Het is lekker weer, maar ik ben binnen. Even wat fotowerk doen en wil nog altijd aan de opruim hier. (*lees; al twee weken )
Ik hoop dat het in Rotterdam vandaag wel wat mooier wordt Vanavond heb ik een feest op het strand in Scheveningen...beter gaat die zon gewoon schijnen
Ingmar_ schreef:Ik hoop dat het in Rotterdam vandaag wel wat mooier wordt Vanavond heb ik een feest op het strand in Scheveningen...beter gaat die zon gewoon schijnen inderdaad, ik ook
Hier is het super bewolkt met hier en daar een héél klein stukje blauwe lucht. Gelukkig is het wel droog
Hmmm.... het is helemaal grijs buiten en het zou me niets verwonderen als er straks een bui naar beneden komt. Koud is het niet!
Koud? Waarom heb ik het dan bloedheet? Het is dat het regent, maar anders had ik een kortebroek aan gedaan... Het weer voor de komende week ziet er ook niet al te best uit zag ik... Jammer!
houden jullie die regen wel bij jullie hier bewolkt al de hele dag maar wel droog dacht dat lekker weer zou worden gister was het super weer
moppielover schreef:Hier is het best lekker . Wel erg bewolkt maar af en toe komt de zon tevoorschijn .Ik wou al zeggen: dat hebben wij ook, maar dat is ook wel logisch: Erichem is maar klein stukje van Leeuwen af.Wij hebben zo waar even buiten zitten lunchen!