Man toen ik 14 was vond ik het mannelijke geslacht nog niks aan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Kan ik zwanger worden als ik een jongen heb gepijpt?
Mirjamsel schreef:Zulke dingen staan ook in de Girlz:
Ik ben 10 en mijn vriendje is 8, wij zouden graag willen seksen, maar ik heb een paar vragen:
-Heb je een condoom nodig?
-Wat kan er gebeuren als wij aan het seksen zijn?
-Wat gebeurt er als mijn moeder binnenkomt?
-Hoe duur is een condoom?
tessacheyenne schreef:Ach ja, ik moet tegenwoordig steeds jongere kinderen (ja..het zijn toch echt nog kids) van een jaar of twaalf prikken op SOA's.Ik snap echt niet dat ze hier op deze leeftijd al mee bezig zijn! (En dan nog piepen voor een prikje....ZUCHT!!!)
isaja schreef:Er wordt gezegd dat de gemiddelde leeftijd dat kinderen sex hebben 13 is dus ik denk wel dat het serieus is en daarbij ben ik blij dat er in ieder geval tijdschriften zijn die daar mee om kunnen gaan, zolang ze vragen stellen kun je ze nog adviseren.
Moet er niet aan denken dat mijn dochter die inmiddels 9 jaar is over 3 jaar al sex heeft.............mennnn ik kan het al niet handelen dat ze al zo groot wordt laat staan dat ze daar mee bezig is.
Wel weet ze precies hoe het in zijn werk gaat, want ik moet er niet aan denken dat ze dadelijk aan het experimenteren raakt uit nieuwsgierigheid en ik heb liever dat ze van de hoed en de rand weet en wat de gevolgen kunnen zijn van bepaalde acties.
En eerlijk gezegd tegenwoordig wordt het in de media en internet ook breed uitgemeten dus de jeugd wordt tegenwoordig veel sneller geprikkeld.
Maar ik hou mijn hart vast