Toen was ik nog lief!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 14:25

Toen we net in dit huis waren komen wonen, kwam een vrouw uit de straat het van binnen eens bekijken (was nieuw gebouwd). Mijn zus (6 jaar) en ik (4 jaar) liepen mee met mijn moeder en die vrouw en in elke kamer zei de vrouw: "Oooh, mooi zeg!". Op zolder waren mijn zus en ik het zo zat, dat we elkaars handen vast pakten, rondjes gingen springen en maar bleven roepen "Mooi zeg! Mooi zeg! Mooi zeg! Mooi zeg!"

En op 6jarige leeftijd heb ik ook nog wat bijdehans gedaan :o Mijn zus, toen 8 jaar, had iets slechts gedaan in haar klas en kreeg toen van de meester een preek. Dat vertelde ze die dag toen ze thuis kwam en ik zat daar ook bij.
De volgende dag ben ik na schooltijd naar die meester toe gegaan en ben ik boos op hem geworden, omdat hij boos op mijn zus was geworden :') De dag daarna kwam mijn zus thuis met een mooie kaart met de tekst: "Sorry dat ik boos ben geworden, dat was niet de bedoeling."

Fantast

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 14:30

In de stoomtrein zat een man met zijn zoontje, de vader trok voor de grap aan de noodrem, toen de conducteur kwam kijken wie dit had gedaan, zei niemand iets. Behalve de zoon: pap dan moet je ook zo'n grote kerel zijn om eerlijk te zeggen dat jij het was.

We waren met onze buren op een terras, waar een man was met erg veel beharing op zijn rug. Mijn buurmeisje zei vol verwondering. Kijk mam, die man heeft een baard op zijn rug.

Mijn moeder had mijn zus uitgelegd waarom je een man niet in zijn kruis mag slaan. Komt mijn vader van de trap af lopen en mijn zus haalt in 1x uit.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 14:30

Oh ik herinner me er nog eentje van toen ik een jaar of 8 was. :))
Ik had een heel mooi werktstuk gemaakt over de evolutie van de mens en wij moesten dan ook altijd een spreekbeurt over ons werkstuk geven. Het woord organisme kwam er erg vaak in voor.
Dus ik sta dat te oefenen met m'n vader en ik zeg telkens 'orgasme' ipv organisme :') M'n vader corrigeerde het constant maar op een gegeven moment barstte hij gewoon in lachen uit en zei: "nee meid, daar kom je later nog wel achter!" :D

En na het lezen van de Psychoanalyse van S Freud (10 jaar): "Papa, volgens mij was Freud zelf een heel erg oversext mannetje!" :\

Na het nieuws dat Michael Jackson misschien wel een pedofiel was: "AH neeeeee! Is Michael Jackson nu ook al seksueel?!" :=

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 15:30

Haha mijn neefje was vroeger echt een dik ventje doordat hij bepaalde medicijnen moest slikken. Als wij daar waren en we speelden met elkaar op het grasveld (meestal voetbal) en een ander kindje noemde ons neefje dik, doken mijn broertje en ik erop als pitbulls. :+ "DAAR KAN HIJ NIKS AAN DOEN EN HIJ IS VEEL AARDIGER DAN JIJ ROTZAK!" of iets in die strekking. Mijn broertje en ik waren beide nogal aan de kleine kant vroeger. :+

Toen ik 5 was, kwam ik een keer per ongeluk met mijn handje tussen de voordeur, aan de kant waar deze aan het huis vast zit. Het was een vrij zware houten deur en mijn moeder duwde hem ook nog eens aan omdat het ding klemde.
Dus het vingertopje van mijn ringvinger heeft er bijna afgelegen, hebben ze in het ziekenhuis het geval voor het rechtgroeien en stevigheid aan mijn middelvinger vastgemaakt. Het was echt een enorme toeter verband en het eerste wat je zag als ik aan kwam lopen was dat grote witte gevaarte.
Dus iedereen vroeg standaard "Wat heb jij daar nou?"
Mijn antwoord was altijd: "Heeft mama gedaan!"
Ik denk dat ze als dat nu gebeurde de kinderbescherming zouden bellen. _O-

Overigens had ik ook wel de vage verbasterde woorden ja... "Slaapmekamertje" en "kolatiemelk" (chocolademelk) maar dat zorgt niet echt voor rare situaties.

Mijn oma flikt trouwens nog steeds dat soort dingen. Ze is verder heel snugger, maar soms... :+ Uitgeprocedeerde asielzoekers zijn "uitgeproduceerde asielzoekers" (en zij maar niet snappen waarom we op de vloer lagen).
Maar ook zag ze een keer op een hele warme dag een neger bij het stoplicht staan wachten... heeft ze die man aan z'n mouw getrokken. "Heeft u het nu ook veel warmer dan wij?" aangezien zwart hitte absorbeert. _O-

Nog zoiets... zaten we ergens te eten, we hadden een "meidenweekend" - dus mijn oma, haar 3 dochters en 2 kleindochters. En een tafeltje verderop zaten twee vrouwen met elkaar te praten en steeds naar ons te kijken. Waarschijnlijk familiebanden ontrafelen, zeiden wij.
Gaat mijn oma er na het eten heen om uit te leggen hoe het precies in elkaar stak. _O-

NogSteedsGek

Re: Toen was ik nog lief!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 15:39

M´n broertje met zijn handjes en 1 oor op de buik van mijn oma. "Oma, ik hoor en voel de baby bewegen!!"

