Vriendin vraagt om toestemming om...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Lola_

Re: Vriendin vraagt om toestemming om...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-10 18:29

Waarom zou ze uberhaupt mij vragen wat ik er van vind? Omdat ze weet dat het voor mij belangrijk is en ze WEET dat ik het niet leuk zou vinden.

Ayasha: Ik ben een beetje klaar met jouw vijandelijke reacties naar mij toe in de topic. Probeer al de hele tijd er normaal op te reageren, maar je doet net als of ik tegen jou zeg dat je geen tatoeage mag hebben.. Inmiddels is je mening echt wel duidelijk..
En voor de laatste keer: mijn vriendin mag zelf weten wat ze doet, ik vind het alleen niet relaxed. Heb haar dit gezegd en wat ze nu verder doet moet zij toch echt zelf weten!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 19:25

pinuts schreef:
ayasha: heb je dit gelezen?
"Ik heb eerlijk gezegd dat ze het zelf moeten en ze vooral moet doen waar zij zich goed bij voelt, maar ook dat ik er niet om sta te springen.."

Ts is eerlijk, en drijft haar zin niet door. Je laat het lijken alsof ts heel anders reageert..

De quote in mijn bericht maakt IMO duidelijk genoeg dat die reactie niet op TS was maar op de persoon die het zou verpesten voor haar vriendin om het te voorkomen.
Zelfde reactie voor TS. Lees maar:

Ayasha schreef:
Mniekie schreef:
Als jij het niet zo kan waarderen dat ze een soortgelijke tattoo laat zetten, maar toch zegt dat ze het moet laten doen als ze het zelf wil, kun je beter gewoon zeggen: "prima, laat maar lekker doen joh"..zo verpest je het voor haar ook een beetje, als je zoiets laat doen vind je het leuk als je vrienden en je familie het ook mooi vinden...ik weet het niet, als ze het laat doen zal ze er altijd mixed feelings over blijven houden..gun haar dit toch lekker :)
Ik heb zelf een tattoo van een ster op mn borst..als iedereen me een euro gaf die een soortgelijke tattoo heeft kan ik met 21 pensioneren in Spanje :=

da's volwassen :j
Als een vriendin van mij zo zou reageren zou het vriendin af zijn. :? Je bent toch volwassen, je kan er toch over praten? :? Moet je het perse verpesten voor iemand om je zinnetje lekker door te drijven? Komen jullie er in het gesprek niet samen uit dan is het aan elk om te beslissen wat belangrijker is, de tattoo, of de vriendschap.

En mij kan het trouwens echt geen f*ck schelen of mijn vrienden/familie het ook mooi vinden. Als je dat belangrijk(er) vind dan de tattoo op zich ben je IMO fout bezig. :D

Deze reactie was dus in het geheel niet naar TS gericht. :)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 20:02

Poeh mensen, kan 't wat vriendelijker!!?? :\

@ TS; ik snap jouw standpunt. Ik vind niet dat je je 'opdringt' naar je vriendin en haar verbied de tattoo te nemen.
En ik snap jouw vriendin niet zo goed eigenlijk, zij weet wat dit voor jou betekend, waarom wil ze dan net zoiets als jij?

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 20:47

Ik snap je gevoel heel goed TS..
Van álle mogelijke tattoo's in de wereld, van álle mogelijke plaatsen op het lichaam, moet je vriendin net een soortgelijke tattoo willen op dezelfde plek.
Een tattoo die voor jou van grote emotionele waarde is.
En tuurlijk lopen er meerdere mensen met zo'n tattoo rond, maar die ken je niet en daar heb je verder niks mee te maken.

Ik zou het ook niet tof vinden als een vriendin dit zou doen en ik denk dat mijn vriendinnen het ook niet tof zouden vinden als ik het bij hen zou doen :n

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 08:18

_Lola_ schreef:
Waarom zou ze uberhaupt mij vragen wat ik er van vind?

De andere optie die ze had was het achter jouw rug om die tattoo laten zetten. En dát zou pas echt een rotstreek tegenover jouw geweest zijn.

Nogmaals, laat het nog even bezinken. En als je het écht niet wil, kun je daar duidelijk in zijn naar haar toe. Maar je hebt haar al gezegd dat ze het zelf moet weten. Dan kun je haar achteraf niet verwijten als ze dat ook doet..

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 08:58

Ik snap wel dat je het niet fijn vind dat je vriendin ook een tattoo laat zetten.
Maar het is al heel netjes van haar dat ze het laat weten, ze is immers baas over haar eigen lijf dus als zij dat mooi vind wat let haar?
Voor jou heeft het een belangrijke betekenis maar dat hoeft toch niet voor anderen te gelden?
Ik had me er persoonlijk echt niet druk omgemaakt. Zoveel mensen hebben een vlinder op hun rug ;)

FloMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 00:05

Ik zou het ook niet fijn vinden als 1 van mijn vriendinnen bij me komt om te vragen of ik het goed
vind om dezelfde tattoo te nemen als ik heb.
In dit geval wil ze die van haar toch een tikkeltje anders,
en ik heb ook begrepen dat het gewoon een leuk plaatje van internet is?
Toch heb ik het gevoel dat haar inspiratie van jou tattoo af komt, en ik neem aan dat
jij dat gevoel ook hebt.

Het is wel netjes van haar dat ze het eerst aan jou vraagt, en ik zou in jou geval gewoon zeggen
dat je het niet erg prettig vind en er zeker niet om staat te springen, maar dat ze het zelf moet weten, het is immers haar lichaam...

Geen prettige situatie, zeker niet als we nagaan hoeveel de tattoo van de TS voor haar betekend.

Finstar1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 00:11

Ik snap het wel hoor.
Zelf heb ik samen met mijn moeder dezelfde vlinder en de zelfde plek, daar zit voor ons samen een gedachte bij.
Ik zou er ook niet blij mee zijn als een vriendin hetzelfde gaat doen.
Tjah, zij mag natuurlijk doen wat ze wil. maar het is best respectloos naar jou toe.

QualityHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 00:20

Ik vind het niet netjes van je vriendin dat zij bijna dezelfde tattoo wilt zetten als jij, terwijl die van jou zoveel betekenis heeft.
Verder vind ik het een beetje kinderachtig om hetzelfde te doen, maar dat is mijn mening..