Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Misschien zou een deel alleen toegankelijk moeten zijn voor leden, en daar weer een deel van alleen voor 18+ Al lees ik van sommige 15jarige dingen waarvan mijn oren gaan klapperen
Belady schreef:Hmm sommige dingen vertel ik liever niet hier ivm. meelezende bekenden.

. Ik denk dat als je dat in gedachten houdt, je een hoop ellende en gezeur voor bent. In je hk voel je je idd al snel wat veiliger, maar er zijn altijd meelezers die in je nek hijgen sommigen zelfs heel erg bewust ben ik bij mezelf al achtergekomen, daar moet je je gewoon stomweg van bewust zijn. Dus nee, ik vind persoonlijk dat als je privé dingen wil bespreken, daar een heel mooie knop voor is, de pb knop. P staat niet voor niks voor Privé. Dan hebben je meelezers geen plezier, en jij kan wel je ei kwijt. Breghje schreef:Ik moet toch eerlijk bekennen dat ik dit een beetje een aparte reactie van je vind, aangezien je mij ook erg hebt gesteund en lang met mij hebt meegepraat in 'mijn' topic.Dus nee, ik vind persoonlijk dat als je privé dingen wil bespreken, daar een heel mooie knop voor is, de pb knop. P staat niet voor niks voor Privé.

KoudbloedKim schreef:Breghje schreef:Ik moet toch eerlijk bekennen dat ik dit een beetje een aparte reactie van je vind, aangezien je mij ook erg hebt gesteund en lang met mij hebt meegepraat in 'mijn' topic.Dus nee, ik vind persoonlijk dat als je privé dingen wil bespreken, daar een heel mooie knop voor is, de pb knop. P staat niet voor niks voor Privé.

en inderdaad ik hou de voorpagina van de telegraaf in mijn achterhoofd