Ik ben misselijk door 1 filmpje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Irmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 19:39

nikita73 schreef:
Snap eigenlijk niet waarom jullie zulke filmpjes dan aanklikken.
Toch stiekem een beetje nieuwsgierig?

Ik klik die filmpjes bij voorbaad al niet aan. Weet van te voren wel dat het afschuwelijk is.

Ik heb hem aangeklikt om hem te rapporteren. Je kunt wel toekijken en niks doen, maar je kunt er beter iets aan doen zodat facebook het eraf haalt.
Ik vind het gewoon echt heel erg, en dit mag niet meer gebeuren. Verschrikkelijk.

yrsa_karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 19:41

Ik heb ook veel van zulke filmpjes gezien op een hondenforum waar ik wel is lees. Ook over
een hond in tukije. * neem in gedachten een heel oud , maar lief, middelmaat hondje* die naast een man mee sjokte. Echt grijs snuitje. Wat doet die mafkees. Gooit zo die hond achter in de vuilniswagen. Ben er echt weken ziek van geweest. Of in China van die wasberen of in die trant die levend gevild worden. Die ogen vergeet ik nooit meer. ook niet van die hond trouwens. Die trouwe ogen die echt zo wanhopig keken. Maar goed al die paarden die de vrachtwagen op gemept worden van handelaar naar slachthuis en daar er weer afgemept worden. Die filmpjes zie je ook vaak zat. Het idee dat een dier zo zijn laatste uur/minuut door brengt. Totaal geen respect voor al die mensen die zo met levende wezens omgaan.

xDeems

Re: Ik ben misselijk door 1 filmpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 19:42

Bah bah bah, ik zou zoiets nooit durfen doen! Waarom zijn er van die zieke mensen?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 19:42

Toen ik nog jonger was heb ik ooit op tv 's middags een vreselijk filmpje gezien. Ik snap nog steeds niet hoe dit in godsnaam uitgezonden had mogen worden maar goed.
Het ging over een land in Afrika waar een bruiloft was en waar offers werden gebracht. Onder andere een prachtig wit paardje, helemaal opgetooid met veren en sjerpen. Er stond een vent met een zwaard naast en die begint op zijn keel te rammen. Dier compleet in paniek en die man blijft op de hals hakken.
Vreselijk! Ik heb meteen trillende afstandsbediening gepakt en heb snel weggezapt.
Geen idee dus hoe dat afliep maar ik ben nu nog steeds strontmisselijk als ik er aan denk. En dit is zeker al 15 jaar geleden.

ladyleonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 20:32

Drie Britse vrouwen en een man zijn gisteren gevangen gezet wegens het maken van een 'squish-video'.
In de video waren beelden te zien van de marteling en het doden van een cavia een jong katje en muizen die vertrapt werden door vrouwen met hoge hakken.

In een van de scenes was een muis aan een houten plank getaped. De meest gruwelijke scene was die van een kitten die met het achterpootje aan een houten plank was gelijmd terwijl deze werd doodgetrapt.
In de video's was duidelijk te horen hoe de vrouwen instructies kregen van de man.

De drie vrouwen kregen elk een celstraf van vier maanden. De maker van de film, de 27-jarige Craig Chapman, moet een straf van 2 jaar gaan uitzitten.

dit nieuws bericht vond ik en is al van 2002.
vind dat de vrouwen meer gestaft moesten worden

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 21:24

Ik word al kotsmisselijk van het lezen alleen al. ;( Hoe kunnen mensen dit nou doen..

hafjes_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 21:33

na de eerste pagina te lezen al helemaal misselijk geworden, dat doe je toch niet?
heb dus de rest niet gelezen, maar wat de mensen die arme dieren toch aandoen! die kunnen zich helemaal niet verdedigen, en waarom word het gedaan? voor de lol? voor de kick? omdat het 'stoer' is? gewoon gestoord.

de filmpjes op animal planet (die van steun ons nu voor #... p. maand) vind ik al zo zielig, maar wat ik hier nu lees....

waar gaat het heen met de wereld?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 21:40

Zo vond iemand het ooit erg "grappig" om mij een filmpje toe te sturen van iemand bij wie zijn keel werd doorgesneden (en dat was niet geacteerd :r )
Ik heb er ontzettend veel nachtmerries van gehad en hem ook flink duidelijk gemaakt dat ik dat geen grappige filmpjes vind.

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 21:44

Cayenne schreef:
Zo vond iemand het ooit erg "grappig" om mij een filmpje toe te sturen van iemand bij wie zijn keel werd doorgesneden (en dat was niet geacteerd :r )
Ik heb er ontzettend veel nachtmerries van gehad en hem ook flink duidelijk gemaakt dat ik dat geen grappige filmpjes vind.

:\

Ik hoop dat je het niet meent he

Bahbah

Maar dat is toch vermoorden?

Edit* Jij hebt waarschijnlijk niet voor niets geedit dus ik edit ook :)
Laatst bijgewerkt door Werecat op 02-09-10 21:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 21:45

Dat meen ik helaas wel.
Het is inmiddels alweer een jaar of 4,5 geleden en ging om een of ander Amerikaans filmpje dat hij ergens op internet had gevonden (vraag me niet welke site, want ik heb nog nooit zo snel een filmpje weggeklikt en krijg het beeld nog steeds niet van m'n netvlies).

Cryssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 21:48

Cayenne schreef:
Dat meen ik helaas wel.
Het is inmiddels alweer een jaar of 4,5 geleden en ging om een of ander Amerikaans filmpje dat hij ergens op internet had gevonden (vraag me niet welke site, want ik heb nog nooit zo snel een filmpje weggeklikt en krijg het beeld nog steeds niet van m'n netvlies).

