Polivy schreef:De STIG maken!(of alleen zijn helm
Wat makkelijker
)
Maar hoe haha. Ik denk altijd te moeilijk *zucht*
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
wonderworst_ schreef:super gaaf, die kleine lichtjes ken ik ook, heel leuk dat je dat doet.
de doos kan je natuurlijk ook rood verven
voor de band kan je ook de aluminium bakjes van de onderkant van die grote waxinelichtjes, meestal verkopen ze die per 4. dan hoef je alleen de buitenste rand zwart te maken en heb je gelijk echt 'chromen velgen'is denk ik ook goed koper dan pvc buis, en die ook nog zagen enzo
en als hij de doos uitelkaar haalt, heb je natuurlijk altijd de kaarsjes die je gewoon nog kunt gebruiken.
![]()
als t eindresultaat er is komt er zeker een foto.. En ik mag wel heel erg hard mijn best gaan doen, want vriendlief is vrachtwagenchauffeur en o wee als er iets niet klopt aan de verhoudingen hahaha.. Misschien heeft iemand van jullie een idee voor de draden (verlichting electriciteit enzo) die van trekker naar trailer moeten? dat moeten van die gedraaide draadjes zijn.. *zoekt ff voorbeeldje*
zoiets dus.. waarvan te maken? 

).
), snowboarden, gamen, red bull, wiskunde, grammatica (laatste twee zijn niet serieus).
)

Polivy schreef:Ik zou daar gewoon een weg omheen verzinnen. Danwel: inpakken met doorzichtig papier en daarna een vuilniszak er omheen. En daarop een kort gedichtje met drie regels ofzo dat de rest binnenin de zak te vinden is![]()
Wel rare regels trouwens.
Naborah schreef:Ik heb nog niet iets gezien waarvan ik denk dat het geschikt is.
Ik heb een jongen getrokken uit mijn klas (ik heb in de afgelopen 6 keer dat ik suprises ging maken, alleen maar jongens getrokken).
Hobby's/sport: Call of Duty black ops /cops ? (), snowboarden, gamen, red bull, wiskunde, grammatica (laatste twee zijn niet serieus).
Gevraagde cadeaus (budget is €7,50):
1. In-ear headset met microfoon
2. Grappige poster (zou een zielige foto met bebloede paarden onder "grappig" vallen?)
3. Pokerset
Wat moet ik maken ?
Ik dacht zelf misschien toch maar een laptop o.i.d. Ik heb alleen het weekend te besteden en het is voor 3 december (over twee weken). Dus het kan geen dagen moeten duren. Papier maché gaat ook niet lukken...
Dus... ik ben ten einde raad
Is namelijk een legerspel met missies enzo)