Ik kan je trouwens de zoutsteensauna die buiten is, van harte aanbevelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SaNNeS88 schreef:ik wil ma. 27 dec. gaan, dan is vriendlief jarig en hij is vrij, maar ik ben bang dat het dan heel erg druk is, zo na de kerstdagen
Armaris schreef:Klinkt heerlijk allemaal
Vriendje wilt graag weer eens naar de sauna maar ben zelf al enkele kilo's bijgekomen en daar schaam ik me dan voor
Zijn er hier Belgen die eventueel sauna aanraders weten?
Angelita schreef:Ik pas nu met mijn vriend op zijn ouders huis en waan me echt in een verwen-walhalla. Straks even onder de zonnebank, dan loop ik meteen door naar de sauna, vanavond krijg ik een massage van vriendlief op een heerlijke verwarmde massagestoel/bedgeval. En dan rond een uur of 11 in de jacuzzi onder de sterren. En dat allemaal in een omgeving van kleine fonteintjes, allemaal fluitende vogeltjes, pure rust etc etc.
Héérlijk
Steentje schreef:Angelita schreef:Ik pas nu met mijn vriend op zijn ouders huis en waan me echt in een verwen-walhalla. Straks even onder de zonnebank, dan loop ik meteen door naar de sauna, vanavond krijg ik een massage van vriendlief op een heerlijke verwarmde massagestoel/bedgeval. En dan rond een uur of 11 in de jacuzzi onder de sterren. En dat allemaal in een omgeving van kleine fonteintjes, allemaal fluitende vogeltjes, pure rust etc etc.
Héérlijk
Ik voel een beetje jaloezie omhoog borrelen.
Wat hebben de ouders van je vriend dan in hemelsnaam voor geweldig huis?!
Bofkont, geniet er van!