[LZP]Ik had een relatie met een getrouwd man...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

shrimp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-10 16:48

Ik ben/was inderdaad ook wel bevriend met B. Maar inderdaad het meest met A.

B vind het wel vreemd dat ik niet meer langskom. Dat heeft ze tegen A verteld, die het weer doorzei.

A vertelde mij, dat hij thuis hele nachten wakker gelegen heeft, en amper at. En dat B niet begreep waarom ik ineens niks meer zei.

Ook heeft A gevraagd, of ik niet een excuus of iets dergelijks had. Wat hij aan B kon vertellen, waarom ik niets meer liet horen.

Polivy

Re: [LZP]Ik had een relatie met een getrouwd man...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 16:51

Van een halfbakken aanpak met 'ik wil niet het contact helemaal verbreken' kom je zelf trouwens ook niets verder en hij ook niet. Mijn zusje heeft dat ook gedaan bij haar ex. Die mailt haar nog steeds heel regelmatig, denkt dat hij wat te zeggen heeft over haar leven en leefstijl en komt preken dat hij hoopt dat ze inziet dat ze normaal gaat leven en weet ik veel wat voor onzin hij nog meer uitkraamt. Of hij het nu zelf ziet, het hoort via via of wat dan ook. Echt gestoord. Zulke mannen wil je echt niet in je leven. Vreet energie en je schiet er niets mee op (en hij ook niet).

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 16:53

Nou dan zeg je dat je een meningsverschil hebt gehad met A en dus niet meer de behoefte hebt om gezellig langs te komen. En waar dat over ging? Tja.. A heeft iets akeligs gezegd over je nieuwe vriend? Mag hij zich daar uit kletsen. Maar weet wel dat alles wat jij zegt tegen A kan veranderen als hij het tegen B zegt. En als je het aan hem over laat, kan hij ook nare dingen over jou zeggen tegen B. Het is maar of je dat wat kan schelen. Misschien een optie om een mail te sturen naar B zelf? Waarin je dus uitlegt waarom je nooit meer langs komt (en nee dan bedoel ik dus een verhaal zoals hierboven, niet de hele waarheid)

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 16:56

Wat Bzoem zegt inclusief druk met nieuwe vriend, studie en veel meer leuke dingen ;-)
Laatst bijgewerkt door fargo op 07-07-10 16:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Zoefff

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 16:56

net gepost dat je het aan D moet vertellen, lees net dat je dat niet wilt.
Maar ik blijf wel bij mijn advies om het D te vertellen. Eerlijkheid is belangrijk, tuurlijk hoef je niet alles te vertellen maar je zit er duidelijk wle mee en als je dat niet met je lief kan delen is het niet goed!
Mocht je toch besluiten het niet te vertellen, zeg dan iniedergeval A dat D alles weet dan kan hij daarmee stoppen om te dreigen.
Gewoon 1 keer duidelijk een brief typen met dat je er klaar mee bent, door wil met je leven en hij getrouwd is en dus ook door zal moeten met dat leven.
En daarna volledig negeren!

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 17:10

En wat vind je van de rest van de reacties TS? Het enige wat ik jou steeds zie typen zijn dingen over hoe zwaar hij het heeft. Hij is niet zielig nu jij weg bent hoor.
Dus wat ga je doen? Vertellen dat het klaar is dat en dat als hij niet ophoudt jij alles aan zijn vrouw gaat vertellen of blijf je een rottig dubbel-leven leiden?

Jij hebt de macht over jouw leven in handen hoor, niet hij. Hoe langer je contact met hem houdt, hoe meer jij er weer in terug gezogen wordt en hoe groter de kans is dat jij D verschrikkelijk gaat kwetsen.

Ik snap best dat het moeilijk voor je is, maar kom op, je bent op wijs genoeg om je kop niet langer in het zand te steken,

shrimp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-10 17:23

Ik ga van nu af proberen om steeds minder contact met hem te hebben. In een keer verbreken durf ik niet.

Hm.. Hij is nu online.. Met de vraag of ik wat foto's wil van het hondje.. vlak voor overlijden.. Die wil ik toch eigenlijk wel hebben.. :o
maar dan laat ik me wel weer in met hem.. Hm.. Moeilijk..

Ik denk wel dat het beter is dat ik hem straks helemaal negeer. Maar van de een op de andere dag lijkt me niet het slimst.
Ik laat vanaf nu in ieder geval niet meer over me heen lopen :)

nairtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 17:27

Negeer hem!!!!

shrimp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-10 17:38

Ik heb nog niet gereageerd :)
Ik sta ook afwezig, dus ik ben er niet O:)

nairtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 17:40

Goed zo, hij probeert gewoon uit je tent te lokken.

nairtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 17:41

Kan je niet via zijn vrouw aan foto's komen van het hondje?

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 17:45

Weet hij trouwens dat je doet bokken?

