Modellen met spleetje tussen de voortanden..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 16:15

Joolien schreef:
haha niet alle modellen hebben het, het valt waarschijnlijk alleen meer op dan geen spleetje.
En je mag blij zijn dat er ook modellen zijn die niet aan het ideaalbeeld voldoen!

Inderdaad.
Heel veel meisjes spiegelen zich aan modellen, omdat hun aan het ideaalbeeld voldoen.. Wees nu eens blij dat modellen kunnen laten zien dat hun ook niet perfect zijn!

Ik vind trouwens het spleetje bij de 'H&M-model' erg mooi staan.

Finstar1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 16:17

Sabin_e schreef:
Finstar1991 schreef:

Een vrat was toch ook 1 van de 7 schoonheden? :=

*wrat* - maar nee dat ging om een moedervlek ;)[/quote]
Oh haha :P
Het was iniedergeval iets dat niet echt bapaald charmant :P

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 16:18

Nou het schijnt juist dat een spleetje tussen de voortanden 1 van de 7 schoonheden is.

Net zoals sproeten, die vind ik ook niet mooi.

Maar veel modellen worden er bewust voor gekozen, dus bewust voor dat spleetje tussen de voortanden en bewust voor de sproeten.

Ik vind het niet mooi, zeker omdat ze ook erg grote voortanden heeft. Het is te opvallend, ik let hierdoor meer op haar tanden dan op de kleding.. En een model moet juist de kleding doen opvallen.. Dat heeft niets met ideaal beeld te maken, maar het kan gewoon afleiden en ik vind dat dit dat doet.

Maar zoals ik al lees, meningen zijn erg verdeeld hierover.

marleen_88

Re: Modellen met spleetje tussen de voortanden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 16:19

Mijn aandacht wordt ook altijd afgeleid door die enorme spleet! :\

Vind het ook echt geen gezicht, waarom houdt ze dr mond niet gewoon dicht? :')

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 16:21

Annettu_ schreef:
Vind het er niet uitzien helaas :o

Ik zie toch echt veel liever een goede mooie naturele lach.. Krijg net de H&M blad binnen en bijna elk model heeft een 'gat' int gebit.. Sommige vrouwen hebben het maar nu vindk het wel zo overdreven dat alle modellen het nu hebben.

Afbeelding

Die heeft niet alleen zo'n lelijke kier maar kan ook nog niet poseren!
Wat staat ze d'r spastisch bij zeg!

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 16:22

Vind de spleet storend en afleidend, zal vanwege Madonna zijn
Die ontwerpt toch kleding voor h&m?

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 16:23

En ik maar denken dat ik door die spleet tussen m'n tanden geen model kon worden :D :Y)
Ik irriteer me er dus ook aan, en vooral bij mezelf.
Helaas kost een beugel een vermogen en duurt het nog even voordat ik dat vermogen bij elkaar heb.
Misschien opgeven als model bij H&M des te eerder heb ik m'n beugel :+

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 16:24

Tja, ik ben zelf ook een persoon met een spleetje tussen mijn tanden. Heeft mij in combinatie met mijn bril een jeugd vol gepest opgeleverd. Ik heb mezelf jarenlang lelijk gevonden, alleen maar om dat stomme spleetje en de reacties die mensen erop hebben. Altijd maar "haas" en "lelijke spleet" en varianten te moeten horen is echt niet leuk. Niet durven lachen op de foto omdat mensen dan zien dat je een spleetje hebt en het lelijk vinden.

Nu ben ik bijna 22 en trots op wie ik ben, mèt spleetje. Nog voor geen geld van de wereld zou ik het willen laten dichtmaken want ik heb het uiteindelijk kunnen accepteren dat ik nu eenmaal zo geboren ben. Ik vind het dus super dat er modellen zijn die dan maar niet helemaal perfect zijn in het boekje, en als mensen het lelijk vinden is dat hun probleem, ik vind mezelf wèl mooi met mijn spleetje :) .

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 16:27

anneliesdj schreef:

Dat laatste komt niet door t model, maar door de fotograaf en de redactie hoor :Y) Die zegt precies hoe ze moet staan. Er worden voor zo'n fotoshoot tig foto's gemaakt waar er eentje uit wordt gezocht.

Spleetje tussen de tanden zal ze trouwens ook niet bewust voor hebben gekozen.
"Hé! Spleetjes zijn in! Hallo meneer de orthodontist, doe mij maar een spleetje vandaag!" :') Zo werkt dat niet.
Prima toch als ze er tevreden mee is hoe ze er uit ziet? :)

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 16:30

Ik vind het een hele knappe griet van de H&M maar het gaat mij er meer om dat het spleetje mij teveel opvalt.. En daardoor de kleding minder. Ze kiezen er bewust( want al die foto's zijn zo) voor om haar erg te laten lachen op de foto.. Waardoor ik kijk naar haar tanden en niet naar haar kleding. Als model zijnde moet je de kleding laten opvallen en ik vind dat dat hier niet gebeurd.

Overigens vind ik dat bij veel modellen met veel sproeten ook zo.. En ik heb zelf sproeten.. Maar ik vind dat vaak te opvallend.
Ik vind dus dat niet iedereen geschikt is voor model, want je moet iets uitstralen waardoor je wel mooi bent maar niet teveel opvalt. Of je nu maat 34 of maat 44 hebt maakt niet uit, als je de kleding maar kan laten opvallen.

Ik vind dat zij dat niet doet en het lijkt erop als of dat bewust zo is gedaan.

