En op 6jarige leeftijd heb ik ook nog wat bijdehans gedaan
 Mijn zus, toen 8 jaar, had iets slechts gedaan in haar klas en kreeg toen van de meester een preek. Dat vertelde ze die dag toen ze thuis kwam en ik zat daar ook bij.De volgende dag ben ik na schooltijd naar die meester toe gegaan en ben ik boos op hem geworden, omdat hij boos op mijn zus was geworden
 De dag daarna kwam mijn zus thuis met een mooie kaart met de tekst: "Sorry dat ik boos ben geworden, dat was niet de bedoeling."                                                         

"DAAR KAN HIJ NIKS AAN DOEN EN HIJ IS VEEL AARDIGER DAN JIJ ROTZAK!" of iets in die strekking. Mijn broertje en ik waren beide nogal aan de kleine kant vroeger. 

' Maar een half uur later bij de supermarkt had ze wel een antwoord bedacht. Ineens out of the blue keihard door de supermarkt: 'En jij hebt ook stinkebillen want jij heb ook een windje gelaten. Heppik zelluf gehoord! 
 ' 
 vond het heerlijk 

). en de hele tijd zeiden ze stellina tegen dr. ik zag haar al rollen met dr ogen enzo, want ze is namelijk een heel stoer meisje.