Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lamar schreef:Prof. Dr. Fritz Popp, biofysicus.
Hij toonde al in 1974 aan dat er een veld van bio-fotonen rondom het lichaam bestaat en dat onze gezondheid niet alleen afhangt van wat er binnen in ons lichaam gebeurt, maar ook van andere factoren zoals het energieveld om het lichaam heen, het bio-fotonenveld.
Gezonde cellen communiceren met elkaar via deze lichtgolven.
Kiwipitje schreef:Wat voor onderzoeken zijn dat geweest? Hoe is dit 'bewezen'?
Kiwipitje schreef:Waarom wordt er geen antwoord gegeven op de vragen die ik stel? Ben er namelijk wel benieuwd naar wat daar dan de verklaring voor is.
Kentaro schreef:Kinderen huilen vaak van de schrik. Dat gaat wel vaker na een paar tellen over. Is voor mij geen bewijs dat reiki werkt.@brainless, dan is ze mooi verkeerd bezig! Officieel hoor je geen Reiki te geven, zonder toestemming!!!
Laatst heb ik het bij de kleine van m'n nicht gedaan, nadat hij met z'n vingertjes tussen de tanden van m'n pony had gezetenMaar zij vond het oke! Binnen een paar tellen was het schreeuwen over!
xKatleentjex schreef:Om je maar een voorbeeld te geven, Freud heeft ook veel dingen 'bewezen'. Maar ondertussen zijn er toch wel behoorlijk wat kritieken op sommige van zijn opvattingen. Wetenschap blijft hypothetisch.
Kiwipitje schreef:Hallo ik ben hier niet degene die zegt dat zij dat bewezen hebben en die proberen te 'bewijzen' dat paranormale dingen bestaan. Kom jij maar met dat bewijs dan. Zeggen dat iemand een onderzoekje heeft gedaan is niet genoeg hoor.

Lamar schreef:Handvatten aangereikt?Kiwipitje schreef:Hallo ik ben hier niet degene die zegt dat zij dat bewezen hebben en die proberen te 'bewijzen' dat paranormale dingen bestaan. Kom jij maar met dat bewijs dan. Zeggen dat iemand een onderzoekje heeft gedaan is niet genoeg hoor.
Ik heb je een paar handvatten aangereikt, nu mag je jezelf erin gaan verdiepen...

stef schreef:nombrado schreef:Het lichaam is de spiegel van de ziel
dus wordt je ziek, zit de oorsprong in onverwerkte dingen (heel simpel gezegd)
Deze discussie gaan we toch niet weer voeren?
Dus als je kanker krijgt heb je iets geestelijk niet verwerkt?
In dat geval ben ik er gelijk klaar mee....
xKatleentjex schreef:Precies wat jij zegt inderdaad. Maar dat men dat niet uit kan leggen dat zegt eigenlijk toch al genoeg?Hoezo meetbaar? (nee, ik ga geen Duits leren om een of ander professor te bellen omdat ik een discussie heb op een paardenforum, is het dan echt niet mogelijk om dan ook gewoon te vertellen hoe de vork aan de steel zit? Zo moeilijk is het toch niet, welke apparatuur kan zogenaamd opmeten dat er energievelden/biotodingens rond je zweven?)