Overigens vind ik die spleet haar niet gelijk lelijk maken, maar de pleet zelf vind ik ook niet mooi. Het valt door die foto's teveel op. Iedereen heeft iets wat mooi is of juist niet mooi.. Beide moet niet teveel opvallen als je model bent, maar dat vind ik.

Veel mensen vinden het juist heel mooi, veel mensen vinden mijn sproeten ook mooi.. Kwestie van smaak :)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 16:37

Sproeten vind ik schattig :j :P

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 16:40

en ik maar een beugel in me mond hebben voor die spleet word het ineens mode .. grr zou de ortho het nog om kunnen draaien ;)

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 16:40

Evelijn schreef:
Tja dat is ook mode... over een tijdje zien we het weer niet. Dan hebben ze bedacht dat iedereen rood met krullen moet zijn of juist een zongebruind huidje of juist helemaal niet.
Klopt :j ik lees vaak op het nieuws en kan me herinneren dat het vorig jaar helemaal HOT was om juist zo wit mogelijk te blijven ipv mooi bruin, en dat iedereen dat toen deed.
Dit jaar is het weer helemaal stoer om een gat in je bek te hebben. En volgend jaar wil niemand dat meer, heeft Oom Tandarts zijn handen weer vol om het allemaal te herstellen, en wil iedereen dreadlock okselhaar, want dat is KEI stoer!
En voor deze herfst zie ik het al HELEMAAL voor me dat iedereen een smiley op zijn voorhoofd laat tatoeren. WAnt dan ben je THE HOTTEST!

Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 17:02

Een spleetje tussen de voortanden valt ook onder de 7 schoonheden. Ik vind het zelf niet mooi, dacht ook al meteen aan de H&M toen ik de titel las haha. Nee ik vind het ook niks, erger me er heel erg aan

Rosemarin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 17:04

whahaha weetje dat ik daar al heel lang naar kijk en ik vind het dan zon onintelligente uitstraling hebben xD
ik kan me daar echt aan ergeren :P

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 17:07

Soms vind ik het wel wat hebben en verder stoor ik me er echt niet aan :)
Wat ik minder vind, weet niet zeker of het ook echt zo is, maar ik heb gehoord dat je tegenwoordig ook een spleetje tussen je tanden kunt laten zetten. En dan sommigen op die manier de werking van een beugel (waardoor rechte tanden) weer ongedaan maken, omdat een kleine afwijking in de tanden nu hip is :o?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 17:07

Haha vrouwen vinden ook altijd wat om op te zeuren. Perfecte modellen zijn niet goed, modellen met een "foutje" zijn ook niet goed. :')

Ik vind het persoonlijk erg mooi. Maakt ze wat menselijker en spontaner.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 17:15

8nnemiek schreef:
anneliesdj schreef:

Dat laatste komt niet door t model, maar door de fotograaf en de redactie hoor :Y) Die zegt precies hoe ze moet staan. Er worden voor zo'n fotoshoot tig foto's gemaakt waar er eentje uit wordt gezocht.

Nou nee hoor, als je een goed model bent hoeven ze je dat niet te vertellen maar kun je gewoon zelf poseren. Bovendien ziet het er bij een goed model natuurlijk uit en niet zo houterig als dit.
Welke foto er uiteindelijk wordt gekozen is idd niet haar beslissing maar ik ga er maar gewoon vanuit dat ze de mooiste nemen ;)

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 17:20

Gillian_ schreef:
dat viel mij ook al op, en je ziet het nu ook steeds vaker op de reclame op tv. Opzich moet het wel kunnen, maar aan de andere kant vind ik het ook weer zonde.

van die mascara :')

Misslolliex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 17:28

Ik moet mijn beugel er maar uitschroeven hoor ik haha :):)

Ik vind het lelijk

Lisa_western

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 17:49

Starsailorr schreef:
Idd, dat meisje van die rimmel reclame is gewoon ronduit lelijk met die spleet :=

Iemand zei hier iets over "blij dat ze niet aant standaard perfecte beeld voldoen", maar volgensmij verschuift het "perfecte" beeld in de modewereld nu alleen maar meer naar vrouwen met een spleet tussen de tante. Aantal jaar geleden was dit opkomend, en nu zijn er ontzettend veel modellen zo..

Georgia May Jagger ;)

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 17:54

anneliesdj schreef:
Annettu_ schreef:
Vind het er niet uitzien helaas :o

Ik zie toch echt veel liever een goede mooie naturele lach.. Krijg net de H&M blad binnen en bijna elk model heeft een 'gat' int gebit.. Sommige vrouwen hebben het maar nu vindk het wel zo overdreven dat alle modellen het nu hebben.

http://shop.hm.com/media/products/705/M ... _67152.jpg

Nee, degene die de foto's moet uitkiezen heeft er geen verstand van.

Als die fotograaf 100 foto's maakt en hij kiest deze uit die zij misschien niet eens doelbewust heeft geposeert.

Ik vind het overigens niet storen.
Ik vind het wel stoer van der!

danneke80

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 17:54

Ik vind het eigenlijk wel wat charmants hebben.
Het geeft haar iets guitigs.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 18:04

Ik heb zelf ook een spleetje tussen mijn tanden. En bewust geen beugel genomen ondanks aandringen van mijn tandarts aangezien alles prima recht staat alleen met wat ruimte ertussen. Nou en.
Ik ben er blij mee, en vind dit topic nogal gezeur eigenlijk.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 18:06

Nou dat 'spleetje' van dat H&M model noem ik geen spleetje meer,, dat is gewoon een GAT..

Altijd als ik haar zie staan in dat boek of op de site, zie ik door dat gat de kleren niet eens meer.