Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Specials schreef:*komt even binnen vallen*
Heeft 1 van jullie een idee waar je het beste (en het liefste goedkoper) shabbies kan kopen? Mag ook internet shop zijn.
Moeten wel de echte zijn
mayniac_val schreef:Echt? Ik vind grijs geweldig! Bruin vind ik juist een lastige kleur, heb niets dat daar bij kan.
Tatjanaa schreef:Specials schreef:*komt even binnen vallen*
Heeft 1 van jullie een idee waar je het beste (en het liefste goedkoper) shabbies kan kopen? Mag ook internet shop zijn.
Moeten wel de echte zijn
Mocht iemand dit weten, dan wil ik de link ook graag! Sowieso een "outlet" winkel van Fred de la Bretoniere is altijd welkom
Weet iemand trouwens hoe dat zit met de kleuren van de Ugg?
Vandaag meende ik iemand te zien lopen met Ugg Bailey button, maar ze waren een roodbruine kleur. Het is een kleur het beste te vergelijken met redwood, het bont was ook bruikkleurig. Het logo achterop leek erg op het orriginele Ugg logo, maar goed heb ik het niet kunnen lezen. *Ik zie mijzelf al in de AH iemands Ugg bekijken*
Weet iemand of dit echte Ugg's zijn? Zo ja, waar kan je deze kleur krijgen?
xJolien schreef:Haha, ik ben lastig.
Nee, ik hoef geen leren schoenen, vind het geen prettig idee om in een huid van dieren te lopen
Zo eet ik ook geen vlees..
Maar goed, ben dus weeeeer niet geslaagd... Pfff, en wil eigenlijk ook geen hak, want met m'n 1,85 vind ik mezelf wel lang zat..
Yelly schreef:Haha, de bovenste zijn 10 centimeter en de lopen echt supermakkelijk, heel stabiel eigenlijk
De onderste zijn 11,5 centimeter, kan ik nog steeds wel op lopen, maar dat is voor mij ook wel de maximale hoogte
Die eerste heb ik al gewoon naar een dagje college aangehad hoor, haha
Ze waren samen trouwens maar 35 Euro, dus echte koopjes