Daar hang je dan, aan je balkon. Om 7.30....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vanessakusje

Re: Daar hang je dan, aan je balkon. Om 7.30....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 08:41

Sorry hoor moest wel om je verhaal lachen! Wat een avontuur. Gelukkig vond je moeder t niet erg en ben je uiteindelijk wel binnen gekomen!

ifever

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 08:50

Wat een geweldig verhaal :D _O- _O- _O- _O-

Je hebt er een mooi gat van kunnen maken!! jij geluk dat mams het positief opnam :)

slotenmaker bellen om je deur open te maken kost 60,- en ze zijn met 5 min klaar!!

Ervaring mee?! Ja had ook mijn sleutels in de deur gelaten en zo de deur dicht getrokken, laat dit nou om 2 uur s'nachts geweest zijn.... vriend/buurman opgebeld uhh ik kom bij jou slapen :+

volgende dag slotenmaker gebeld, is namelijk in een flatje en ik heb geen ramen, alleen fransbalkondeuren die van buiten niet open kunnen!

60,- euro armer en een buurman die zich kapot lachte!!

Alleen wie het laatst lacht lacht het hardst een week later kon namelijk de slotenmaker voor zijn deur komen _O- _O- _O- _O-

ifever

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 08:52

breezy302 schreef:
maaikemuis schreef:
Uhmmmm, de volgende keer toch even de reservesleutel pakken en een hamer. Reservesleutel deels in het slot steken, een welgemikte tik met de hamer op reservesleutel geven en zie daar, de sleutel aan de binnenzijde hoor je op de grond vallen. Men draait de reservesleutel om en opent de deur.

Maar, je krijgt van mij een 10 voor je doorzettingsvermogen en creativiteit!

De meeste mensen kennen die tactiek niet. Ik ken hem wel maar zou het zelf niet proberen. De sleutel kan ook IN het slot afbreken.

dit kan alleen wanneer je sleutel recht in het slot zit, is deze iets gedraaid dan krijg je dit al niet voor elkaar en breek je alles af!

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 09:03

Prachtig verhaal. Crea oplossing van jou kant.

Ik ken het probleem. Vriend van me had met de carnaval keurig de sleutel van de garage bij zich, nog ff gechecked voor we weg gingen door de voordeur.
Komen we 's nachts lekker lam thuis, sleutel in de garagedeur, met geen mogelijkheid open te krijgen. Bleek ook de sleutel aan de binnenkant te zitten.

Hij is met z'n dronken hoofd via de kliko over de garage geklommen, door het dakje van de houtloods gezakt en toen een ruitje aan de achterkant van de garage ingeslagen.

Moet je wel zeggen dat je dan snel weer nuchter bent beide als je om 4 uur 's nachts glas staat te ruimen. Moeten er nu soms nog om lachen.

botjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 09:19

Heerlijk om alle verhalen te lezen. Zo wilde ik gister even snel het plastic buiten zetten voordat ik naar mijn werk moest. Alles al keurig op slot, trek ik de deur dicht, liggen mijn sleutels nog op tafel.... Gelukkig was er een reserve sleutel in de buurt dus heb ik geen creatieve acties hoeven uit te halen!

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 09:20

Vanmorgen wel netjes de sleutel meegenomen?

Shanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 09:25

Dat noem ik nou eens inventief zijn en je plan kunnen trekken +:)+
3 hoeraatjes voor jou :+

Nagano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 09:32

je woond toch niet bij mij in de buurt he
wand je kan wel goed inbreken hoor :D :D :D
maar hoe heb je het nou opgelost met dat gat in de deur als je weg gaat nu :+

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 09:36

:') Ik vind em briljant!! :')

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 09:36

maaikemuis schreef:
Uhmmmm, de volgende keer toch even de reservesleutel pakken en een hamer. Reservesleutel deels in het slot steken, een welgemikte tik met de hamer op reservesleutel geven en zie daar, de sleutel aan de binnenzijde hoor je op de grond vallen. Men draait de reservesleutel om en opent de deur.

