Oh, dat is nog beter dattie niet doorschijnt!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bentley26 schreef:Ik ben vandaag geweestWoon er gelukkig redelijk dichtbij. Ik was vanmorgen er om 10.15u en het was nog goed te doen. maar na een uur werd het toch aardig druk. En mensen duwen je rustig weg...best vervelend.
Maar na een uurtje daar had ik het wel gehad.
Ik heb best veel gekocht en rekende 26 euro af:![]()
3 shirts
bh setje
3 slips
1 jogingbroek
1 bij passend truitje
kan iemand mij vertellen hoe het met de collectie zit? Veranderd het vaak? Per maand ofzo? Want dan ga ik wel elke maand heen
Bentley26 schreef:Ok dan.... Ja nou volgende maand ga ik gewoon weer even langs.
Ik denk dat iedereen wel moet iets daar weggaat.
Vandaag ook, liep met me vriendin over de oosterhof.... en je ziet veel mensen met een tas lopen van de PrimarkBest grappig.
Vond de schoenen minder. Geloof dat pumps met mega hoge hakken de mode gaat worden. Nou dat word hem niet voor mij haha
_Kellyy schreef:We hebben nog een plekje vrij in de auto patries haha. (We zijn nu namelijk vlakbij Duiven en wonen vlakbij Rotterdam.)
xDramaQueen schreef:hoge hakken zijn al jaren "in" de mode, dat is zelfs nooit echt in geweest en nooit echt uit, dat is iets dat altijd kán
ik leef voor hoge hakken, trouwens allemaal met plateau, liefst zo hoog mogelijk![]()
[img]http://i158.photobucket.com [/mg]