rijles om 1 uur dus kon ik het niet afkijken.. Ben ook heel erg benieuwd wat er met de babypiet is gebeurd :D

nairtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 18:04

Ik heb niet gekeken, maar vind het erg leuk dat Bram het toch weer doet dit jaar. Vorig jaar heb ik van een piet begrepen dat hij zou stoppen.
Echt leuk hoor!!!!

Deze beste man, woont trouwens erg dichtbij ons. Lijk me leuk om het in de toekomst eens te vertellen aan de kinderen, hihihi

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 18:12

Ik vond leuk dat je zo mee moest zingen, zat echt mee te doen

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 18:40

Ook ik heb weer een stukje gekeken!
Ik ben 21 en toch ieder jaar weer met de intocht kijk ik en krijg ik toch weer een beetje het idee alsof sinterklaas echt bestaat :=

lambiek_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 18:43

Was er een nieuwe ameriko?

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 18:48

eempiej schreef:
Ik ben om half 1 snel naar huis gefietst na mn werk. Gelukkig nog even kunnen kijken!
Maar wat was het snel af. Volgens mij zat ik 'vroeger' de hele middag voor de tv de intocht te kijken :oo En nu was het maar 3 kwartier.

Wat is trouwens het verhaal van dit jaar? Ik moet woensdag onverwacht zwarte piet zijn maar ik heb het echt niet gevolgd :P wie kan me helpen? :P

Er was een kruipende zak in het ruim van het schip gevonden. Toen is de welles-piet achter de zak aangegaan, en er bleek een pietenbaby in te zitten!
Maar, dat mag Sinterklaas niet weten, want dan wil hij de pietenbaby direct terugbrengen naar Spanje. Met als gevolg dat de kinderen hier geen cadeautjes krijgen, dus moest welles-piet de pietenbaby in het pietenhuis verstoppen (wat een zin :') )
Dat is zo'n beetje het verhaal. Ohja, en de wegwijs-piet is met pensioen. Helaas, want die vond ik echt geniaal :D

Myrthe92

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 18:58

Ik heb het helaas gemist, was aan het werk, verdorie! Vind dat toch altijd weer leuk om te zien. :D

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 19:33

d0nnaa_dan schreef:
Ohja, en de wegwijs-piet is met pensioen. Helaas, want die vond ik echt geniaal :D

Ja, helaas al een paar jaar. En elk jaar mis ik 'm nog steeds. Vooral met de hoofdpiet Van Muiswinkel samen was het een hip duo.
Op wikipedia staat er dan ook nog bij: Tegenwoordig werkt Wegwijs weer in zijn Paella-restaurantje Pedro's Paella Palacio, samen met zijn vrouw Rosita.
_O- :D

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 19:46

Natuurlijk heb ik gekeken, ik kijk elk jaar! Heb er ook altijd de dag van tevoren al zin in. :')

Dit was al wel een oud paardje dacht ik, omdat hij/zij van die kuiltjes boven zijn ogen heeft..

lambiek_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 19:51

Jildau schreef:
Natuurlijk heb ik gekeken, ik kijk elk jaar! Heb er ook altijd de dag van tevoren al zin in. :')

Dit was al wel een oud paardje dacht ik, omdat hij/zij van die kuiltjes boven zijn ogen heeft..

Maar toch niet de echte ameriko?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 19:59

Daar heb ik geen verstand van. Weet alleen dat die-ene (anydale?) nu overleden is maar geen idee welk paard ze nu gebruiken.

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 20:10

LZP --> PF

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 20:20

Ben de intocht aan het kijken, want heb het vanmiddag gemist.
John Jones :D

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 20:25

Jaa ik heb ook gekeken!! :):) Wat was het apart om John Jones te zien :') Erik en Bram, het gouden duo!! :+:

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 20:27

Heeft iemand voor mij een foto van de baby piet? *PB* Volgens mijn kleine broertje was hij heel leuk, alleen ik had haast dus geen tijd om te wachten tot hij weer in beeld kwam. Maar ben wel heel nieuwsgierig.

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 20:28

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 20:32

AAAAAAHHH <3 heel erg schattig!

annehoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 20:33

d0nnaa_dan schreef:
eempiej schreef:

Er was een kruipende zak in het ruim van het schip gevonden. Toen is de welles-piet achter de zak aangegaan, en er bleek een pietenbaby in te zitten!
Maar, dat mag Sinterklaas niet weten, want dan wil hij de pietenbaby direct terugbrengen naar Spanje. Met als gevolg dat de kinderen hier geen cadeautjes krijgen, dus moest welles-piet de pietenbaby in het pietenhuis verstoppen (wat een zin :') )
Dat is zo'n beetje het verhaal. Ohja, en de wegwijs-piet is met pensioen. Helaas, want die vond ik echt geniaal :D

Ja maar nu is er een GROOT probleem.. de baby-piet is weg.. Was net op het sinterklaasjournaal... :7

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 20:34

Wat een poepie he die baby :D