Maar, je krijgt van mij een 10 voor je doorzettingsvermogen en creativiteit!

Werkt dit ook als de sleutel aan de binnenkant omgedraaid zit? Of alleen als die er los in is gestoken?

Verder, wel echt een briljante actie! :D

Edit: lees 't antwoord hier boven al :z
Ik slaap nog half blijkbaar. Onze sleutel zit altijd gedraaid, dus dat heeft dan ook geen nut.

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 09:38

Ik vind dat je een mooi kunstwerk van de deur gemaakt hebt :D
maare heb je niks aan het balkon overgehouden? :+

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 09:46

Hoe herkenbaar. Ik had het in april. Kwam terug van een wedstrijd, was ontzettend moe maar moest de hond nog uitlaten. Voordeur valt dicht, ik voel in mijn zakken... geen sleutel.
Vriendlief gebeld, die was pas met 3 uur thuis, schoonzusje gebeld, die waren op stap en niet in de mogelijkheid om te rijden, toen mijn ouders maar, Die moesten ook 45 minuten rijden terwijl ze net bij mij vandaan kwamen

JeaDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 09:52

_O- _O- _O- _O-
Enne respect je hebt jezelf mooi gered !

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 09:59

Poeh en dat op de vroege morgen :') Je hebt in ieder geval goed je best moeten doen om binnen te komen, hihi, weet je nu ook dat inbreken nog niet zo makkelijk is bij jullie :P

smaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 10:06

Erg grappig verhaal, zeker achteraf natuurlijk ;)
Zie je daar al hangen aan het balkon... :') _O-

Gelukkig te lezen dat vele al soortgelijke dingen hebben meegemaakt.....
Waaronder ook ik....... :Y)

Woonde pas op mijn appartement (ruim 12 jaar geleden), was aan het poetsen, 's morgens vroeg, dus in pyama, haren niet gedaan etc. even op het balkon de vuilnis weggooien, bam deur dicht. (Balkon was bij de voordeur) Sta je daar, zonder telefoon in je pyama, vriendlief kwam pas 8 uur later thuis, dus wachten was ook geen optie. Mijn moeder had ook nog geen reservesleutel omdat we daar pas woonde.
Uiteindelijk alle moet bij elkaar om bij de onderbuurvrouw aan te bellen om te vragen of ik even mocht bellen, kan nog altijd haar gezicht zien toen ze mij daar in mijn pyama zag staan en mijn verhaal vertelde, haha. Heeft mijn broer me komen ophalen op de fiets, ik achterop de fiets in pyama, heel de stad door, ben ik bij mijn moeder blijven wachten dat mijn vriend me kwam ophalen.

Laatste domme actie, was een paar maanden geleden, was bij een vriendin wat lang blijven hangen, mijn huisgenootje had een personeelsfeestje en natuurlijk flink gedronken, dus hij eerder thuisgekomen als ik, hij dacht die is al thuis en ligt in bed, dus hij boven en onder de knip erop gezet, dus je raad het al, toen ik thuiskwam met sleutel ging de deur niet open........ Aangezien het nog behoorlijk koud was, was buiten slapen geen optie, ik eerst bellen, geen antwoord, dan de deurbel, daarna gaan roepen, op de deur bonken, dingen wat ik in de tuin kon vinden tegen het raam gaan gooien, na ruim een half uur, zie ik een duffe kop aan het raam, huh wat moet je? Ja, doe die deur open, oh, dacht dat je al in bed lag, hahaha, achteraf was het wel leuk, dat moment kon mijn huisgenoot afschieten, grrr.
Dag erna, hoor ik de buurman vragen wat die nacht gebeurd was, gelukkig heeft mijn huisgenoot zich van de domme gehouden, ze dachten dat er een gek in de tuin stond te roepen en hebben de politie gebeld! Gelukkig lag ik toen al in bed, waren de lichten uit, toen zij waarschijnlijk langs gereden zijn.
Die gek was ik! Wat hebben we daar over gelachen :+

