Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
orienta schreef:Een kind van 6 jaar is helemaal niet te vergelijken met een hond.
Een kind van 6 jaar weet heel goed wat kan en wat niet kan en dan gaat mijn hart echt niet naar zon kind uit
Benfan schreef:Zullen we het hier een beetje ontopic houden, niemand die echt geintereseert is in hoe men tegen dat kind aan kijkt. Ik ben eerder benieuwd naar de hond en heb geen zin om straks 10.000 reacties te moeten door bladeren voordat ik weet hoe het met hem is.
breezy302 schreef:Dat kind heeft nu direct hulp nodig. Ik ga weer erg ver met mijn paranoide gedachten maar seriemoordenaars en verkrachters beginnen zo rond hun 6de jaar dieren te mishandelen. 9 op de 10 seriemoordenaars zijn zo begonnen.
Wafel schreef:breezy302 schreef:Dat kind heeft nu direct hulp nodig. Ik ga weer erg ver met mijn paranoide gedachten maar seriemoordenaars en verkrachters beginnen zo rond hun 6de jaar dieren te mishandelen. 9 op de 10 seriemoordenaars zijn zo begonnen.
Ja ja en zo krijg je sterke verhalen.. Jongetje kan ook slecht opgevoed zijn en er niks aan doen..... Omdat de ouders het nooit geleerd hebben.
pernill schreef:Zo respect voor jou TS dat je je zo in kon houden, als ik zoiets zou zien bij mijn hond tewijfel ik of ik me ook zo in kon houden.
Ben wel benieuwd hoe het verder af gaat lopen, wat de ouders er van zeggen enz. Want dit is echt niet normaal meer...
Ook ben ik het met breezy302 eens, als hij zo nog een paar jaar door gaat met mishandelen van dieren is later de stap naar mensen mishandelen/vermoorden wat dan ook, minder groot.
daniella74 schreef:Het enige dat dit kind verdient is een pak slaag dat hij Kerst 2012 pas weer kan zitten.
IndianLady schreef:Polly, als Boyke had teruggebeten. Wat had je dan gezegd?