Maken wij een kans :P

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 16:57

Tammy_ schreef:
ik ga het je uitleggen want ik vind het sneu dat je het niet snapt.

Je bent 13. dan hoor je niet in het Haagse uitgaansleven thuis, dan hoor je slaapfeestjes te houden, Farmville of de Sims te spelen en te msnen met vriendinnen.
Mensen als Tony en Joey zijn nogal... erg zielig. Ze hebben die paar hersencellen kapotgezopen, sexen er vrolijk op los met alles dat tieten en een gat heeft, en zijn nou niet bepaald een uitbreiding op je vriendenkring. Meestal zien 20-jarige mensen kinderen van 13 niet staan, als een 13 jarige jongen iets met mij zou willen drinken zou ik in lachen uitbarsten en hem vertellen om terug naar z'n legodoos te gaan, en er van uitgaan dat het om een grapje met vrienden ging, een weddenschap of iets dergelijks.

AMEN!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 16:57

Niinatjuh schreef:
lieveli, ze begint dr zelf toch over. Dan mag ze best een antwoord, komop, HOE naief wil ze zijn?

Meh, ik vind dat je een beetje respectloos praat over mensen die op vakantie wel een actief seksleven hebben. Het is niet aan jou om ze dan te veroordelen tot een goedkope Albert Heijn.

En ik weet niet hoe oud je bent, en of je al boodschappen doet, maar de Albert Heijn is niet goedkoop!

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 16:58

Even tussendoor.. Tonys uitspraak volgens mij : 'Als het maar een hartslag heeft.'
Lijkt me niet fijn als jongens zo over je praten..

missladyke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-10 16:58

Ingeltje schreef:
je bent 13, dan hoor je briefjes door de klas te schrijven over wie op wie is.. en niet verliefd te worden op gasten uit het programma wat bekend staat om zijn seksueel getinte uitspraken en waar je gewoon ziet waar mensen het met elkaar doen.. ik snap echt niet dat je daar nou verliefd op kan worden, sorry hoor.

wat vinden jullie ouders er van trouwens? Dat lijkt me ook wel even handig om te weten :=

Bijna 14 ben ik en mijn vriendin 17 en die word 18. maar wij zien er niet uit als kleine kindjes die met barbies spelen.
ik mag van mijn ouders uitgaan :) dus ik denk niet dat ze het een probleem vinden of ik nu in den haag ga stappen of in renesse of rotterdam maakt niet veel verschil toch.

jessica_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 16:58

missladyke schreef:
jessica_ schreef:
Ik ga vanavond stappen in Denhaag, zal voor je opletten of ik ze tegen komen. ;)
Maar er zijn toch veel leukere jongens te vinden van jouw leeftijd....

haha thnxx.mocht je ze zien :P wilje dan hun msn of nummer vragen :o :D

haha jaa gerrit jaa maar dan kan hij toch nog wel een drankje doen ofzo haha.
ik val op ouwere jongens en met mijn vriendin scheelt het niet zo superveel toch,we vinden ze gewoon leuk en willen ze graag ontmoeten.

Tuurlijk ik ga me best doen! :D

Maare waarom Tony en Joey, wat is er mis met Jokertje O:)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 17:00

Niinatjuh schreef:
Even tussendoor.. Tonys uitspraak volgens mij : 'Als het maar een hartslag heeft.'
Lijkt me niet fijn als jongens zo over je praten..

Het kan 2 kanten op gaan toch? Er was ooit een tijd dat ik bedacht had dat jongens geen gevoelens hadden, en dat ik kon doen waar ik zin in had. Dat er jongens bij waren die ook zo over mij dachten lijkt me niet meer dan logisch. Als beide partijen er geen moeite mee hebben snap ik niet wat het probleem is. Als je niet wilt dat een jongen zo over je praat moet je er niet mee slapen, maar een one night stand lijkt me sowieso al geen stabiele basis voor een relatie...

Janiniie

Re: Maken wij een kans :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 17:01

Als een gozer al zo praat? Zou k dr niks mee hoeven.. En inderdaad, ik slaap ook niet met de eerste de beste.. :)
Probeer dr alleeeen te waarschuwen

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 17:01

TS ik kan je geruststellen... Hier in Den Haag lopen 100 tony's en Joey's rond. Ga gewoon een keer stappen in de Danielz of crazy piano's op scheveningen en je hebt er zo 10 om je heen hangen. Al moet je voor de tweede wel wat ouder zijn... maar bij de danielz doen ze niet zo moeilijk :+
TIP: een reeks zonnebankjes pakken :')

Ingeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 17:02

missladyke schreef:
Ingeltje schreef:
je bent 13, dan hoor je briefjes door de klas te schrijven over wie op wie is.. en niet verliefd te worden op gasten uit het programma wat bekend staat om zijn seksueel getinte uitspraken en waar je gewoon ziet waar mensen het met elkaar doen.. ik snap echt niet dat je daar nou verliefd op kan worden, sorry hoor.

wat vinden jullie ouders er van trouwens? Dat lijkt me ook wel even handig om te weten :=

Bijna 14 ben ik en mijn vriendin 17 en die word 18. maar wij zien er niet uit als kleine kindjes die met barbies spelen.
ik mag van mijn ouders uitgaan :) dus ik denk niet dat ze het een probleem vinden of ik nu in den haag ga stappen of in renesse of rotterdam maakt niet veel verschil toch.

Nou ja dat maakt wel degelijk een verschil want ik schat de kans vrij klein dat je ergens in komt.. aangezien je geen 13 bent maar bijna 14 :') ik zou mijn dochter van 13 (BIJNA 14!) in iedergeval niet een paar 100 km verderop op stap willen laten gaan naar jongens die alleen maar aan sex en alcohol denken..

Urbanus

Niinatjuh schreef:
Als een gozer al zo praat? Zou k dr niks mee hoeven.. En inderdaad, ik slaap ook niet met de eerste de beste.. :)
Probeer dr alleeeen te waarschuwen

waarschuwen is 1, maar wat jij doet is oordelen over andere mensen die niet jouw normen en waarden hebben. En dat vind ik een beetje jammer, en dat is geheel offtopic :)

missladyke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-10 17:02

hahaha met hem is ook nix mis hoor :P we willen hem ook welontmoeten hij lijkt echt een hele lieve jongen. vond da ook echt grappig van de wodka in de strijkijzer :P

delerium

Moderatoropmerking:
slotje voor overleg