Wie gaat er morgen naar de huldiging?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Spruit_Elf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 14:19

Lovely schreef:
Het enige grachtentochtje waar de Nederlandse ruiters voorlopig aan mee hebben gedaan is de Gaypride. Ook leuk, maar toch anders.

_O- _O-

Spruit_Elf

Re: Wie gaat er morgen naar de huldiging?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 14:19

Ik ga denk ik toch ff snel :D

Ik heb mijn fietsje en woon in Amsterdam :D

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 14:20

5 uur museumplein

Desperado_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 14:21

MyHorseGirl schreef:
1e helft was rampzalig... echt alleen maar paniekvoetbal. 2e helft was vooral 'schoffelen', zoals ik het maar noem (tackelen, trappen, schoppen, trekken). Gewoon geweldig dat iemand het met me eens is :D Afijn, er zijn wel meerdere die deze mening delen.. :) (gelukkig) Ik vind nu echt dat ze die high-tec apparatuur maar is moeten geven aan die scheidsrechters en die grensrechters.. kunnen ze tenminste is zien wat er gebeurd en dan kunnen ze niet iets 'over het hoofd zien' net zoals bij het buitenspel. Die Webb zal wel is zien als hij de wedstrijd terug kijkt! Vieze stinkaap.. kan daar echt pissed om worden, maar helaas niks aan te doen.

Vóór het doelpunt was het buitenspel, niet tijdens. Dus in de aanval. daar had voor gefloten moeten worden, maar dat werd niet gedaan, want de scheids & de grens rechter hadden het 'niet gezien'...

En vooral wat ik niet vergeet, is dat van Bommel, van Bronckhorst en volgens mij Ooije(?) tegen de scheidsrechter tekeer gingen.. ze waren pissed off! Kregen ze nog geel ook... Lijkt wel alsof die voetballers geen emoties mogen hebben/tonen.. Tijdens de wedstrijd ook. Nederlander gaf een tik tegen de arm van een Spanjaard, die ging liggen en greep naar zn been 'van de pijn' ehhh, ja sure...

edit; aanpassingen ter verduidelijking

ik mag jou echt wel :))

Het geel was inderdaad echt niet verdient bij Nl, hoewel eerlijk is eerlijk die van De Jong vond ik wel erg, volle trap tegen de borst van Alonso :=
Die van V. Bronckhorst sloeg echt totaal nergens op even als die van Robben :n

Die scheids en grensrechter moeten maar echt eens naar een opticien.
Veel mensen zeggen dat het geen buitenspel was omdat Iniesta toen de bal niet had, maar in de herhaling kon je zeker zien dat Iniesta de bal kreeg toegeworpen en tóén was het buitenspel, dus tóén had de grensrechter moeten fluiten, maar dat deed hij niet en dus zat de bal erin.
Vond het echt zo zwak, maar de scheids had zn zin helaas.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 14:27

Jaja........ daar is de chinook!!!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 14:28

Ik zit er met mn neus bovenop hoor...werk aan de Herengracht en het is al erg gezellig hier voor de deur :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 15:56

Ik ben net even naar het IJ gegaan om het eerste deel van de rondvaart te zien. Op de grachten is het me nu wat te druk, maar gelukkig is het op TV.

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 16:00

Desperado_ schreef:
danielle_x schreef:
@MyHorseGirl
De scheids was idd partijdig dat heeft iedereen kunnen zien maar het doelpunt was geen buitenspel dus daar kan je hem neit op afrekenen.
Wel had hij die corner moeten geven waardoor waarschijnlijk de penalty's in beeld kwamen want dan was de blessure tijd gewoon om.
Maarja allemaal achteraf en er valt helaas niks tegen te doen.

2 seconde voor het doelpunt had de grensrechter moeten fluiten omdat Iniesta toen wel de bal al had.
Het was dus inderdaad niet gescoord in buitenspel maar 2 sec ervoor was het wel.

Ook daarvoor was er geen sprake van buitenspel ;)

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 16:02

Al zou ik aan de gracht wonen zou ik nog niet kijken..... Ik schaam me rot voor die achterlijke overtredingen van ze in de finale.. :n

Spruit_Elf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 16:24

Ik ga niet oordelen over hoe ze gespeeld hebben :+

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 16:26

manzano schreef:
Ja maar de Jong had ook dik rood mogen/kunnen krijgen voor z'n overtreding.

