Anthea schreef:Maaskantje-volk? Volgens mij kom jij ook niet veel verder dan de tv wel?
Oh

kwamen de Tokkies niet uit Maaskantje dan?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Adil18 schreef:Abeltje77 schreef:Nou.... ik zou ze ook niet uit elkaar gaan halen hoor.
Willen er twee elkaar de koppen inslaan: go your gang. Maar niet die van mij!
Vaak los je het al op door ze er op aan te spreken en desnoods een paar andere mannen aan te spreken om de heren uit elkaar te halen....
Ik heb zelf ook eens twee 18-jarige jongens uit elkaar gehaald. Juist als meid/vrouw hoef je je daar minder zorgen te maken. Maar goed, dat moet ieder voor zich bepalen...Ik zou daar niet gewoon kunnen stan, ik zeg er wat van of probeer te helpen...
Peuk schreef:Ik vind de reacties trouwens nogal overdreven, kom dit regelmatig tegen met uitgaan. Echt schokkend vind ik het niet meer.
Arianna1983 schreef:Ik vind een vechtpartij schokkend, ben er natuurlijk helemaal overheen inmiddelsgeen slachtofferhulp nodig o.i.d. Maar ik vind het vreselijk dat mensen zo asociaal met elkaar omgaan, als kleine kinderen staan te kibbelen: kijk voor je, en elkaar vervolgens gaan uitdagen en het halve ikea restaurant slopen door het vechten.
Ik werk op een basisschool - daar leren sommige kids van hun ouders: als iemand uitdaagt, mep je maar mooi terug. Je hoeft je niet te laten uitdagen.
Zo begint het al, bij de kleinste kids. Gelukkig moeten de meeste ouders er niks van hebbende wereld wordt knap onveilig als iedereen gaat vechten zodra hun iets niet aanstaat.
Daar kan ik nooit aan wennen!
funnyhorses schreef:Peuk schreef:Ik vind de reacties trouwens nogal overdreven, kom dit regelmatig tegen met uitgaan. Echt schokkend vind ik het niet meer.
En DAT vind ik nou schokkend.![]()
Het is immers niet normaal als men in het openbaar zo'n geweld toepast.(binnenshuis uiteraard ook niet)
Het mag niet gewoon worden,mensen mogen niet zomaar weg kijken als er iemand gemolesteerd word!
Citaat:Maar als ik een gevecht zie ga ik niet staan huilen, of m'n hele familie bellen om het kwijt te kunnen..? Dat vind ik behoorlijk overdreven.
slokkie schreef:Nemurin schreef:Kun je er dan ook kasten kopen waar aso's in passen?
Over het algemeen heeft de Ikea collectie glazen raampjes zodat met de aso aan de binnenkant gepronkt kan.
Voor wie dit niet zoekt is de Ikea ps uitstekend geschikt.
De Ikea ps is vervaardigd van origineel blik en heeft wieltjes mocht mr. Aso zich geluidstechnisch zich blijven misdragen.
Wederom wat elk huishouden nodig heeft, heeft Ikea in huis.