Nog een domme actie maar niet van mij.....
Moeder van mijn toenmalige vriend belt op, dat ze de sleutels in de auto had gelaten terwijl de auto nog stationair draaide en wel de deur had dichtgedaan. Staat daar een auto met motor aan te draaien maar alle deuren zijn dicht, vriend was gelukkig 1 uur later klaar met werken, zijn we eerst bij de buurvrouw de sleutel van zijn moeder gaan halen (die had die niet bij) daarna de reserve auto sleutel gaan zoeken, uiteindelijk gevonden, naar zijn moeders werk gereden, gelukkig was het de goede sleutel, heeft wel die auto daar bijna 3 uur al draaiende gestaan :+

21deees

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 10:13

wizewo schreef:
En toen stond de politie achter je "Goedenavond juffrouw, komt u maar even mee"

Zou mij ook kunnen gebeuren...oh neen, dat is mij al gebeurt...

Haha wat had je uitgespookt dan??

En ts volgende keer ergens men reserve sleutel neer legge en Idd geen sleutels in de deur;-)

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 10:29

21deees schreef:
wizewo schreef:
En toen stond de politie achter je "Goedenavond juffrouw, komt u maar even mee"

Zou mij ook kunnen gebeuren...oh neen, dat is mij al gebeurt...

Haha wat had je uitgespookt dan??

En ts volgende keer ergens men reserve sleutel neer legge en Idd geen sleutels in de deur;-)

Gezien de rest van het topic kun je er wel vanuit gaan dat ze in haar eigen huis aan het inbreken was?

denk ik zo?

maar wie ben ik...

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 10:37

hahaha, geweldig verhaal!

Volgende keer slotenmaker bellen? :')

(om dit soort dingen te voorkomen heb ik een slot op mn voordeur waar je wel van 2 kanten een sleutel in kan steken en open doen :) )

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 10:41

Ik woonde hier pas, en mijn ouders werkten. Ik kom blij van school terug, en ik wist toch niet meer welke sleutel van de poort was. Ik de verkeerde sleutel erin geduwd en maar draaien en wringen. Ja, je raadt het al, sleutel overgebroken. :+

Zat ik daar zielig voor de poort, komen na een half uur de overburen. 'Ja, Dominique, kom maar een naar ons tot je ouders er zijn.:+'
Stiekem lachten ze zich kapot! :D

femmiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 11:01

Geweldig :')

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 11:07

ik ben blij dat ik hier lees dat ik niet de enige ben, die de deur dicht trekt zonder sleutels mee te nemen _O-

ik ben overigens ook ooit eens door de kat buitengesloten... we hadden van die handige knippen op de deur en de kat was op de onderste gaan staan, om naar buiten te kijken, wat ik aan het doen was :+
da's toch een nare verrassing als je midden in de nacht voor een dichte deur staat, met een kat die lekker op het matje gaat liggen rollen en naar je miauwt ~~}>
aangebeld, m'n moeder wakker proberen te bellen, maar nee hoor :n normaal slaapt ze heel licht, maar toen was ze natuurlijk niet wakker te krijgen.
Uiteindelijk het grootste deel van de nacht in de schuur doorgebracht en 's morgens rond een uur of 6 nog maar eens een poging gedaan om m'n moeder wakker te krijgen... die vervolgens zegt: wat is dat nou weer voor een "ge-mam"!?!? :Y)

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 11:09

OMG Tezzzzz

kunnen we je ook niet even alleen laten.. Dit is echt weer een actie voor jou..... :D

AnnebelleVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 11:10

Wij hebben hier op kantoor even grondig gelachen om het verhaal hahaha, we zagen je al helemaal bungelen daarzo hahahahaha

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 11:12

Volgens mij heb ik jou op twitter. :') Die foto vond ik gister al hilarisch

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 12:51

Geweldig verhaal _O- ( ook voor op feestjes enzo )