Anders kan het goed zijn dat hij hier mee leest

JustSmile

Wat een situatie zeg! heel veel sterkte. Ik denk ook dat het verstandig is om het D te vertellen

zigranta

Besef je wel dat als je met A kontakt hebt dat ontzettend verkeerd kan vallen bij D,want waarom zou je nog kontakt hebben met een ex?Daarbij heeft A het ook niet over koetjes en kalfjes wat dus heel vreemd over zal komen bij D als hij er op de een of andere manier wat over hoort!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 17:48

Als je serieus met D verder wilt, zou ik die A zo snel mogelijk uit je leven zetten... Wat een nare vent! Ik hou niet van mannen die je proberen te manipuleren als je aan hebt gegeven klaar met ze te zijn...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 18:08

Alle contact verbreken, als je echt wil dat het stopt.

Trust me, been there done that en nog wel wat langer dan jij.
Zolang je niet duidelijk bent en niet voet bij stuk houdt, blijven ze terugkomen.
Alle praatjes, verwijten, zielige verhalen negeren... dat is alleen om jou toch naar hem toe te trekken. En zolang jij iedere keer overstag blijft gaan, weet hij dat hij terug kan blijven komen.

Susses meis, weet hoe lastig het is...

stefan3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 18:10

Ik snap niet dat je met zo'n geheim in je hoofd een serieuze nieuwe relatie aan kan gaan. Ik zou het liever vandaag dan morgen nog helemaal aan je huidige vriend vertellen.
Als hij het begrijpt sta je er samen voor en zal het een stuk makkelijker worden om er afstand van te nemen.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 18:12

Ik heb trouwens ook al het contact verbroken. Met kerstmis kreeg ik nog een mail...ik ben daar duidelijk op geweest en tot op de dag van vandaag niks meer gehoord.

Alik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 18:39

Ik kan me zo voorstellen dat je A verteld dat je het er moeilijk mee hebt, met wat er tussen jullie is gebeurt en dat je je schuldig voelt naar B. Dat je erover denkt om open kaart te spelen met haar omdat je het allemaal teveel wordt vooral omdat hij je niet met rust laat. Kweenie hoor maar ik heb zo'n okergeel vermoeden dat het dan weleens heel rustig zou kunnen worden.....

Voor alle duidelijkheid: ik adviseer dus om dit te zeggen NIET om dit ook daadwerkelijk uit te voeren. Zijn huwelijk definitief eindigen mag hij lekker zelf doen.

En ik sluit me aan bij anderen, deze man is niet lief, hij doet lief (of probeert die indruk bij jou te wekken) dat zijn twee heel verschillende zaken!

Laat die foto's van het hondje ook voor wat ze zijn, dat lijkt nu belangrijk maar je hebt de herinnering en misschien nog wel andere foto's dat is over het algemeen voldoende, zeker na verloop van tijd.

Ga cold turkey, huil uit en ga verder met D.

paardKed

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 18:57

Wat een verhaal meid.
Negeren lijkt me echt het beste.
Zo kom je het makkelijkste over hem heen en krijg je ook geen problemen met D.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 20:20

Sommige dingen hoeft de wereld niet te weten. ;)

Ik zeg: verwijder A van alles en negeer hem totaal en richt je lekker op D.

pieteritus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 21:21

A is fout, iig fouter dan jij.
Hij had het moeten afkappen toen het nog niet te laat was. Hij bedondert zijn vrouw waar ze bij zit.
Als A het aan D vertelt (wat hij overigens niet zal doen, want dan loopt zijn huwelijk gevaar) dan geloof ik niet dat D daar erg van onder de indruk zal zijn.

Dump 'em en negeer alle contactpogingen.

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 21:28

Laat a lekker in zijn sop gaar koken := Sorry, maar jij zat fout, maar hij zat nog fouter! Wat hier al eerder stond, alle contact met a verbreken, moet je echt doen hoor! Hoe moeilijk ook!

Nog een tip, vertel het wel aan D, een relatie kan imo alleen werken als je open over zulke dingen bent.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 22:03

pubelia schreef:
Laat a lekker in zijn sop gaar koken := Sorry, maar jij zat fout, maar hij zat nog fouter! Wat hier al eerder stond, alle contact met a verbreken, moet je echt doen hoor! Hoe moeilijk ook!

Nog een tip, vertel het wel aan D, een relatie kan imo alleen werken als je open over zulke dingen bent.

Ik zou het niet heel grappig vinden als mijn nieuwe vlam eerst uitgebreid over zijn ex ging vertellen :Y) .

Kan de TS niet beter gewoon zeggen dat haar ex A, haar nog lastig valt en dat ze hem het liefst zo veel mogelijk af wil kappen en dus ook liever niet heeft dat D gaat reageren op contact pogingen van hem? Lijkt me toch dat de gemiddelde man wel begrijpt dat je het niet leuk vind als je nieuwe vriend gezellig met je (vervelende) ex gaat keuvelen :Y)

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 22:55

liedje89 schreef:
pubelia schreef:

Ik zou het niet heel grappig vinden als mijn nieuwe vlam eerst uitgebreid over zijn ex ging vertellen :Y) .

Ik zou ook iets hebben van "Schat, ik ben daar niet zo geïnteresseerd in, het is immers nu toch 'wij' en niet hij, jij en ik?"

En gemiddelde man, volgens mij is deze vent niet zo gemiddeld, anders flikt hij zoiets niet. En vooral niet gaan vertellen dat hij moet dimmen omdat ze met D. verder wilt, en niet wil dat A. ertussen komt want dan staat hij wél op de stoep met een nieuwe troef in handen.