En op 6jarige leeftijd heb ik ook nog wat bijdehans gedaan

De volgende dag ben ik na schooltijd naar die meester toe gegaan en ben ik boos op hem geworden, omdat hij boos op mijn zus was geworden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:yrsa_karlijn schreef:Hij had een haarelastiekje om zijn ding gebonden. Die was natuurlijk helemaal paars en dik geworden en kreeg hij het elastiekje er niet meer af. Toen moest de juf dat eraf gaan pulken.
Whahahhaa, die was zijn tijd vooruit!! Had hij dat ooit gezien op TV ofzo??![]()
Waarom deed ie dat nou?![]()
Zal pijnlijk geweest zijn!
leandrotje schreef:ik weet 1 ding van mezelf en dat is dat mijn vader met mij naar de wc ging in groningen bij de V&D.
Hij moest zelf ook naar de wc.
Toen we uit de wc kwamen zei ik tegen mijn moeder en best heel hard door die winkel: papa heeft echt een hele grote piemel.
volgens mij heb ik het ook nog wel vaker herhaald tegen andere mensen
nou hij schaamde zich rot en volgende keer moest mijn moeder maar met mij mee
xAmigo schreef:wat een géniaal topic
oooh ik herinner me er opeens nog een van mezelf...
toen ik een jaar of 5 was, was ik eens met een oom aan het spelen (die was toen denk ik rond de 20 ofzo)
en toen moest die van mij een of ander personage spelen en zei ik: "Nu heet ik Emma en jij heet Kanker."
ik wist toen nog helemaaal niet wat dat was, maar ik heb het wel altijd onthouden en ik vind het gewoon nog beschamend als ik eraan denkwat moet die wel gedacht hebben haha