Ik krijg nu echt de neiging om een heleboel lelijke woorden te gebruiken, expres je baan verpesten omdat je er gewoon geen zin in hebt, bah bah bah bah

Ik begin steeds beter te begrijpen waarom mensen die werken met een scheef oog naar mensen met een (wajong) uitkering kijken. Je geeft nota bene zelf aan dat je wel dingen kunt doen (dagelijks naar paard, mesten, werken bij sunday's) en ook nog eens letterlijk zeggen dat je het vertikt om werk te doen wat niet helemaal naar je zin is.
Ik heb overigens nu gesolliciteerd bij Sunday's, mijn dank hiervoor want zonder dit topic was ik er nooit achter gekomen dat ze een vacature hadden. Andere kant daarvan is dat ik ondertussen ook weet dat je hier geen diploma voor nodig hebt, of vooraf een cursus moet volgen. Dit wordt allemaal intern geregeld.
Je hebt 2 opties, je ziek voelen en er naar handelen of alles op alles zetten om uiteindelijk die droombaan te bemachtigen waar iedereen van droomt: slapend rijk worden.
Dat laatste is een heeeele lange weg, ik ken weg geteld maar 1 persoon die helemaal niets meer hoeft te doen voor zn centen, maar daar hij heeft hij ook ontiegelijk hard voor moeten werken.