Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pinuts schreef:ayasha: heb je dit gelezen?
"Ik heb eerlijk gezegd dat ze het zelf moeten en ze vooral moet doen waar zij zich goed bij voelt, maar ook dat ik er niet om sta te springen.."
Ts is eerlijk, en drijft haar zin niet door. Je laat het lijken alsof ts heel anders reageert..
Ayasha schreef:Mniekie schreef:Als jij het niet zo kan waarderen dat ze een soortgelijke tattoo laat zetten, maar toch zegt dat ze het moet laten doen als ze het zelf wil, kun je beter gewoon zeggen: "prima, laat maar lekker doen joh"..zo verpest je het voor haar ook een beetje, als je zoiets laat doen vind je het leuk als je vrienden en je familie het ook mooi vinden...ik weet het niet, als ze het laat doen zal ze er altijd mixed feelings over blijven houden..gun haar dit toch lekker
Ik heb zelf een tattoo van een ster op mn borst..als iedereen me een euro gaf die een soortgelijke tattoo heeft kan ik met 21 pensioneren in Spanje
da's volwassen
Als een vriendin van mij zo zou reageren zou het vriendin af zijn.Je bent toch volwassen, je kan er toch over praten?
Moet je het perse verpesten voor iemand om je zinnetje lekker door te drijven? Komen jullie er in het gesprek niet samen uit dan is het aan elk om te beslissen wat belangrijker is, de tattoo, of de vriendschap.
En mij kan het trouwens echt geen f*ck schelen of mijn vrienden/familie het ook mooi vinden. Als je dat belangrijk(er) vind dan de tattoo op zich ben je IMO fout bezig.
_Lola_ schreef:Waarom zou ze uberhaupt mij vragen wat ik er van vind?