Oma was niet zwanger, klein buikje maar voor haar leeftijd goed figuur met maatje 40.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 16:42

Toen mijn moeder hoogzwanger in de bus zat met mijn zus toen ze nog klein was, zat er een donkere vrouw voor voor hun met haar zoon. Mijn zus zei toen hardop dat alleen zwarte vrouwen jongens kregen, want ze wilde zelf een zusje.

Toen mijn mijn moeder met mijn broer langs een schilder liepen, vroeg mijn broer ''mama eten schilders ook mensen''? Omdat hij schilder op het woordje zwerver vond lijken, en zwervers vond hij eng.

Toen de school directeur heel vrolijk tegen me zus zei ''Zo Vivienne kom jij hier op school Maandag?'' Zei ze heel kattig: ''Ik heet geen Vivienne, ik heet wedstrijd aardbei!'' Hoe ze erop kwam wist me moeder niet. :+

Toen mijn oma vroeg of ik lekker had geslapen gaf ik als antwoord, nou.. ik heb gedroomd over sekskabouters. :D

En mijn zus zei een keer tegen een vrouw dat ze een hele grote pukkel had met haar. En dat had ze ook :D

yrsa_karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 17:30

Suzanne F. schreef:
yrsa_karlijn schreef:
Hij had een haarelastiekje om zijn ding gebonden. Die was natuurlijk helemaal paars en dik geworden en kreeg hij het elastiekje er niet meer af. Toen moest de juf dat eraf gaan pulken.

Whahahhaa, die was zijn tijd vooruit!! Had hij dat ooit gezien op TV ofzo?? :oo
Waarom deed ie dat nou? :D
Zal pijnlijk geweest zijn!

Geen idee waarom hij dat had gedaan, maar met twee oudere zussen slingeren die dingen overal rond.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 20:18

Mijn dochter vertelt graag regelmatig en overal tegen iedereen dat ik een dikke buik heb, en dat daar een baby in zat, maar nu niet meer, nu ben ik gewoon dik. Echt heel fijn! :Y)

En vandaag nog iets. We zitten elkaar vaak te plagen met 'dikke billen' en 'stinkebillen'. Dus ik haalde haar van school en ze zat op de achterbank van de auto en liet een scheet. Dus ik zeg: 'Nu heb je zeker stinkebillen, want jij zit vieze windjes te laten. Ik heb het zelf gehoord!' Er kwam niet veel meer uit dan 'Nie waar! :( ' Maar een half uur later bij de supermarkt had ze wel een antwoord bedacht. Ineens out of the blue keihard door de supermarkt: 'En jij hebt ook stinkebillen want jij heb ook een windje gelaten. Heppik zelluf gehoord! :j '
En bedankt eej, weer een winkel waar we niet meer kunnen komen :oo

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 13:45

Haha toen ik nog klein was, had een man bij ons in de straat een Rottweiler. Dan vroeg ik altijd als ik hem zag, wat is dat voor een hond? Dan zei die man dat is een Rottweiler, waarop ik vervolgens zei; dat mag je niet zeggen het is een Lieveweiler, want het is een hele lieve hond _O- :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 13:48

Toen ik klein was liet ik altijd de hondjes in de buurt uit :+ Husky's, labradors, jack russels, ik was gewoon een honden uitlaat service :P vond het heerlijk :D

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 14:15

haha dit soort topics vind ik echt geweldig.
Ik vroeg net aan mijn moeder of ik zulk soort dingen weleens deed en toen vertelde ze dat ze altijd samen met een vriendin naar de sportschool ging maar ze ook weleens moe werd van die vriendin. Ik was toen een keer mee en had gezegd "mijn moeder vind jou een trut". hahaha Mijn ma zegt dat ze zich er wel weer uit heeft kunnen banketstaaf.

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 14:22

ik heb het net inderdaad ook gevraagd en ik kon vroeger heel boos gaan staan als mijn broer wat deed en dan in mijn vuisten knijpen en dan heel hard kreunen en dan kwam er ineens uit stommerd.....

mijn moeder zegt ook dat het dan net leek of er een hele zin uit ging komen die wereldschokkend werd maar dan kwam er alleen maar stommerd uit.

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 14:24

oohw en mijn broer werd een keer K*****jong genoemd door een oudere jongen en toen kwam die heel vrolijk uit school en zei die; Mama ik heb een vriendje. Dus mijn moeder zegt oohw echt ventje wat leuk joh.. Zegt hij; ja want hij vond mij een echt K*****jong.

