Rebeccaa schreef:Ik draag geen nep, ik wil echte uggs maar vind ze te duur, prima, dan geen Uggs.
Ik vind dat met all stars altijd zo stom.. als mensen neppe all stars kopen, dan denk ik echt van joh, zo heel duur zijn die niet, waarom dan nep? Als je het niet kan of wíl betalen, zoek dan gewoon iets anders..
Dit is echt de meest domme reactie van de dag ... sorry hoor. (Heb de rest niet eens gelezen)
Maar als je iets niet kunt betalen, veroordeel jij die mensen omdat ze niet de echte merken kopen, en dan moeten ze maar kleren/schoenen kopen waar niet een "echte" versie van is.
Je zegt zelf "Zoek dan gewoon iets anders" JUIST, de neppe versie. Lol.
Wat is er mis mee? Ze worden toch gemaakt, en omdat 't dan niet het merk is, mag je het niet kopen? Zullen de makers ervan leuk vinden, blijven ze zitten met al 't spul, omdat mensen vinden dat je alleen 't echte merk mag kopen, en als je daar 't geld niet voor hebt, heb je pech.
Ik ga niet 250 euro voor schoenen betalen, ben je idioot. Ik koop lekker de neppe versie. Heb leuke fakeuggs in de kast voor 50 euro. Ik ga echt niet zwaar dure dingen kopen, als ik ook een goedkopere versie kan kijken.
Ik kijk zelf niet naar merk, ik vind 't gewoon zonde om veel te veel geld uit te geven, maar every once and awhile koop ik eens iets wat ik echt heeeel leuk vind, no matter what de prijs is, gewoon omdat ik vind dat ik 't verdiend heb. En ik laat nietmerk wat vaker staan omdat 't vaak lelijkere uitvoeringen zijn. Maar dan nog, ik ga niet 250 euro voor schoenen betalen.
Ik wilde je niet aanvallen, of andere mensen die de mening deelden, maar ik vond 't best wel een nare opmerking