Is dat niet het filmpje waar een Amerikaan uit het leger door Taliban zijn keel door werd gesneden.
Ging toen ook een tijd over internet heen

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 21:53

Cryssie schreef:
Cayenne schreef:
Dat meen ik helaas wel.

Is dat niet het filmpje waar een Amerikaan uit het leger door Taliban zijn keel door werd gesneden.
Ging toen ook een tijd over internet heen

Ik heb geen idee of het dezelfde was, maar volgens mij ging het wel om een militair idd!
En zonder in details te willen treden was het wel overduidelijk dat het niet geacteerd was.
Ik snap uberhaupt niet dat dit soort filmpjes online kunnen komen. Echt, daar krijg je gewoon nachtmerries van en ik kan het zo weer voor me zien! %)

yrsa_karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 22:13

Je hebt ook een filmpje wat ik zelf niet heb gezien, maar een variant is op "two girls one cup". Het heet dacht ik "two guys one hammer" en dan slaan ze met een hamer bij iemand de hersens in. Mijn vriend had het gezien en was er ook echt ziek van.

angrywolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 22:24

Ik heb gister foto´s gezien van een kitten die door een Chinese vrouw geplet werd met haar schoen en ik moest me echt inhouden om het niet keihard te gaan gillen ze waren echt te erg voor woorden heb er de hele nacht niet van kunnen slapen ga de beelden nooit meer uit mn hooft krijgen denk |(

Cryssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 10:31

Citaat:
Ik heb geen idee of het dezelfde was, maar volgens mij ging het wel om een militair idd!
En zonder in details te willen treden was het wel overduidelijk dat het niet geacteerd was.
Ik snap uberhaupt niet dat dit soort filmpjes online kunnen komen. Echt, daar krijg je gewoon nachtmerries van en ik kan het zo weer voor me zien! %)

Het is vreselijk idd om te zien. Daarentegen heb ik tijdens mijn werk een paar lijken gezien die er ook niet echt helemaal mooi bij lagen, maar het filmpje is gewoon zo erg. Het zal je zoon maar zijn waarvan de keel door wordt gesneden.

nikita73

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 16:06

Cayenne schreef:

Wij hadden buren die zulke filmpjes ook doorstuurden. Van die hele nare. Ik heb ze vriendelijk verzocht ze me niet meer te sturen. Ik vind het gewoon afschuwlijk! Snap niet dat mensen zulke filmjes door sturen naar andere mensen. Hebben ze dan echt totaal geen gevoel in hun donder!?

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 16:08

ik snap niet eens dat ze het opnemen en op internet zetten dan vraag je toch om problemen.
diegene die het filmt is net zo walgelijk als de gene die het doet.
:(

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 16:09

Laatst kwam ik ook al een filmpje tegen van een meisje wat puppy's in een rivier gooit. Dit was een opsporing gezocht bericht want ze willen haar gaan vervolgen! Mag toch hopen dat het in dit geval ook gebeurd want alleen het bericht zonder het filmpje te zien vind ik al misselijkmakend. Walgelijk dat er zulke mensen rondlopen.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 16:12

*denkt aan eigen kitten*

Mag ik even heel erg verdrietig worden van dit soort dingen?? ;(

Ik ben sinds een goede maand baasje van een gedumpt kitten, dat vind ik al vreselijk.. Laat staan dat er iemand moedwillig zo'n spruitje pijn doet..

Echt vreselijk.. Je spoort echt niet als je dit soort dingen doet..

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 16:12

nixx schreef:
Laatst kwam ik ook al een filmpje tegen van een meisje wat puppy's in een rivier gooit. Dit was een opsporing gezocht bericht want ze willen haar gaan vervolgen! Mag toch hopen dat het in dit geval ook gebeurd want alleen het bericht zonder het filmpje te zien vind ik al misselijkmakend. Walgelijk dat er zulke mensen rondlopen.

ja dat filmpje heb ik ook gezien.
niet dat ik nieuwsgierig was erna te kijken.
maar iemand stuurde het op.
en zei gewoon doodleuk 'kijk dit is lachee joh'
bij het eerste pupje dacht ik 'die lijkt eerder nep dan echt'
maar toen je de hondjes ook hoorde blaffen dacht ik echt 'godve ****'
en dan zegt ze ook nog als ze er een gooit 'woeeeeeih' :(

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 16:23

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 16:26

gelukkig. :D

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 21:00

nikita73 schreef:
Snap eigenlijk niet waarom jullie zulke filmpjes dan aanklikken.
Toch stiekem een beetje nieuwsgierig?

Ik klik die filmpjes bij voorbaad al niet aan. Weet van te voren wel dat het afschuwelijk is.

Dat vraag ik me inderdaad ook af. Hoe kun je nieuwsgierig zijn naar zoiets afschuwelijks? wil je weten wat je eigen reactie is? Hoe de reactie van het dier is? Wat de mensen doen? Ik snap met 100% van mijn verstand niet hoe je hier naar kan kijken. Wat is het doel van je klikken?

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 21:02

xMonsterr schreef:
en zei gewoon doodleuk 'kijk dit is lachee joh'

ja? Heb je ook nog aan die ene persoon gevraagd wat er dan zo leuk was? En waarom ze het leuk vond?
Dus door dit soort mensen die dit zeggen, blijft het vermaak.
Ik vind dit soort mensen walgelijk.

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 21:52

Tja.. Dit soort filmpjes ken ik ook..
Mensen die op schapen gaan rijden en minstens alle poten hebben gebroken.. Afschuwelijk!

Hou het topic eventjes bij.