Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hond meenam naar een bruiloft. Was echt 30 graden in de zaal. De mensen die daarnaast zaten waren niet blij!) Princesspres schreef:heb is jouw dag , jouw feestje en als je niet wil dat er kinderen bijzijn is dat je goed recht.
hebben mensen daar moeite mee ... heel jammer , maar zo wil jij het hebben.
niets is zo erg als tijdens de plechtigheid een jankend , neuspulkend of anderzijds vervelend kind
(*mammaaa moet plassennn*)
Maar bij een uitgebreid 6 gangen diner is het niet zo'n succes want de meeste ouders blijken er nogal moeite mee te hebben om een kind lang aan tafel te houden, en dan krijg je kinderen die de obers omver rennen 
Overigens heb ik nog nooit een bruiloft meegemaakt waar geen kinderen welkom waren, maar dat komt omdat de meeste mensen in onze vriendinkring eerst kinderen krijgen en dan trouwen
dejavu schreef:DeadxStar schreef:En over dat geen zinnig gesprek kunnen voeren met kleine kinderen erbij (als in baby's, peuters, wat ik hier las).
Sorry hoor, maar ligt dat dan niet meer aan jezelf? Ik zie namelijk het probleem niet zo
Ik heb daar anders echt geen last van..
Jij misschien niet, maar anderen dus wel.
Met kinderen (en dan bedoel ik niet pubers, maar écht kinderen) kun je hooguit wat babbelen wat hen bezighoudt e.d., maar daar kun je toch nooit een echt (zinnig) gesprek mee beginnen als met een volwassen persoon.En met kinderen erbij is het weer lastig omdat ouders vaak opgeslokt worden door waar de kinderen zijn ('Oh nee, ze zitten bij de vijver, Henk! Ga jij ze even halen?') En dan moeten de kinderen plassen en poepen, en ze vallen in het glas en zo is er vaak wel iets. Voor de ouders geen punt, maar met kinderen is het toch vaak wat onrustiger dan wanneer je enkel volwassenen uitnodigt.

c_alsemgeest schreef:Brainless schreef:... ik denk dat er dan nogal wat mensen zijn die helemaal niet komen...
Kun je niet een kinderhoekje regelen waar de kids beziggehouden worden?
Nee... absoluut geen kinderen
Wanneer mensen dan niet komen, is dat voor mij geen probleem.
Liever helemaal niet, dan met kinderen erbij.

Sanny_lief schreef:Ongeloofelijk, ik dacht altijd dat ik de enige was die kinderen ECHT NIET kon waarderen! Slapende baby's zijn tot daar aan toe, maar na hun 1ste jaar tot aan hun 15 vind ik er echt helemaal geen reet aan. Dat gejengel en gezeur! Ik begrijp je helemaal!!
(ik heb niet alle reacties gelezen, dus sorry als ik iets dubbel zeg ofzo)

Mensen zoals ik zouden anders snel gepikeerd zijn.
) afgesloten ruimte met een gehuurde oppas, springkasteel en wat spelletjes erbij, en een absoluut verbod om naar de 'echte' feestzaal te komen, zoiets...
). En om 3 bengels die zeker NIET tot de braafste en rustigste soort behoren bij een onbekende oppas achter te laten, dat lijkt me geen goed plan...
Duidelijk en niet bot 
's avonds zou ik ze ook niet erbij willen hebben, want na 22 uur begint dat het gejengel ook.. Ouders zijn meer bezig met kind dan met feest en ze moeten vroeg wel omdat de kids moeten slapen
Death_Squad schreef:"Zonder kinderen erbij is het veel leuker vinden wij"
"om uitgebreid met iedereen te kunnen praten vragen wij u uw kinderen thuis te laten"
Zullen we ons concentreren op het HOE en niet op de eventuele (on-)wenselijkheid van en meningen met betrekking tot het wel/niet uitnodigen van kinderen? Het is de keus van TS en eenieder mag op zijn/haar bruiloft deze overweging voor zichzelf maken
! batje schreef:jeetje, ik had eigenlijk niet verwacht dat zo veel mensen het vanzelfsprekend vinden hun kinderen mee te nemen.. wij trouwen binnenkort op een boot en het lijkt me doodeng als daar kinderen bij zijn. Nou zijn die van ons er bij de plechtigheid wel bij, maar daar hebben we ook een oppas voor. Maar ja, dan kan je moeilijk zeggen dat andermans kinderen niet welkom zijn
Eigen kinderen horen er wel bij, maar die van anderen...
denz schreef:Haha Batje dat vind ik helemaal een goeie, gewoon trouwen op een boot!
Maarre verder moet ik eerlijk zeggen dat ik het echt belachelijk vind als kinderen ongewenst zijn op een bruiloft.
Ik hou ook helemaal niet van kinderen en heb ook nog geen kinderwens ofzo, maar sorry hoor een kind hoort er toch gewoon bij, het is toch geen hond die je ff thuislaat!
Als ik ooit een kind zou hebben en iemand wil geen kinderen op z'n bruiloft dan blijf ik lekker thuis. Daaag......