Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
shilady schreef:Ik wil mezelf daar liever niet mee bemoeien
ik heb zelf ook wat kilootjes te veel maar het is gewoon moeilijk om jezelf te motieveren en ook daadwerkelijk vol te houden
als iemand zegt dat ik dik ben motiveert het mij niet dusja weinig effect.
Heb op de middelbare school wel een wat zwaardere vriendin gehad en haar hebben ze dus wel vaak aangesporken op haar gewicht
meisje is nu 20 en heeft al een paar jaar anorexia .
_Lot schreef:Als mensen bij mij meerdere malen per week bij de Mc komen dan maak ik daar op een spelendere wijs wel een opmerking over. "goh, u weer?" Nog nooit woordenwisselingen oid door gehad.
Wat doen de meeste mensen als ze zich gekwetst voelen?
Lovely schreef:shilady schreef:Ik wil mezelf daar liever niet mee bemoeien
ik heb zelf ook wat kilootjes te veel maar het is gewoon moeilijk om jezelf te motieveren en ook daadwerkelijk vol te houden
Heb op de middelbare school wel een wat zwaardere vriendin gehad en haar hebben ze dus wel vaak aangesporken op haar gewicht
Dat laatste is toch geen reden voor andere mensen om maar dik te zijn?
Sommige mensen zijn dik om een medische reden, maar de meesten niet.
Suuskipje schreef:_Lot schreef:Als mensen bij mij meerdere malen per week bij de Mc komen dan maak ik daar op een spelendere wijs wel een opmerking over. "goh, u weer?" Nog nooit woordenwisselingen oid door gehad.
Als je zoiets tegen mij zegt zou ik je manager erbij halen, dit soort opmerkingen wens ik niet te krijgen als klant.
_Lot schreef:Als mensen bij mij meerdere malen per week bij de Mc komen dan maak ik daar op een spelendere wijs wel een opmerking over. "goh, u weer?" Nog nooit woordenwisselingen oid door gehad.
Suuskipje schreef:Vreemde denkwijze houd je erop na TS.
Met mezelf als voorbeeld:
Ik heb enorme aanleg tot dik zijn/worden. Ben 8 jaar lang gepest op de basisschool omdat ik te dik was. Heb diverse dieeten uitgeprobeerd, hielp allemaal geen reet en ik werd er alleen maar ongelukkiger van. Juist als ik aan het dieeten was hoorde ik van mensen dat ik misschien wat aan mn gewicht moest doen. en zodra ik stopte en besloot dat ik mezelf wel best vond, vonden mensen dat ik er stralend uitzag..
Kortom een aantal jaar geleden heb ik besloten mijn overgewicht voor lief te nemen en me niet meer ongelukkig maak met dieeten. Verder heb ik een heel lief vriendje die me perfect vind zoals ik ben.
Ik denk dat als nu iemand zegt van goh je bent wel dik zou je niet eens afvallen, dat diegene een dikke (woordgrapje, moet kunnen dacht ik zo) platte hand in zn gezicht krijgt.
IndianLady schreef:Eten
_Tara_ schreef:Zal je baas leuk vinden
Lovely schreef:shilady schreef:Ik wil mezelf daar liever niet mee bemoeien
Dat laatste is toch geen reden voor andere mensen om maar dik te zijn?
Sommige mensen zijn dik om een medische reden, maar de meesten niet.
ikdoemaarwat schreef:_Lot schreef:Als mensen bij mij meerdere malen per week bij de Mc komen dan maak ik daar op een spelendere wijs wel een opmerking over. "goh, u weer?" Nog nooit woordenwisselingen oid door gehad.
goed dat je niet bij mijn mcdondalds werkt dan
je had geheid een sneer en een klacht aan je broek hangen na deze opmerking
_Lot schreef:Jij hoort dus bij mij tot de mensen die er niks aan kunnen doen, maar dat wel geprobeerd hebben
Maar, je zegt zelf al toen ik op de basisschool gepest werd ben ik gaan dieeten (= door negatieve benadering er wat aan gaan doen). Er zullen best mensen zijn waarbij het op die manier wel gelukt is, terwijl de mensen die toen pesten (terecht) de rug toegekeerd werd.
amies100 schreef:Vind het echt belachelijk _lot
Wat zou je ervan vinden als per dag 5 vreemde mensen tegen jou zouden zeggen dat je wel heel dun bent en hun jou aanraden om naar een psycholoog te gaan omdat ze vermoeden dat je anorexia hebt!?
Niet iedereen kan er iets aan doen dat ze overgewicht hebben en je kunt hier een hele gevoelige snaar raken.
_Lot schreef:Het is maar hoe je het brengt, zowel baas als gast konden erom lachen, en gast komt nog steeds wekelijk, besteld alleen nu wel een salade erbij.