Ben wel benieuwd op de reactie van je vriendin van het tegencontract

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sporter schreef:Tallie1979 schreef:Ik heb een godsgruwelijke hekel aan voetbal. En eerlijk gezegd zou ik niet kunnen leven met een vent die geen seconde van dat rotspelletje kan missen..Waarschijnlijk is dat ook de reden dat ik van dit soort dingen helemaal over mijn nek ga.. heb je wel gelezen wat er echt staat?
Dit is gewoon het belachelijk maken van de vrouwen.. Ha-ha, nou, grappig zegEen rotje aan de piemel van een vent binden vind ik ook grappig, maar zij totaal niet!
Jah en het belachelijk maken van mannen gebeurd gelukkig nooit op bokt![]()
Wat een ontzettend overtrokken reactie!
Manon_ schreef:sporter schreef:Doe eens even normaal joh. Dat ik dit niet grappig vind wil nog niet zeggen dat jij dan maar impliciet moet beweren dat ik geen humor heb.Gebrek aan humor is niemand te verwijten
Tallie1979 schreef:Het blijft nog altijd aan mij om te ventileren wat ik ergens van vind! En het is niet aan jou om te bepalen wat ik wel of niet grappig moet vinden!Of wel soms?
Ik vind het belachelijk, vrouwonvriendelijk en een grote massa hysterie.En voetbal is in mijn ogen het meest onzinnige spelletje ter wereld!
sporter schreef:Tallie1979 schreef:Het blijft nog altijd aan mij om te ventileren wat ik ergens van vind! En het is niet aan jou om te bepalen wat ik wel of niet grappig moet vinden!Of wel soms?
Ik vind het belachelijk, vrouwonvriendelijk en een grote massa hysterie.En voetbal is in mijn ogen het meest onzinnige spelletje ter wereld!
Maar daar mag ik ook op reageren als ik wil.
Tallie1979 schreef:sporter schreef:
Maar daar mag ik ook op reageren als ik wil.
Dat mag jij, tenzij je dit persoonlijk doet. Je maakt Manon uit voor iemand die humorloos is en ik ben overtrokken. Je kunt het ook wel wat algemener houden, nietwaar?
Tallie1979 schreef:Dat mag jij, tenzij je dit persoonlijk doet. Je maakt Manon uit voor iemand die humorloos is en ik ben overtrokken. Je kunt het ook wel wat algemener houden, nietwaar?
xDramaQueen schreef:Manon maakt t zelf toch ook persoonlijk door te zeggen dat vrouwen die dit grappig vinden dat die alles maar pikken en graag beledigd worden
sporter schreef:Tallie1979 schreef:Dat mag jij, tenzij je dit persoonlijk doet. Je maakt Manon uit voor iemand die humorloos is en ik ben overtrokken. Je kunt het ook wel wat algemener houden, nietwaar?
Nu maak je een fout. Ik verwijd haar helemaal niks. Ik maak een statement en dat zij zich daar persoonlijk op aangesproken voelt, daar kan ik niks aan doen.
Tallie1979 schreef:sporter schreef:Zo hoppa wie maakt het nu persoonlijk? verhaaltje van de ketel......![]()
![]()
Er staat niet ik vind dat ...... geen humor heeft. Maar blijkbaar voelen sommige mensen zich nogal snel persoonlijk aangevallen.
Ohhh, maar het was niet persoonlijk bedoeld hoor, dat maak jij er nu van..
HBVisser schreef:Ik zou hem deze voor het tekenen van het contract heel liefjes onder zijn neus drukken...
http://www.youtube.com/watch?v=ANzRvBFseZs