Leuk vriendje.... Een WK-contract voor vrouwen, tsss!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:03

GE-WEL-DIG :')
Ben wel benieuwd op de reactie van je vriendin van het tegencontract :j

samloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:04

Hilarisch!

Daar zal mijn vriend ook wel eerdaags mee komen!

blauw00gje

Re: Leuk vriendje.... Een WK-contract voor vrouwen, tsss!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:05

Hahaha geweldig _O-

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:05

Hehehe een collega van mij heeft deze ook gekregen :P

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:07

sporter schreef:
Tallie1979 schreef:
Ik heb een godsgruwelijke hekel aan voetbal. En eerlijk gezegd zou ik niet kunnen leven met een vent die geen seconde van dat rotspelletje kan missen.. :o Waarschijnlijk is dat ook de reden dat ik van dit soort dingen helemaal over mijn nek ga.. heb je wel gelezen wat er echt staat?

Dit is gewoon het belachelijk maken van de vrouwen.. Ha-ha, nou, grappig zeg :P Een rotje aan de piemel van een vent binden vind ik ook grappig, maar zij totaal niet! :))

Jah en het belachelijk maken van mannen gebeurd gelukkig nooit op bokt :+
Wat een ontzettend overtrokken reactie!

Het blijft nog altijd aan mij om te ventileren wat ik ergens van vind! En het is niet aan jou om te bepalen wat ik wel of niet grappig moet vinden! :P Of wel soms? :Y)

Ik vind het belachelijk, vrouwonvriendelijk en een grote massa hysterie. :) En voetbal is in mijn ogen het meest onzinnige spelletje ter wereld! _O-

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:09

Manon_ schreef:
sporter schreef:
Gebrek aan humor is niemand te verwijten :D
Doe eens even normaal joh. Dat ik dit niet grappig vind wil nog niet zeggen dat jij dan maar impliciet moet beweren dat ik geen humor heb.

Nja aan je ontzettend heftige manier van reageren krijg ik wel die indruk. Maar dat is alleen mijn mening. Ik zou me er niet te druk om maken als ik jou was :Y)

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:10

Tallie1979 schreef:
Het blijft nog altijd aan mij om te ventileren wat ik ergens van vind! En het is niet aan jou om te bepalen wat ik wel of niet grappig moet vinden! :P Of wel soms? :Y)

Ik vind het belachelijk, vrouwonvriendelijk en een grote massa hysterie. :) En voetbal is in mijn ogen het meest onzinnige spelletje ter wereld! _O-

Maar daar mag ik ook op reageren als ik wil.

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:11

Ik ga dit contract door mijn vriend laten ondertekenen :))
Hier zijn de rollen omgedraaid, ik voor de tv vriendlief die er niets mee heeft :')

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:13

Ik vind het gewoon humor :Y)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:13

sporter schreef:
Tallie1979 schreef:

Dat mag jij, tenzij je dit persoonlijk doet. Je maakt Manon uit voor iemand die humorloos is en ik ben overtrokken. Je kunt het ook wel wat algemener houden, nietwaar? :)

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:14

Hahahahaha :')
Ook echt weer zoiets voor Dick om je zoiets te geven he! :D
Ik vind t echt een supergrap en dat tegencontract is wel minstens zo meesterlijk! :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:15

Hahahahahha _O- echt G-E-N-I-A-A-AL _O-

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:16

Tallie1979 schreef:
sporter schreef:

Dat mag jij, tenzij je dit persoonlijk doet. Je maakt Manon uit voor iemand die humorloos is en ik ben overtrokken. Je kunt het ook wel wat algemener houden, nietwaar? :)

Manon maakt t zelf toch ook persoonlijk door te zeggen dat vrouwen die dit grappig vinden dat die alles maar pikken en graag beledigd worden :+

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:17

Tallie1979 schreef:

Nu maak je een fout. Ik verwijd haar helemaal niks. Ik maak een statement en dat zij zich daar persoonlijk op aangesproken voelt, daar kan ik niks aan doen.

melissa_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:18

Haa die kreeg ik ook van vriendlief!!

Heb er ook een voor hem gemaakt! (hij kan het krijgen ook! }> )

WK CONTRACT 2010

- voor de mannelijke partner –

Hierbij verklaar ik, …………………………….., woonachtig te ……………………… dat ik getrouw de volgende afspraken nakom tijdens het Wereld Kampioenschap Voetbal 2010 te Zuid-Afrika.