Maar volgens mij is er een HK topic voor dit soort praat en gaat het hier over de huldiging ;)

ach, sorry hoor. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 16:27

Dirk Kuyt is wel een ongelooflijk sportieve jongen, hij wijst de supporters aan als kampioenen.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 16:31

Desperado_ schreef:
MyHorseGirl schreef:
1e helft was rampzalig... echt alleen maar paniekvoetbal. 2e helft was vooral 'schoffelen', zoals ik het maar noem (tackelen, trappen, schoppen, trekken). Gewoon geweldig dat iemand het met me eens is :D Afijn, er zijn wel meerdere die deze mening delen.. :) (gelukkig) Ik vind nu echt dat ze die high-tec apparatuur maar is moeten geven aan die scheidsrechters en die grensrechters.. kunnen ze tenminste is zien wat er gebeurd en dan kunnen ze niet iets 'over het hoofd zien' net zoals bij het buitenspel. Die Webb zal wel is zien als hij de wedstrijd terug kijkt! Vieze stinkaap.. kan daar echt pissed om worden, maar helaas niks aan te doen.

Vóór het doelpunt was het buitenspel, niet tijdens. Dus in de aanval. daar had voor gefloten moeten worden, maar dat werd niet gedaan, want de scheids & de grens rechter hadden het 'niet gezien'...

En vooral wat ik niet vergeet, is dat van Bommel, van Bronckhorst en volgens mij Ooije(?) tegen de scheidsrechter tekeer gingen.. ze waren pissed off! Kregen ze nog geel ook... Lijkt wel alsof die voetballers geen emoties mogen hebben/tonen.. Tijdens de wedstrijd ook. Nederlander gaf een tik tegen de arm van een Spanjaard, die ging liggen en greep naar zn been 'van de pijn' ehhh, ja sure...

Het geel was inderdaad echt niet verdient bij Nl, hoewel eerlijk is eerlijk die van De Jong vond ik wel erg, volle trap tegen de borst van Alonso :=

Veel mensen zeggen dat het geen buitenspel was omdat Iniesta toen de bal niet had, maar in de herhaling kon je zeker zien dat Iniesta de bal kreeg toegeworpen en tóén was het buitenspel, dus tóén had de grensrechter moeten fluiten, maar dat deed hij niet en dus zat de bal erin.

Idd dames, in der herharling was het heel goed te zien. De ukkels!!!!!!!!!!!!!!!
Grrr............

Ik kan iig niet naar Amsterdam maar was ik in de buurt geweest, ging ik zeker.
Nederland had moeten winnen.. op penalty's pvd en dat ging ook zeker gebeuren. Dus voor mij zijn het absoluut kampioenen. Daarbij 2e van de wereld verdient ook wel een rondvaart voor deze prachtige prestatie!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 16:32

Afbeelding

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 16:38

Leuke foto Manzano!! *D
Ik wou dat ik er bij was..

xingridx

Dat ziet eruit alsof het vlakbij was waar ik ook stond :+

Anoniem

Mijn filmpje hangt nog in de upload, grmpf.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 16:39

Filmpjes kan ik hier niet uploaden helaas.

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 16:40

We hebben ze hier zien vliegen de chinook en helikopter , gingen mooi over de stallen heen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 16:41

Je ziet de spelers wel steeds uitbundiger worden, toen ze op het IJ waren, stonden ze er nog een beetje beteuterd bij.

Apoc

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 16:42

manzano schreef:
Oh dan zijn we "buren" Apoc ;)
Hier staan er al mensen op de brug te wachten :D

haha wat grappig. Zit je zelf op de Prinsengracht? Ik op de Rozengracht en de brug werd inderdaad al snel vol :P.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 16:43

Ja hoor, guus staat dat liedje over brabant te zingen in Amsterdam :n. Wat een treurnis.

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 16:46

Desperado_ schreef:
MyHorseGirl schreef:

Ik begin jou ook steeds aardiger te vinden :))

Ja echt he... Maargoed, die nederlanders die trekken hun grote scheur dan weer open tegen de scheids en dan denkt de scheids ook; lick it, je krijgt geel. Die van de Jong was wel erg. Schrok me dood. Maar het zag er toch echt uit dat hij naar de bal trapte en niet bewust tegen hem aan trapte. Weet je wat, we gaan gewoon zorgen dat er opnieuw NL-SP gespeeld wordt :D En dan dit keer wel eerlijk! Met een poolse scheidsrechter. :Y) Misschien is die niet partijdig. :) natuurlijk had de scheids zn zin! Hij beslist dus hij heeft de macht! (helaas) En jammer genoeg kunnen zijn beslissingen niet terug gedraaid worden... :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 16:56

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 17:07

Kijk, zo hoort het, Hazes in Amsterdam.

(het team, de staf en het plein zingen samen Bloed, zweet en tranen.)