Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
abeltje_xx schreef:linda, inderdaad, tegenwoordig is alles kindermishandeling. terwijl sommige van die jochies best wel een schop kunnen gebruiken denk ik dan.
odetteke schreef:abeltje_xx schreef:linda, inderdaad, tegenwoordig is alles kindermishandeling. terwijl sommige van die jochies best wel een schop kunnen gebruiken denk ik dan.
Uiteraard, dat soort types zie ik vaak genoeg, maar als ze vanaf het begin goed, duidelijk en consequent waren opgevoed hadden ze nooit een schop of tik verdiend.
Ik voed op vanuit het oogpunt van wederzijds respect, en mensen die ik respecteer sla ik niet. Daarnaast vind ik het een enorm fout voorbeeld en vooral peuters kopieren alles.
juval schreef:Slaan geloof ik niet in, dreigementen geloven zij niet meer in. de vriendelijke aanpak werkt niet. tja, wat doe je dan?
Sodera schreef:Ik lees dit, omdat ik het gewoon interessant vind etc, maar wil nu toch even reageren.
Twiggy, wat ongelooooflijk goed dat jullie nog zo goed met elkaar overeen kunnen. Je hoort vaak genoeg anders!
Citaat:aarja, ik wordt nu ook alweer gecommandeerd; mama kom eens hier! En je kunt nog zo vaak tegen hem zeggen dat hij moet vragen als hij iets wil maar blijkbaar komt dat niet aan...
wemkelover schreef:Ik was ook altijd aardig langzaam ochtends, mijn moeder heeft toen gezegd, je krijgt zelf een wekker en je ziet maar of je op tijd komt of niet. Consequenties waren toch voor mezelf.
Ik neem aan dat de oudste bijna naar de middelbare school moet?
rainbow8 schreef:Brianless:
Daar heb ik gisteren de mentor voor gebeld met die vraag. En het antwoord was gewoon nee. Ze moet het maar gewoon en anders moet ik er maar bij blijven zitten en het leuk maken?!
Vjestagirl schreef:Overgens ben ik wel heel trots op mijn moeder, die me jarenlang om kwart over 7 's morgens heeft wakker gemaakt terwijl ik echt een grandioos ochtendhumeur heb. Ik was echt heel vuil en gemeen 's morgens vroeg en mijn moeder heeft me jarenlang keurig optijd uit mijn bed gehaald, zonder gemeen te zijn, zonder wat dan ook...
anneliesdj schreef:Maarja, ik wordt nu ook alweer gecommandeerd; mama kom eens hier! En je kunt nog zo vaak tegen hem zeggen dat hij moet vragen als hij iets wil maar blijkbaar komt dat niet aan...