1. Vanaf twee uur voor elke Nederlandse wedstrijd, tot minstens 1 uur na afloop van de wedstrijd word er niet geschreeuwt, geruzied, gecomandeerd enz.
2. Voor elke andere interessante wedstrijd (door de man aangegeven), geldt regel 1 ook.
3. Ik mag tijdens alle wedstrijden door de woonkamer heen dansen. Ook al verstoor ik hierbij het uitzicht.
4. Boodschappen haal ik(man) zelf voor iedere wedstrijd.
5. Tijdens een wedstrijd zal er uitleg gegeven worden indien hier naar gevraagd wordt.
6. Ik(vrouw) wordt respecteervol behandeld ook al staat Ajax achter.
7. Voor de wedstrijden van het Nederlands elftal maak ik(MAN) zelf de huiskamer brandschoon (stofzuigen, dweilen, ramen wassen, beeldscherm tv afnemen, tafels schoonmaken).
8. Alle vrienen/familie/kennissen nemen zelf hun drankwaren mee en zorgen ervoor dat het koud is.
9. Tijdens wedstrijden van het Nederlands elftal wordt er niet gefrituurde snacks gegeten. (denk om de bierbuik)
10. Als de wedstrijd saai is, mag er gezapt worden zonder dat de mannelijke kijkers tegenspreken, algemene vragen stellen of überhaupt ergens over discussiëren.
11. Ik respecteer alle mannelijke kijkers in huis, maar ik bepaal de regels.
12. Het toilet blijft gedurend het bezoek continu fris en schoon, gebeurt dit niet zelf schoonmaken.
13. De ochtend na de wedstrijd word er met een vrolijk humeur ontbeten worden ook al is er verloren.
14. Na afloop van iedere wedstrijd gezamelijke schoonmaak

* Aan dit contract kan door de man geen enkel recht ontleend worden.

Aldus overeengekomen te ……………………………………………… op ……/ ……/ 2010.

Voor akkoord: Voor akkoord

………………………………………………… ………………………………………………

Handtekening vrouw Handtekening man

en..... hoe vinden jullie hem? :D
Laatst bijgewerkt door melissa_b op 08-06-10 12:20, in het totaal 2 keer bewerkt

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:18

Ik zou hem deze voor het tekenen van het contract heel liefjes onder zijn neus drukken...

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:19

xDramaQueen schreef:
Manon maakt t zelf toch ook persoonlijk door te zeggen dat vrouwen die dit grappig vinden dat die alles maar pikken en graag beledigd worden :+

Is dat op 1 persoon gericht of in zijn algemeen? :P

Maar goed, iedereen moet verder zelf weten of ze het pikken of niet, mijn vent had iig een draai om zijn oren gekregen! _O- En daar zal ik het verder bij laten voor ik weer humorloos word genoemd :') (wat ik overigens niet ben, behalve als het op sexsisme/chauvinisme aankomt :)) )

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:22

sporter schreef:
Tallie1979 schreef:

Nu maak je een fout. Ik verwijd haar helemaal niks. Ik maak een statement en dat zij zich daar persoonlijk op aangesproken voelt, daar kan ik niks aan doen.

Als je haar zit te quoten en er direct een opmerking onder zet, net zoals je dat bij mij deed??

Je bedoeld het precies zoals je het neerzet en nou ligt het aan degene die je humorloos noemt? :') Maak dat de kat wijs! _O-

Dat is niet eens overtrokken, dat noemen ze schijnheilig.. Dan ben ik persoonlijk nog liever humorloos!! :D

Grapje he, grapje ;)

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:24

Zo hoppa wie maakt het nu persoonlijk? verhaaltje van de ketel...... :+ :+

Er staat niet ik vind dat ...... geen humor heeft. Maar blijkbaar voelen sommige mensen zich nogal snel persoonlijk aangevallen.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:26

sporter schreef:

Er staat niet ik vind dat ...... geen humor heeft. Maar blijkbaar voelen sommige mensen zich nogal snel persoonlijk aangevallen.

Ohhh, maar het was niet persoonlijk bedoeld hoor, dat maak jij er nu van.. :+

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:27

Hahaha, ik moet er wel om lachen :D :D !

Al ben ik wel heel blij dat vriendje echt niks om voetbal geeft *\o/*

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:28

Kan deze discussie over PB asjeblieft?

melissa_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:29

JA ~~}> lekker ontopic blijven allemaal!
Dan kunnen jullie lekker mijn contract voor de man lezen en beoordelen :))
Laatst bijgewerkt door melissa_b op 08-06-10 12:30, in het totaal 1 keer bewerkt

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:29

Tallie1979 schreef:
sporter schreef:

Ohhh, maar het was niet persoonlijk bedoeld hoor, dat maak jij er nu van.. :+

Als jij het verschil niet ziet dan geef ik het op.

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-10 12:30