Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fiffill schreef:shilady schreef:Wat een vreemde reacties hier allemaal
waarom kunnen de mensen op bokt niet meer aardig reageren? Ze mag toch wel een beetje haar verhaal doen
Volgens mij wordt er hier gewoon aardig gereageerd hoor, er wordt iig meegedacht met de TS en tips gegeven.
Duhelo schreef:franka75 schreef:weet je wie er geen geld heeft? Ik
ik zit in de wao heb geen paard, geen luxe, een douche in de gang in een kast waarook mn wasmachine. staat ik was me in de gootsteen heb enkel glas. het is stervens koud hier in de winter en om onder de mensen te komen ga ik nog wel eens een kopje thee in de buurt drinken met een krantje en daar voel ik me fijn bij.
heb geen rijlessen want dat is veel te duur geen centrale verwarming , in de winter is het dus echt niet te harden.
met vrijwilligerswerk heb ik stoflongen opgelopen omdat ik zo graag met paarden werk dus dat kan ook niet meer.
Ik ben al blij met een pak vla. zo kan het dus ook . Maar ik snap jullie wel.
Ik wil nu echt niet grof overkomen, en het is ook echt niet slecht bedoeld, heb trouwens veel respect voor je dat je het in deze situatie red!
Maar, ondanks je zo "krap" woont, heb je blijkbaar wel een pc en internetabo, is het dan niet slimmer om het geld voor ja abo te spenderen aan eten of verwarming?
Vue schreef:chaatje16 schreef:Lees maar ff terug dan zie je t antwoord!!
Niks gevonden, misschien moet je toch maar even uitleggen waarom het noodzakelijk is om je paard te scheren.
fresco1234 schreef:Even een tip over goedkoop telefoneren: skype
alle vaste telnrs gratis
je moet wel een goed modem hebben
en mobiel inet van vodafone, kan je overal meenemen, 30 euro per maand
dan goedkoop overnachten: bij adresjes van vrienden op de fiets
paard hoeft geen dekens scheelt ook weer geld
en het voer van subli is net zo goed als het duurdere voer
en verder kan je hele mooie dekens kopen voor een zachte prijs bij de galopshop, voor als je perse toch dekens wenst
@vito: werd je er slechter van? neen