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 14:25

:=

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 14:30

het was echt heel banketstaaf maaar ik lach er nu wel om als ik dat verhaal hoor. hahaha

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 14:33

Dancie schreef:
oohw en mijn broer werd een keer K*****jong genoemd door een oudere jongen en toen kwam die heel vrolijk uit school en zei die; Mama ik heb een vriendje. Dus mijn moeder zegt oohw echt ventje wat leuk joh.. Zegt hij; ja want hij vond mij een echt K*****jong.

_O- Lekker naief :D

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 14:38

hij was toen nog 4 jaar eigelijk best zielig hoor :)

Ti_Amo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 14:47

Toen ik klein was paste mijn oudere nicht altijd op mij, ze zei die dag een paar keer 0uweh0er, dus overal waar ik kwam zei ik tegen iedereen je bent een 0uweh0er.

en toen ik 2 was en mijn moeder beviel van een jongetje zei ik tegen iedereen, ik heb een zusje maar ze heeft een pielie!!!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 14:51

ahahah zo schattig, ik had een aupair kindje van 6 jaar, en die had ruzie met een meisje. dat meisje zei dat ze dom was oid, en toen zei ik: :oo en wat zei jij toen? zij zo: en jij hebt snot in je neus! :')
ook een keer liep ik met haar over straat en kwam ik 2 meisjes tegen die ik kende en zij zo tegen mn aupairkindje: ciao stellina! (hoi sterretje, was in italie ;) ). en de hele tijd zeiden ze stellina tegen dr. ik zag haar al rollen met dr ogen enzo, want ze is namelijk een heel stoer meisje. :Y) nam ik afscheid van ze, mijn aupairkindje met een hele bitchy stem: ciao stelline (dag sterretjes) :') hahaha echt zo'n kind van 6 tegen 2 meisjes van een jaar of 20. _O-

van mezelf weet ik eigenlijk geen dingen. alleen dat ik een keer zomaar bij mensen aan tafel ben gaan zitten in een restaurant en heel hard schreeuwde dat ik patat wilde. :=

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 15:07

ik weet 1 ding van mezelf en dat is dat mijn vader met mij naar de wc ging in groningen bij de V&D.
Hij moest zelf ook naar de wc.

Toen we uit de wc kwamen zei ik tegen mijn moeder en best heel hard door die winkel: papa heeft echt een hele grote piemel.

volgens mij heb ik het ook nog wel vaker herhaald tegen andere mensen :P

nou hij schaamde zich rot en volgende keer moest mijn moeder maar met mij mee :P

xAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 15:12

wat een géniaal topic :D

oooh ik herinner me er opeens nog een van mezelf...
toen ik een jaar of 5 was, was ik eens met een oom aan het spelen (die was toen denk ik rond de 20 ofzo)
en toen moest die van mij een of ander personage spelen en zei ik: "Nu heet ik Emma en jij heet Kanker."

ik wist toen nog helemaaal niet wat dat was, maar ik heb het wel altijd onthouden en ik vind het gewoon nog beschamend als ik eraan denk := wat moet die wel gedacht hebben haha :+

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 16:37

leandrotje schreef:
ik weet 1 ding van mezelf en dat is dat mijn vader met mij naar de wc ging in groningen bij de V&D.
Hij moest zelf ook naar de wc.

Toen we uit de wc kwamen zei ik tegen mijn moeder en best heel hard door die winkel: papa heeft echt een hele grote piemel.

volgens mij heb ik het ook nog wel vaker herhaald tegen andere mensen :P

nou hij schaamde zich rot en volgende keer moest mijn moeder maar met mij mee :P

_O- dat moet wel erg genant geweest zijn voor je vader haha

xKatjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 16:45

xAmigo schreef:
wat een géniaal topic :D

oooh ik herinner me er opeens nog een van mezelf...
toen ik een jaar of 5 was, was ik eens met een oom aan het spelen (die was toen denk ik rond de 20 ofzo)
en toen moest die van mij een of ander personage spelen en zei ik: "Nu heet ik Emma en jij heet Kanker."

ik wist toen nog helemaaal niet wat dat was, maar ik heb het wel altijd onthouden en ik vind het gewoon nog beschamend als ik eraan denk := wat moet die wel gedacht hebben haha :+

Omg oke, sorry maar ik heb hier een halfuur om dubbel gelegen :')

Momo2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 16:54

Ik was 4/5 jaar en mijn moeder en ik liepen in het ziekenhuis
voor mijn amandelen en mijn oma lag daar ook ...ze was heel erg ziek en werd in slaap gehouden en toen zei mijn moeder kom gaan we ook even bij oma kijken dus wij komen daar zeg ik keihard ik weet waarom oma ziek is. Er komen allemaal wormen uit haar neus ..Ze had allemaal slangetjes voor zuurstof enzoo

linsim26

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 17:08

ik was een jaar of 6 toen ik met mijn mams bij de plaatselijke bakker een liliputter zag.
midden in de volle zaak riep ik: mama kijk eens wat een klein meneertje.. daar kun je wel om lachen he!

mams schaamde zich behoorlijk haha!